Menu
A+ A A-

Raporty z badań firm gotowe do kupienia

Raport z badania instalatorów „Trendy w kotłach gazowych do 2025. Rozpoznawalność marek, aktualne kryteria wyboru, wyróżniający się producenci, sytuacja w branży"

  • Ogólnopolskie badanie wśród 300 instalatorów
  • Raport managerski dla producentów kotłów gazowych
  • Data wydania raportu: marzec 2024. Sygn. 4503/03/2024
  • Stron: 42
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski + link do platformy Click Meeting (dostęp roczny od momentu publikacji do 03.2025)
  • Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN (+VAT)  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?

Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakich informacji oczekują instalatorzy od producentów?
  • Jakie są dziś kryteria wyboru marek?
  • Które marki i za co wyróżniają się na rynku?
  • Jakie są trendy w kotłach do 2025 roku zdaniem instalatorów?
  • Jakiej sytuacji w zleceniach na montaż kotłów spodziewają się instalatorzy na ten rok i kolejny?
  • Z jakich źródeł informacji korzystają instalatorzy?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • ACV, Ariston, Atag, Auer, Baxi, Beretta, Bosch Home Comfort, Broetje, Buderus, Chaffoteaux, Daikin, De Dietrich, EWFE, Ferroli, Fondital, Immergas, Klimosz, Saunier Duval, Termet, Thermagen, Unical, Vaillant, Viessmann, Wolf.


Zawartość raportu:
 

MODUŁ 1. SYTUACJA W INSTALACYJNEJ, TRENDY W KOTŁACH GAZOWYCH
Ocena aktualnej sytuacji w branży instalacyjnej i prognozy do 2025
Powody wzrostu i spadku zleceń
Trendy w kotłach gazowych do 2025
Jak wygląda decyzyjność przy wyborze marki kotłów gazowych – instalator a klient?

MODUŁ 2. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA MAREK: ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK KOTŁÓW GAZOWYCH, WYRÓŻNIKI
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek kotłów gazowych – cz. 1
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek kotłów gazowych – cz. 2
Producenci kotłów gazowych wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów kotłów gazowych: Viessmann, Vaillant
Cechy wyróżniających się producentów kotłów gazowych: Bosch Home Comfort, De Dietrich
Cechy wyróżniających się producentów kotłów gazowych: Termet, Beretta

MODUŁ 3. PRAKTYKI ZAKUPOWE INSTALATORÓW: KRYTERIA WYBORU, WIZERUNEK NAJPOPULARNIEJSZYCH MAREK
Najważniejsze czynniki wyboru kotłów gazowych
Potencjał marek kotłów gazowych na podstawie wybieralności i spontanicznej znajomości
Konkurenci wobec marek kotłów gazowych pierwszego wyboru a ich znajomość spontaniczna
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek kotłów gazowych
Wizerunek marki Viessmann
Wizerunek marki Vaillant
Wizerunek marki Bosch Home Comfort
Wizerunek marki De Dietrich
Wizerunek marki Buderus
Wizerunek marki Termet
Wizerunek marki Immergas
Wizerunek marki Beretta

MODUŁ 4. MIEJSCA, W KTÓRYCH INSTALATORZY SZUKAJĄ INFORMACJI O KOTŁACH GAZOWYCH (ŹRÓDŁA)
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o kotłach gazowych
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 2
Dopasowanie oferty kotłów gazowych
Miejsca zakupu kotłów gazowych

MODUŁ 5. PROFILE, CZYLI CECHY OGÓLNE GRUPY DOCELOWEJ INSTALATORÓW (FIRMY)
Profil zakupowy typowego instalatora kotłów gazowych
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Saunier Duval, Termet, De Dietrich, Ariston
Cechy wyróżniające grupy docelowej: ACV, Beretta, Bosch Home Comfort, Broetje
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Fondital, Immergas, Vaillant, Buderus, Thermagen, Viessmann

METODOLOGIA BADANIA
INFORMACJE LICENCYJNE


Kup raport z eksperckim omówieniem wyników

Cena: 4.500 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 733 69 24



 



 

 

Raport z badania elektroinstalatorów „Gniazda i łączniki: trendy do 2025, rozpoznawalność marek, aktualne kryteria wyboru, źródła informacji, prognozy zleceń na ten rok"

  • Ogólnopolskie badanie wśród 400 elektroinstalatorów
  • Raport managerski dla producentów gniazd i łączników
  • Data wydania raportu: styczeń 2024. Sygn. 4502/01/2024
  • Stron: 40
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski + link do platformy Click Meeting (dostęp roczny od momentu publikacji do 01.2025)
  • Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN (+VAT)  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?

Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakich informacji oczekują elektrycy od producentów?
  • Jakie są dziś kryteria wyboru marek?
  • Które marki i za co wyróżniają się na rynku?
  • Jakie są trendy do 2025 roku?
  • Jakiej sytuacji w zleceniach spodziewają się na 2024 rok?
  • Z jakich źródeł informacji korzystają – co się zmieniło i w jakim kierunku?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • ABB, Abex, Adelid, Bachmann, Berker, Bticino, CJC Systems, Efapel, Elektro-Plast (Nasielsk), Elktro-Plast (Opatówek), Evoline, Gira, Govena, Hager, Jung, Kanlux, Karlik, Kontakt Simon, KOS Elektro – System, Legrand, Livolo, Ospel, Osram, Polmark, Schneider Electric, Schrack Technik, Tem, Timex – Elektro, Touch me, Varilight, Viko by Panasonic.

 


Zawartość raportu:
 

MODUŁ 1. SYTUACJA W BRANŻY ELEKTROINSTALACYJNEJ, TRENDY W GNIAZDACH I ŁĄCZNIKACH
Ocena aktualnej sytuacji w branży elektroinstalacyjnej
Prognoza zleceń dla elektryków na cały 2024
Trendy w gniazdach i łącznikach do 2025

MODUŁ 2. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA MAREK: ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK GNIAZD I ŁĄCZNIKÓW, WYRÓŻNIKI
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek gniazd i łączników – cz. 1
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek gniazd i łączników – cz. 2
Producenci gniazd i łączników wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów gniazd i łączników: Kontakt Simon, Berker
Cechy wyróżniających się producentów gniazd i łączników: Legrand, Hager
Cechy wyróżniających się producentów gniazd i łączników: Gira, Schneider Electric

MODUŁ 3. PRAKTYKI ZAKUPOWE ELEKTRYKÓW: KRYTERIA WYBORU, WIZERUNEK NAJPOPULARNIEJSZYCH MAREK
Najważniejsze czynniki wyboru gniazd i łączników
Jak wygląda decyzyjność przy wyborze marki gniazd i łączników – elektroinstalator a klient?
Łączenie różnych marek gniazd i łączników
Potencjał marek gniazd i łączników na podstawie wybieralności i spontanicznej znajomości
Konkurenci wobec marek gniazd i łączników pierwszego wyboru a ich znajomość spontaniczna
Miejsca montażu najczęściej wybieranych marek
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek gniazd i łączników

Wizerunek marki Kontakt Simon
Wizerunek marki Berker
Wizerunek marki Legrand
Wizerunek marki Hager
Wizerunek marki Ospel

MODUŁ 4. MIEJSCA, W KTÓRYCH ELEKTROINSTALATORZY SZUKAJĄ INFORMACJI O GNIAZDACH I ŁĄCZNIKACH (ŹRÓDŁA)
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o nowościach branżowych
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 2
Dopasowanie oferty gniazd i łączników
Miejsca zakupu gniazd i łączników

MODUŁ 5. PROFILE, CZYLI CECHY OGÓLNE GRUPY DOCELOWEJ ELEKTROINSTALATORÓW (FIRMY)
Profil zakupowy typowego elektroinstalatora gniazd i łączników
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Legrand, Berker, Schneider Electric, Hager
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Viko by Panasonic, Kontakt Simon, Karlik, Gira

METODOLOGIA BADANIA
INFORMACJE LICENCYJNE


Kup raport z eksperckim omówieniem wyników

Cena: 4.500 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 733 69 24



 

 

Raport z badania instalatorów „Trendy w pompach ciepła do 2025.Rozpoznawalność marek, aktualne kryteria wyboru, wyróżniający się producenci, sytuacja w branży”.

  • Ogólnopolskie badanie wśród 300 instalatorów pomp ciepła.
  • Raport managerski dla producentów pompy ciepła.
  • Data wydania raportu: listopad 2023. Sygn. 4501/11/2023
  • Stron: 39
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski + link do platformy Click Meeting (dostęp roczny od momentu publikacji do 11.2024)
  • Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN (+VAT)  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?

Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakich informacji oczekują instalatorzy od producentów?
  • Jakie są dziś kryteria wyboru marek?
  • Które marki i za co wyróżniają się na rynku?
  • Jakie są trendy do 2025 roku?
  • Jakiej sytuacji w zleceniach na montaż pomp spodziewają się instalatorzy na 2024 rok?
  • Z jakich źródeł informacji korzystają instalatorzy?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • ACV, Alpha Innotec, Altech, Apic, Ariston, Atlantic, Beretta, Bosch, Broetje, Buderus, Daikin, Danfoss, DeDietrich, Dimplex, Ekontech, Elektromet, Ferroli, Fonko, Galmet, Gorenje, Herz, Hewalex, Hibernatus, Hitachi, Immergas, IVT, Kaisai, Kospel, LG, Miller, Mitsubischi, Nibe, Panasonic, Samsung, Stiebel Eltron, Termet, Thermia, Tweetop, Vaillant, Viessmann, Viteco, Waterfurnace, Wolf.

     


Zawartość raportu:

MODUŁ 1. SYTUACJA W BRANŻY GRZEWCZEJ, TRENDY W POMPACH CIEPŁA
Ocena aktualnej sytuacji w branży grzewczej i prognozy do 2025
Trendy w pompach na lata 2023-2025
Jak wygląda decyzyjność przy wyborze marki pompy – instalator vs klient?

MODUŁ 2. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA MAREK: ROZPOZNAWALNOŚĆ POMP, WYRÓŻNIKI
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek pomp ciepła – cz. 1
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek pomp ciepła – cz. 2
Producenci pomp ciepła wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów pomp ciepła: Viessmann, Vaillant
Cechy wyróżniających się producentów pomp ciepła: Panasonic, NIBE
Cechy wyróżniających się producentów pomp ciepła: De Dietrich, DAIKIN

MODUŁ 3. PRAKTYKI ZAKUPOWE POMP: KRYTERIA WYBORU, WIZERUNEK NAJPOPULARNIEJSZYCH MAREK
Najważniejsze czynniki wyboru pomp ciepła
Potencjał marek pomp na podstawie wybieralności i spontanicznej znajomości
Konkurenci wobec marek pomp pierwszego wyboru a ich znajomość spontaniczna
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek pomp ciepła
Wizerunek marki Viessmann / Wizerunek marki Vaillant / Wizerunek marki Panasonic
Wizerunek marki NIBE / Wizerunek marki De Dietrich

MODUŁ 4. MIEJSCA, W KTÓRYCH INSTALATORZY SZUKAJĄ INFORMACJI O POMPACH CIEPŁA (ŹRÓDŁA)
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o pompach ciepła
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 2
Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru pomp ciepła ze strony hurtowni i producenta
Miejsca zakupu pomp ciepła

MODUŁ 5. PROFILE, CZYLI CECHY OGÓLNE GRUPY DOCELOWEJ INSTALATORÓW (FIRMY)
Profil zakupowy typowego instalatora pomp ciepła
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Panasonic, Vaillant, Viessmann, Kaisai
Daikin, NIBE, Ariston, Bosch, De Dietrch, Buderus, Atlantic, Stiebel Eltron

METODOLOGIA BADANIA
Charakterystyka badanych: stosowane akredytacje producentów pomp


INFORMACJE LICENCYJNE


Kup raport z eksperckim omówieniem wyników

Cena: 4.500 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 733 69 24

 

DO KUPIENIA OD 27 LISTOPADA - Raport branża grzewcza "Trendy w pompach ciepła do 2025. Rozpoznawalność marek, aktualne kryteria wyboru, wyróżniający się producenci, sytuacja w branży".

Raport w przygotowaniu - dostępny w sprzedaży już od 27.11.2023 ! Szczegółowe informacje dostępne będą w serwisie i wysyłane w newsleterze.

Raport managerski "Finanse Inwestycje Trendy (FIT 2023) Branży Transportowej I Prognozy na 2024"

  • Raport managerski z eksperckim omówieniem wyników dla firm oferujących finansowanie pojazdów ciężarowych, windykacje, faktoring, ubezpieczanie, opony, paliwa, dla producentów assetu (naczep, przyczep, ciągników siodłowych etc.) oraz firm transportowych.
  • Ogólnopolskie badanie wśród firm transportowych zajmujących się krajowym i międzynarodowym przewozem towarów.
  • Data wydania raportu: 4Q2023. Sygn. 4500/10/2023
  • Stron:28
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski + link do platformy Click Meeting (dostęp roczny od momentu publikacji do 10.2024)
  • Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 4.500 PLN (+VAT) Kup raport z eksperckim omówieniem wyników

Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie są dziś wyzwania i nastroje w transporcie?
  • Jakie są prognozy sprzedaży na rok kolejny?
  • Jaki leasing, karty i ubezpieczyciele na czas kryzysu?
  • Jakie są trendy?
  • Czego spodziewać się na kolejny rok?

Zawartość raportu:

I. NASTROJE W FIRMACH PRZEWOZOWYCH                                       

  • Ocena zapotrzebowania na usługi przewozu od początku tego roku
  • Zakup usług przewozu towarów – czyli obecna sytuacja i prognozy w zakresie frachtu
  • Przewoźnicy wg specjalizacji  jakie wykonują oraz kierunków przewozu (w badanej próbie)
  • Zatory - aktualna ocena płynności finansowej przewoźników i prognozy na 2024
  • Upadłości - obecny i prognozowany kierunek zmian w zakresie upadłości firm przewozowych
  • Skala niewypłacalności transportu do połowy tego roku
  • Obecny rozmiar rynku przewozowego – tendencje i zmiany
  • Rozlokowanie geograficzne biznesu przewozowego


II. WSKAŹNIK FIT 2023, CZYLI W JAKIEJ FORMIE SĄ PRZEWOŹNICY?            

  • Wskaźnik FIT TSL 2023, czyli w jakiej formie są przewoźnicy
  • FIT TSL 2023 – co nam pokazuje wynik tego wskaźnika?
  • Jakie są aktualnie wyzwania przewoźników?
  • Jakie trendy technologiczne na następne 12 m-cy?


III. BIZNES PRZEWOZOWY W KRYZYSIE -  SKALA ZMIAN I OSZCZĘDZANIA                        

  • Jakie działania i decyzje u przewoźników na rzecz oszczędności? Na czym firmy planują oszczędzać?
  • KARTY PALIWOWE: użytkowanie kart wg emitenta
  • KARTY PALIWOWE: Jacy emitenci mają dziś karty najlepiej  dopasowane do potrzeb – oceny przewoźników?
  • KARTY PALIWOWE: funkcje kluczowe i te mniej ważne w kartach, czyli must have w ofercie kart paliwowych
  • UBEZPIECZENIE: Jakie ubezpieczenie jest najlepiej  dopasowane do potrzeb – oceny przewoźników?
  • LEASING: Która firma leasingowa ma najlepiej dopasowany leasing do potrzeb firm transportowych?
  • Od kogo leasing jest dziś lepiej dopasowany do potrzeb przewoźników?
  • Plany korzystania z rozwiązań wspierających finansowanie i płynność finansową firm transportowych
  • Planowane inwestycji we floty jeszcze w 2023 roku

IV. METODOLOGIA BADANIA I INFORMACJE  LICENCYJNE                                  
 


Kup raport z eksperckim omówieniem wyników
Cena: 4.500 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 733 69 24


 



 

 

Our website is protected by DMC Firewall!