Tel. 71 335 77 82
kontakt@keralla.pl
Menu
A+ A A-

Raport "Aktualne Praktyki Zakupowe Odbiorców Odkurzaczy i Potencjał Marek" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród profesjonalistów. Badana kategoria produktowa to: ODKURZACZE PROFESJONALNE.
  • Raport managerski dla firm oferujących odkurzacze dedykowane profesjonalistom (firmom remontowo-budowlanym, zakładom stolarskim, warsztatom samochodowym).
  • Data wydania raportu: lipiec 2018. Sygn. 483/07/20178
  • Stron: 55
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF)
  • Cena raportu wersja językowa PL: 4.200 PLN netto  Zamów raport
  • Cena raportu wersja językowa PL+ENG: 5.200 PLN netto  Zamów raport

    Czym jest licencja niewyłączna?

    Pobierz opis raportu
    Pozostałe gotowe raporty managerskie

Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie czynniki wpływają na wybór odkurzaczy profesjonalnych?
  • Które marki są kupowane przez profesjonalistów najczęściej?
  • Gdzie najczęściej zawodowcy kupują odkurzacze?
  • Jaki wizerunek mają najczęściej wybierane marki?
  • Czy profesjonaliści biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie odkurzaczy?
  • Czy doradztwo, które jest obecnie dostępne uważają za użyteczne? Jakiego doradztwa im brakuje?
  • Jak kształtuje się obecnie znajomość spontaniczna i wspomagana marek odkurzaczy?
  • Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom użytkowania (wyboru)?
  • Które marki odkurzaczy profesjonalnych wyróżniają się na tle innych i w czym?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności wobec marek?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma ulubionej marki odkurzaczy – jak liczny odsetek sięgnie po konkurenta?
  • Kto właściwie jest dla kogo konkurentem w opinii profesjonalistów? Z jakimi markami porównuje nas rynek? (benchmark)
  • Czy profesjonaliści uczestniczą w targach branżowych i warto inwestować w takie wydarzenia?
  • Czy zawodowcy biorą udział w programach lojalnościowych i czy są im wierni?
  • W jakim kierunku przesuwa się uwaga profesjonalistów w zakresie źródeł informacji – w porównaniu do 3 lat wstecz?
  • Jaki jest profil zakupowy „typowego odbiorcy - użytkownika odkurzaczy profesjonalnych”, czyli które aspekty warto uwzględnić przy budżetowaniu i projektowaniu strategii komunikacji swojego brandu?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • Best Tools, Biemmedue, BKF, Bosch, De Walt, Dedra, Delfin, Fein, Festool, Flex, Graphite, Grizzly, Hilti, Hitachi, Karcher, MacAllister, Makita, Metabo, Milwaukee, Mirka, Nilfisk, Numatic (Polor), Profi Europe, Stanley Fatmax , Starmix, Stayer, Stihl.

Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU

Cele projektu, metodologia i kontekst badania
Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
Charakterystyka badanych wg: zatrudnienia, stażu, działalności
Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
Managerskie key findings
Rekomendacje biznesowe B2B – cz. 1-2

Moduł 1. SEGMENTACJA I POTENCJAŁ ODBIORCÓW ODKURZACZY
Segmentacja odbiorców według zastosowań odkurzaczy profesjonalnych
Progresja inwestycji w sektorze budowlanym (czynniki wzrostu)
Potencjał w badanym segmencie odbiorców

Moduł 2. CZYNNIKI WYBORU ODKURZACZY PROFESJONALNYCH, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI
Wymieniani producenci i marki rynku odkurzaczy profesjonalnych w Polsce
Liczba użytkowanych odkurzaczy i dywersyfikacja markowa
Najważniejsze czynniki wyboru odkurzaczy profesjonalnych
Częstotliwość zakupu i wymiany odkurzaczy profesjonalnych
Miejsce zakupu odkurzaczy profesjonalnych i dopasowanie oferty
Rola i użyteczność doradztwa sprzedawcy podczas wyboru odkurzacza
Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru odkurzacza
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek odkurzaczy
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek odkurzaczy – cz.1-2
Producenci odkurzaczy profesjonalnych wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów odkurzaczy profesjonalnych – cz. 1-3

Moduł 3. NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI ODKURZACZY PROFESJONALNYCH, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
Marki odkurzaczy kupowane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek odkurzaczy profesjonalnych cz. 1-5

Moduł 4. PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE, TARGI, ŹRÓDŁA INFORMACJI
Uczestnictwo profesjonalistów w programach lojalnościowych
Aktywność profesjonalistów w targach branżowych
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o profesjonalnym sprzęcie
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1-2

Moduł 5. PROFIL ZAKUPOWY TYPOWEGO ODBIORCY ODKURZACZY PROFESJONALNYCH
Profil zakupowy typowego odbiorcy odkurzaczy profesjonalnych – cz. 1-2
Cechy wyróżniające odbiorców odkurzaczy profesjonalnych wybranych marek – cz. 1-4
Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B
 


Zamów raport
Cena: 4.200 PLN netto (PL)

5.200 PLN netto (PL+ENG)

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82

 

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd