Raport "Aktualne Praktyki Zakupowe Firm Instalacyjnych i Potencjał Marek W Kategorii Zaworów i Grzejników"
- Ogólnopolskie badanie wśród firm instalacyjnych zajmujących się montowaniem i wyborem zaworów i grzejników.
- Raport managerski dla firm, producentów i dystrybutorów zaworów i grzejników.
- Data wydania raportu: marzec 2017. Sygn. 478/03/2017
- Stron: 75
- Format dostawy: elektronicznie PDF
-
Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 4.300 PLN netto Zamów raport
Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu
Pozostałe raporty gotowe
- Jakie czynniki wpływają na wybór marek zaworów do instalacji wodnej, gazowej i c.o.? A co biorą pod uwagę instalatorzy przy zakupie grzejników?
- Czy duże i małe firmy instalacyjne różnią się pod względem wyboru określonej marki zaworów i grzejników?
- Jakie marki zaworów kulowych są najczęściej kupowane przez instalatorów? A jakie marki zaworów termostatycznych?
- Czy instalatorzy korzystają ze sklepów specjalistycznych, DIY czy hurtowni?
- Które z najczęściej kupowanych lub rekomendowanych marek mają wizerunek gwarantujących niezawodne produkty i wprowadzających innowacyjne rozwiązania?
- Czy instalatorzy biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie zaworów i grzejników?
- Jaka jest świadomość marek zaworów oraz grzejników?
- Które marki mają wysoką znajomość spontaniczną, a które mają wysoką wspomaganą?
- Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom użytkowania?
- Czy okazyjne ceny, programy lojalnościowe to ważny czynnik przy zakupie produktów określonej marki?
- Które marki zaworów kulowych, termostatycznych oraz grzejników wyróżniają się na tle innych marek?
- Czym wyróżniają się te marki?
- Która grupa instalatorów jest najbardziej skłonna do zakupu grzejników bezpośrednio u producenta?
- Jak kształtuje się poziom lojalności do marek grzejników i armatury instalacyjnej?
- Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma ulubionej marki – jak liczny odsetek instalatorów sięgnie po konkurenta?
- Marki drugiego wyboru – czyli kto jest dla kogo konkurentem w opinii instalatorów?
- Czy instalatorzy uczestniczą w targach branżowych? W jakich?
- Czy wykonawcy korzystają z mobilnych aplikacji? Jeśli tak – aplikacje którego producenta są najbardziej popularne?
- Jak wygląda profil zakupowy „typowego instalatora” (pod segmentację)?
- Skąd instalatorzy czerpią informacje o nowych produktach na rynku?
Między innymi zbadane zostały marki:
- Afriso, Altech, Alterna, Arco, Broen, Brugman, Buderus, Calido, Comap, Cosmo, Danfoss, DeLonghi, Diamond, Duro, Efar, Enix, ESBE, Ferro, Ferroli, Fondital, Gebo, Genebre, Giacomini, Gorgiel, Grohe, Hawle, Heimeier, Herz, Honeywell, Idmar, Immergas, Impet, Instal – Projekt, Invena, Irsap, Jafar, Jaga, Kan – Therm, Keller, Kermi, KFA Armatura Kraków, Korado, Lechar, NanoPanel, Oventrop, Perfexim, Purmo, Radeco, Radson, Regulus, Schell, Schlosser, Siemens, Stelrad, Terma, Termix, Termoteknik, Valvex, Vasco, Viega, Viessmann, Vogel&Noot, Zehnder.
- Cele projektu, metodologia i kontekst badania
- Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
- Charakterystyka badanych wg: funkcji, wieku, stażu, zatrudnienia i specjalizacji
- Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
- Managerskie key findings
- Główni producenci rynku zaworów w Polsce
- Najważniejsze czynniki wyboru zaworów
- Miejsca zakupu zaworów
- Świadomość marek zaworów
- Znajomość spontaniczna i wspomagana marek zaworów
- Producenci zaworów wyróżniający się na tle innych
- Cechy najbardziej wyróżniających się producentów zaworów
- Marki zaworów kulowych wybierane najczęściej przez instalatorów
- Skłonność do wyboru zaworów kulowych innych marek
- Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek zaworów kulowych
- Wizerunek najczęściej wybieranych marek zaworów kulowych
- Marki zaworów termostatycznych wybierane najczęściej
- Skłonność do wyboru zaworów termostatycznych innych marek
- Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek zaworów termostatycznych
- Wizerunek najczęściej wybieranych marek zaworów termostatycznych
- Główni producenci grzejników w Polsce
- Najważniejsze czynniki wyboru grzejników
- Miejsca zakupu grzejników
- Świadomość marek grzejników
- Znajomość spontaniczna i wspomagana marek grzejników
- Marki grzejników wyróżniające się na tle innych
- Marki grzejników wybierane najczęściej
- Skłonność do wyboru grzejników innych marek
- Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek grzejników
- Wizerunek najczęściej wybieranych marek grzejników
- Budowanie długoterminowych relacji w biznesie – motywacja programem
- Aktywność instalatorów w targach branżowych
- Źródła informacji o nowościach
- Wykorzystanie aplikacji mobilnych dedykowanych instalatorom
- Najpopularniejsze aplikacje mobilne, z których korzystają instalatorzy
- Podawane motywy niekorzystania z mobilnych rozwiązań
- Przydatność aplikacji mobilnych według instalatorów
- Profil zakupowy typowego instalatora grzejników i armatury instalacyjnej
- Cechy wyróżniające instalatorów wybranych marek
- Porównanie: czynniki wyboru zaworów i grzejników
- Porównanie: znajomość marek zaworów, grzejników
- Porównanie: najczęściej kupowane marki zaworów i grzejników
- Podsumowanie – rekomendacje biznesowe B2B
- Dane podstawowe, informacje licencyjne
Zamów raport
Cena: 4.300 PLN netto
Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82