Tel. 71 335 77 82
kontakt@keralla.pl
Menu
A+ A A-

Raport managerski "Rynek Narzędzi i Elektronarzędzi Dla Profesjonalistów w Polsce" (4 SELL)

    

 

 

  • Ogólnopolskie badania wykonanie wśród profesjonalistów świadczących usługi elektroinstalacyjne, budowlano-montażowe oraz serwisowo-warsztatowe.
  • Raport managerski dla firm produkujących i dystrybuujących narzędzia i elektronarzędzia do użytku profesjonalnego.
  • Data wydania raportu: kwiecień 2016. Sygn. 474/04/2016
  • Stron: 68
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
  • Cena licencji krajowej: 4.100 PLN netto  Zamów raport

    Czym jest licencja niewyłączna?
    Pobierz opis raportu
    Pozostałe raporty gotowe

Z raportu dowiesz się między innymi:
  • Jakie są prognozy wzrostu dla całej branży narzędzi & elektronarzędzi do 2020 r.?
  • Co przede wszystkim będzie napędzać ten rynek w perspektywie najbliższych lat?
  • Jak duży jest rynek odbiorców (profesjonalnych użytkowników) narzędzi i elektronarzędzi w takich branżach, jak: budownictwo, warsztaty samochodowe, sektor elektroinstalacyjny?
  • Jakie trendy profesjonaliści uznali za kluczowe dla rozwoju branży narzędziowej na najbliższe 4 lata?
  • Jakie już dziś zauważają zmiany podczas swojej pracy zawodowej?
  • Jak często profesjonalista inwestuje w zakup i wymianę narzędzi oraz elektronarzędzi?
  • Jakie czynniki wpływają na jego wybór narzędzi i elektronarzędzi (co analizuje, co bierze pod uwagę)?
  • W jakich kanałach zbytu nabywa osprzęt zawodowiec?
  • Co sprawia, że stopniowo profesjonaliści zaczynają kupować w e-sklepach?
  • Jakie e-sklepy wymieniają spontanicznie i czy są do nich przywiązani czy kupują w różnych miejscach?
  • Czy jakiś e-sklep przyciąga firmy większe?
  • W jakich miejscach profesjonaliści szukają informacji o nowościach? I czy coś ich różni pod względem preferencji źródeł informacji?
  • Czy profesjonaliści uczestniczą w targach?
  • Jakie działania wspierające sprzedaż są zauważane i doceniane przez profesjonalistów?
  • Czy zawodowcy uczestniczą w programach lojalnościowych?
  • Jakiego doradztwa oczekują profesjonaliści (czy jest w ogóle potrzebne)? Jeśli doradztwo – to z czego konkretnie?
  • Czy profesjonaliści różnią się w swoich oczekiwaniach odnośnie doradztwa?
  • Czy jacyś producenci wyróżniają się w działaniach na tle konkurencji w ofercie dla profesjonalistów? Którzy?
  • Jaka marka wyróżnia się pod względem oferowanych rabatów i atrakcyjnych programów – w ocenie profesjonalistów?
  • Jak kształtuje się spontaniczna i wspomagana znajomość marek narzędzi i elektronarzędzi dla prof.?
  • Którą markę najczęściej kupują i użytkują profesjonaliści?
  • Czy znajomość i użytkowana marka - różni badanych ze względu na ich specjalizację?
  • Jak kształtuje się poziom przywiązania do marki?
  • A jeśli nie ma marki ulubionej – ilu zawodowców sięgnie po inny brand? I jaka będzie to marka? Czyli kto jest dla kogo konkurentem w opinii profesjonalisty?
  • Jakie marki się wyróżniają na rynku profesjonalistów?
  • Czym wyróżniają się te marki?
  • Z jakim wizerunkiem kojarzą się te marki profesjonalistom?

 

 

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • AEG Powertools, Berner, Black&Decker, Bosch, Celma, DeWalt, Einhell, Eurotec, Fein, Festool (Protool), Flex, Graphite, Hilti, Hitachi, Hubix, JCB, Jonnesway, Karcher, Kawasaki, King Tony, Macallister, Makita, Metabo, Metex, Milwaukee, Parker, Rems, Ridgid, Rothenberger, Rubi, Siemens, Skil, Sparky, Stihl, Toya (Yato), Weidmuller, Werto, Wurth.
     

Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU
METODOLOGIA I KONTEKST BADANIA
MANAGERSKIE KEY FINDINGS
PREZENTACJA WYNIKÓW BADAŃ

 

Moduł 1. RYNEK NARZĘDZI RĘCZNYCH I ELEKTRONARZĘDZI – WARTOŚĆ, POTENCJAŁ RYNKU, TRENDY

  • Światowa wartość sprzedaży narzędzi i elektronarzędzi, wiodące rynki, czynniki wzrostu
  • Podział rynku narzędzi i elektronarzędzi wg segmentów
  • Rozmiar polskiego rynku narzędzi i elektronarzędzi z prognozą do 2020
  • Czynniki wzrostu rynku narzędzi profesjonalnych i półprofesjonalnych
  • Planowane wydatki na inwestycje infrastrukturalne w Polsce (czynniki wzrostu)
  • Progresja inwestycji w sektorze budowlanym (czynniki wzrostu)
  • Zatrudnienie w branży budowlanej (stabilny target narzędzi profesjonalnych)
  • Rynek samochodów nowych i używanych w Polsce (czynniki wzrostu)
  • Wartość rynku usług warsztatowych w Polsce i zatrudnienie w branży
  • Trendy wpływające na potencjał rynku narzędzi i elektronarzędzi
  • Trendy produktowe i technologiczne wpływające na rynek narzędzi i elektronarzędzi
  • Trendy produktowe wpływające na rynek narzędzi i elektronarzędzi
  • Trendy w zarządzaniu wpływające na rynek narzędzi i elektronarzędzi
  • Trendy w dystrybucji wpływające na rynek narzędzi i elektronarzędzi
  • Trendy w kanałach sprzedaży wpływające na rynek narzędzi i elektronarzędzi
  • Akwizycje i konsolidacje wpływające na rynek narzędzi i elektronarzędzi
  • Trendy społeczne wpływające na rynek narzędzi i elektronarzędzi

 

Moduł 2. PRAKTYKI ZAKUPOWE PROFESJONALISTÓW NARZĘDZI RĘCZNYCH I ELEKTRONARZĘDZI

  • Charakterystyka próby: działalność, zatrudnienie, typy kupowanych narzędzi
  • Charakterystyka: województwo, regiony Polski
  • Częstotliwość zakupu i wymiany elektronarzędzi przez profesjonalistów
  • Częstotliwość zakupu i wymiany narzędzi ręcznych przez profesjonalistów
  • Najważniejsze czynniki wyboru elektronarzędzi
  • Najważniejsze czynniki wyboru narzędzi ręcznych
  • Najpopularniejsze kanały sprzedaży wśród profesjonalistów
  • Elementy przyciągające profesjonalistów do kanału e-commerce
  • Praktyki kupowania narzędzi i elektronarzędzi w kanale e-commerce
  • Popularne e-sklepy wśród profesjonalistów (elektronarzędzia)
  • Popularne e-sklepy wśród profesjonalistów (narzędzia ręczne)

 

Moduł 3. DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE SPRZEDAŻ NARZĘDZI RĘCZNYCH I ELEKTRONARZĘDZI, OCENA PRODUCENTÓW 

  • Ocena dodatkowych korzyści oferowanych przy zakupie narzędzi
  • Ocena producentów oferujących dodatkową oszczędność podczas zakupu
  • Dodatkowe korzyści: programy lojalnościowe
  • Doradztwo w miejscu zakupu narzędzi i elektronarzędzi dla profesjonalistów
  • Doradztwo w procesie wyboru narzędzi i elektronarzędzi dla profesjonalistów
  • Oczekiwane doradztwo: co firmy chcą wiedzieć?
  • Profile: oczekiwane doradztwo a zatrudnienie
  • Profile: oczekiwane doradztwo a działalność
  • Źródła informacji na temat narzędzi i elektronarzędzi wśród profesjonalistów
  • Profile: źródła informacji o narzędziach i elektronarzędziach a zatrudnienie
  • Profile: źródła informacji o narzędziach i elektronarzędziach a działalność
  • Ocena rabatów i programów lojalnościowych producentów narzędzi
  • Aktywność profesjonalistów w targach narzędzi ręcznych i elektronarzędzi

 

Moduł 4. ZNAJOMOŚĆ BRANDÓW I NAJCZĘŚCIEJ UŻYTKOWANE MARKI NARZĘDZI DLA PROFESJONALISTÓW

  • Główni producenci rynku elektronarzędzi dla profesjonalistów w Polsce
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek dla profesjonalistów (Top of Mind)
  • Użytkowane marki elektronarzędzi przez profesjonalistów
  • Profile: znajomość marek a działalność
  • Skłonność do użytkowania elektronarzędzi różnych marek
  • Skłonność do użytkowania elektronarzędzi innych marek – drugi wybór
  • Marki dla profesjonalistów wyróżniające się spośród innych
  • Ocena Hilti w percepcji profesjonalistów
  • Ocena Boscha w percepcji profesjonalistów
  • Ocena Makity w percepcji profesjonalistów
  • Wizerunek marek dla profesjonalistów – percepcja brandów użytkowanych
  • Profil typowego użytkownika profesjonalnych narzędzi i elektronarzędzi
  • Profil typowego użytkownika sprzętu marek Celma oraz AEG Powertools

 


 

Zamów raport
Cena: 4.100 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82

Our website is protected by DMC Firewall!