Tel. 71 335 77 82
kontakt@keralla.pl
Menu
A+ A A-

Badanie Rynku Odkurzaczy Dla Profesjonalistów

  • Rozpoczynamy ogólnopolskie badanie wśród profesjonalistów. Badana kategoria produktowa, to:  ODKURZACZE DLA PROFESJONALISTÓW.
  • Badaniem objęte zostaną między innymi: firmy sprzątające, remontowo-budowlane, warsztaty samochodowe oraz przedsiębiorstwa z branży horeca.
  • Poniżej pełna zawartość planowanego raportu. Jeśli czegoś Ci brakuje lub chcesz poznać odpowiedzi na inne pytania, skontaktuj się z nami lub zadzwoń: 71 335 77 82.

Kontekst i cel opracowania raportu:

  • Cykl raportów managerskich dla firm podejmujących decyzje biznesowe w oparciu o rzetelne i aktualne informacje rynkowe. Kategoria produktowa objęta badaniem w tej edycji to: ODKURZACZE DLA PROFESJONALISTÓW
  • Pozostałe gotowe raporty managerskie
  • Sporządzić syntetyczny i użyteczny raport o praktykach zakupowych oraz potencjale, jaki tkwi w marce, który będzie wspierał decyzje biznesowe producentów i dystrybutorów oraz zainteresowanych rozwojem rynku markowych odkurzaczy dla profesjonalistów.
  • Określić poziom świadomości marek wśród firm użytkujących profesjonalne odkurzacze, ponieważ to profesjonaliści są grupą docelową, która rekomenduje, a przeważnie wybiera dla klienta markę.

Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie czynniki wpływają na wybór marek odkurzaczy dla profesjonalistów?
  • Czy firmy wybierające dane marki odkurzaczy dla profesjonalistów coś różnicuje?
  • Które marki odkurzaczy dla profesjonalistów są kupowane najczęściej?
  • W jakich kanałach sprzedaży firmy kupują odkurzacze dla profesjonalistów: w hurtowniach czy u producentów?
  • Jaki wizerunek mają najczęściej kupowane (wybierane) marki odkurzaczy?
  • Czy firmy biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie odkurzaczy dla profesjonalistów?
  • Czy doradztwo, które jest obecnie dostępne uważają za użyteczne?
  • Które marki odkurzaczy dla profesjonalistów mają wysoką znajomość spontaniczną, a które są znane, ale ze wspomaganiem?
  • Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom użytkowania?
  • Jak duży dystans dzieli marki wysoko plasowane „w świadomości” od marek słabo rozpoznawalnych?
  • Które marki odkurzaczy dla profesjonalistów wyróżniają się na tle innych i w czym?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności wobec marek?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma ulubionej marki odkurzacza – jak liczny odsetek sięgnie po konkurenta?
  • Kto właściwie jest dla kogo konkurentem w opinii firm? Z jakimi markami porównuje nas rynek? (benchmark)
  • Czy firmy korzystające z odkurzaczy dla profesjonalistów biorą udział w programach lojalnościowych i czy są im wierni?
  • Czy inwestycja w szkolenia branżowe ma komunikacyjny sens?
  • W jakim kierunku przesuwa się uwaga profesjonalistów w zakresie źródeł informacji – w porównaniu do 3 lat wstecz?
  • Jaki  jest profil zakupowy „typowego profesjonalisty”, czyli które aspekty warto uwzględnić przy budżetowaniu całej strategii komunikacji zewnętrznej?

Jeśli czegoś Ci brakuje lub chcesz poznać odpowiedzi na inne pytania, skontaktuj się z nami lub zadzwoń: 71 335 77 82.

 

Our website is protected by DMC Firewall!