Menu
A+ A A-

Raport "Instalator Techniki Grzewczej o Markach: pompy ciepła, rury i łączniki"

 

 

 


Z raportu dowiesz się między innymi:
  • Jakie czynniki wpływają na wybór marek pompy ciepła, a jakie na wybór rur i łączników?
  • Czy duże i małe firmy różnią się pod względem skłonności do wyboru określonej marki pomp ciepła oraz rur i łączników?
  • Jakie marki pomp ciepła są najczęściej kupowane przez profesjonalistów?
    Czy jakiś producent pomp ciepła wyróżnia się pozytywnie na tle konkurencji? A jeśli tak – to kto?
  • Czy cena jest faktycznie najważniejszym kryterium zakupu?
  • Czy coś różni młodszych i starszych stażem instalatorów w kryteriach wyboru?
  • Skąd instalatorzy czerpią informacje o nowych produktach na rynku?
  • Czy profesjonaliści korzystają ze sklepów typu DIY?
  • Które z najczęściej kupowanych lub rekomendowanych marek mają wizerunek zapewniających szeroki asortyment produktów dostosowanych do różnych inwestycji?
  • Czy instalatorzy biorą pod uwagę doradztwo przy zakupie?
  • Jaka jest świadomość marek pomp ciepła oraz rur i łączników?
  • Które marki mają wysoką znajomość spontaniczną, a które mają wysoką wspomaganą?
  • Które marki stanowią tzw. „drugi wybór”?
  • Czy przyzwyczajenie to ważny czynnik przy zakupie produktów określonej marki?
  • Które marki pomp oraz rur i łączników wyróżniają się na rynku?
  • Czym wyróżniają się te marki?
  • Która grupa profesjonalistów jest najbardziej skłonna do kupowania pomp ciepła bezpośrednio od producentów?
  • Jak kształtuje się poziom przywiązania do marki na rynku techniki instalacyjnej?
  • Ilu zawodowców sięgnie po inny brand w sytuacji, gdyby zabrakło marki preferowanej?
  • Marki drugiego wyboru – czyli kto jest dla kogo konkurentem w opinii profesjonalisty?
  • Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom użytkowania (zakupu)?
  • Czy instalatorzy uczestniczą w targach branżowych?
  • Jak można scharakteryzować „typowego instalatora” (profil pod segmentację)?
 
W raporcie występują m.in. następujące marki:
  • ACV, AlphaInnotec, Altech, Alupex, Aquatherm, Ariston, Aspol, Atlantic, ATV, Beretta, Boryszew, Buderus, Comap, Concept, Coprax, Cosmopex, Daikin, Danfoss, De Dietrich, Detal-Met, Diamond, Dimplex, Ekontech, Elektomet, Elmet, Ferro, Ferroli, Fishmann, Fonko, Fujitsu, Galmet, Geberit, Quick, Gebo, Gorenje, Grundfos, Henko, Herz, Hewalex, Hibernatus, Hutmen, Hydroplast, Hydroterm, IBP, Immergas, Junkers, Kaczmarek, Kan-Therm, Keller, Kisan, KME, Kospel, Lennox, LG, Makroterm, Meibes, MGB, Midea, Miller, Mitsubishi, Nateo, Nibco, Nibe-Biawar, Niczuk, Ochsner, Omnigena, Panasonic, Perfexim, Philips, Prandelli, Purmo, Quick, Radom, Rehau, Samsung, Sanco,Sanha, Sigma-Li, Stiebel Eltron, Tadmar, Tasta, Tece, Technosan, Termet, Toshiba, Tweetop, Ulrich, Uniqua, Uponor, Vaillant, Valvex, Viega, Viessmann, Viteco, Waterkotte, Wavin, Wieland, Winkler, Wolf, Zawiercie.

 


Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU:

  • Cele projektu, metodologia i kontekst badania
  • Charakterystyka badanych wg specjalizacji, rozmiaru firmy, funkcji i stażu
  • Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
  • Managerskie key findings

Moduł 1. CZYNNIKI WYBORU, ZNAJOMOŚĆ MAREK, WIZERUNEK I WYRÓŻNIKI - POMPY CIEPŁA

  • Główni producenci rynku pomp ciepła w Polsce
  • Najważniejsze czynniki wyboru pomp ciepła
  • Świadomość marek pomp ciepła
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek pomp ciepła
  • Marki pomp ciepła wyróżniające się na tle innych
  • Marki pomp ciepła kupowane najczęściej
  • Skłonność do zakupu pomp innych marek – drugi wybór
  • Bezpośredni konkurenci dla kupowanych lub rekomendowanych marek pomp
  • Wizerunek najczęściej kupowanych marek pomp ciepła

Moduł 2. CZYNNIKI WYBORU, ZNAJOMOŚĆ MAREK, WIZERUNEK I WYRÓŻNIKI - RURY I ŁĄCZNIKI

  • Główni producenci rynku rur i łączników w Polsce
  • Najważniejsze czynniki wyboru rur i łączników
  • Świadomość marek rur i łączników
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek rur i łączników
  • Marki rur i łączników wyróżniające się na tle innych
  • Marki rur i łączników kupowane najczęściej
  • Skłonność do zakupu rur i łączników innych marek – drugi wybór
  • Bezpośredni konkurenci dla kupowanych lub rekomendowanych marek rur i łączników
  • Wizerunek najczęściej kupowanych marek rur i łączników
  • Porównanie: czynniki wyboru pomp ciepła oraz rur i łączników
  • Porównanie: najczęściej kupowane marki pomp oraz rur i łączników

Moduł 3. PRAKTYKI ZAKUPOWE

  • Miejsca zakupu produktów techniki grzewczej i instalacyjnej
  • Źródła informacji o nowościach
  • Aktywność profesjonalistów w targach branżowych
  • Doradztwo w procesie wyboru techniki grzewczej i instalacyjnej
  • Profil typowego instalatora techniki grzewczej profesjonalisty
  • Porównanie: czynniki wyboru pomp ciepła oraz rur i łączników
  • Porównanie: najczęściej kupowane marki pomp oraz rur i łączników

PODSUMOWANIE – REKOMENDACJA BIZNESOWE B2B
DANE PODSTAWOWE, INFORMACJE LICENCYJNE

 


 

Kup raport
Cena: 4.000 PLN netto


Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82

Our website is protected by DMC Firewall!