Tel. 71 335 77 82
kontakt@keralla.pl
Menu
A+ A A-

Raport "Elektroinstalator o Markach: źródła światła, rozdzielnice i obudowy, aparatura elektryczna" (4 SELL)

 

 

 

 

 


Z raportu dowiesz się między innymi:
  • Jakie trendy profesjonaliści uznali za kluczowe dla rozwoju branży elektroinstalacyjnej na najbliższe 4 lata?
  • Jaka jest znajomość marek oferujących źródła światła, rozdzielnice i obudowy oraz aparaturę elektryczną?
  • Jakimi kryteriami posługują się zawodowcy przy zakupie?
  • Czy profesjonaliści prognozują zmiany zapotrzebowania na swoje usługi w czteroletniej perspektywie?
  • Jakie czynniki wpływają na wybór marki źródeł światła, rozdzielnic i obudów oraz aparatury elektrycznej?
  • Skąd elektroinstalatorzy czerpią informacje o produktach?
  • Czy rabaty w punktach sprzedaży to ważny czynnik brany pod uwagę w zakupach sprzętu określonych marek?
  • Jaka marka oświetlenia jest najczęściej kupowana przez profesjonalistów?
  • Z jakich źródeł elektroinstalatorzy czerpią informacje o nowościach?
  • Jaki producent oświetlenia wyróżnia się pod względem jakości produktów w ocenie profesjonalistów?
  • Jaki producent aparatury elektrycznej wyróżnia się pozytywnie na tle konkurencji?
  • Czy estetyka ma znaczenie dla zawodowców przy nabywaniu rozdzielnic i obudów? Czy przyzwyczajenie to ważny czynnik przy zakupie sprzętu określonej marki?
  • Skąd elektroinstalatorzy biorą informacje o ofercie produktowej danego producenta?
  • Czy duże i małe firmy elektroinstalacyjne różnią się pod względem skłonności do wyboru określonej marki źródeł światła, rozdzielnic i obudów oraz aparatury elektrycznej?
  • Jak kształtuje się poziom przywiązania do marki?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma marki ulubionej – ilu zawodowców sięgnie po inny brand? I jaka będzie to marka? Czylikto jest dla kogo konkurentem w opinii profesjonalisty?
  • Czy znajomość i użytkowana marka różni badanych ze względu na wielkość firmy, w której pracują ?
  • Które marki wyróżniają na rynku profesjonalistów?
  • Czym wyróżniają się te marki?
  • Kto podejmuje decyzję o zakupie osprzętu określonej marki w deweloperskim budownictwie mieszkaniowym a kto w obiektach przemysłowych?
  • Czy te marki, które są najlepiej znane są też najczęściej kupowane?
 

W raporcie wystepują m.in. następujące marki:

  • 3M, ABB, Apator, Assmann, Astat, Bals, Eaton, Elektro – Plast, Em Group, Emas Elektroteknik, Erico, Eti – Polam, Finder, GE, GE Lighting, Hager Polo, Helios, Hensel, Incobex, Kanlux, Karwasz, Legrand, Lovato, Lumel, Omron, OSRAM, Philips Farel, Philips Ligthing, Phoenix Contact, Promet, Relpol, Schneider Electric, Siemens, Spamel, Sun Electro, Topex, Werma, Zamel, ZPUE Gliwice

Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU

  • Metodologia i kontekst badania
  • Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
  • Managerskie key findings

Moduł 1. NASTROJE, TRENDY I KIERUNKI ROZWOJU DO 2020

  • Ogólna ocena aktualnej sytuacji w branży elektroinstalacyjnej
  • Negatywna ocena sytuacji w branży – kluczowe powody
  • Prognozowane trendy w branży elektroinstalacyjnej w perspektywie 4 lat

Moduł 2. CZYNNIKI WYBORU, ZNAJOMOŚĆ MAREK, WIZERUNEK I WYRÓŻNIKI - ŹRÓDŁA ŚWIATŁA

  • Główni producenci źródeł światła
  • Najważniejsze czynniki wyboru źródeł światła
  • Świadomość marek źródeł światła
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek źródeł światła
  • Użytkowane marki źródeł światła
  • Skłonność do użytkowania źródeł światła różnych marek – drugi wybór
  • Wizerunek najczęściej montowanych marek źródeł światła – OSRAM
  • Wizerunek najczęściej montowanych marek źródeł światła – PHILIPS
  • Wizerunek najczęściej montowanych marek źródeł światła – KANLUX
  • Skłonność do użytkowania źródeł światła różnych marek

Moduł 3. CZYNNIKI WYBORU, ZNAJOMOŚĆ MAREK, WIZERUNEK I WYRÓŻNIKI - ROZDZIELNICE I OBUDOWY

  • Główni producenci rynku rozdzielnice i obudowy
  • Najważniejsze czynniki wyboru rozdzielnic i obudów
  • Świadomość marek rozdzielnic i obudów
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek rozdzielnic i obudów
  • Użytkowane marki rozdzielnic i obudów
  • Skłonność do użytkowania rozdzielnic i obudów różnych marek – drugi wybór
  • Postrzegany wizerunek marek rozdzielnic i obudów
  • Wizerunek najczęściej montowanych marek rozdzielnic i obudów – HAGER
  • Wizerunek najczęściej montowanych marek rozdzielnic i obudów – LEGRAND
  • Wizerunek najczęściej montowanych marek rozdzielnic i obudów – EATON
  • Skłonność do użytkowania rozdzielnic i obudów różnych marek

Moduł 4. CZYNNIKI WYBORU, ZNAJOMOŚĆ MAREK, WIZERUNEK I WYRÓŻNIKI - APARATURA ELEKTRYCZNA

  • Główni producenci rynku aparatury elektrycznej
  • Najważniejsze czynniki wyboru aparatury elektrycznej
  • Świadomość marek aparatury elektrycznej
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek aparatury elektrycznej
  • Użytkowane marki aparatury elektrycznej
  • Skłonność do użytkowania aparatury elektrycznej różnych marek - drugi wybór
  • Postrzegany wizerunek marek aparatury elektrycznej
  • Wizerunek najczęściej montowanych marek aparatury elektrycznej - EATON
  • Wizerunek najczęściej montowanych marek aparatury elektrycznej – LEGRAND
  • Wizerunek najczęściej montowanych marek aparatury elektrycznej – HAGER
  • Skłonność do użytkowania aparatury elektrycznej różnych marek

Moduł 5. BENCHMARKING MAREK B2B 

  • Zestawienie czynników wyboru w poszczególnych kategoriach produktowych
  • Znajomość marek źródeł światła, rozdzielnic i obudów, aparatury elektrycznej
  • Porównanie najczęściej montowanych marek
  • Profile: znajomość marek źródeł światła a zatrudnienie
  • Profile użytkowników: Philips, Osram i Kanlux
  • Profile użytkowników: Hager, Legrand, Eaton
  • Profile: znajomość marek rozdzielnic i obudów a zatrudnienie
  • Profile użytkowników: wybór producentów rozdzielnic i obudów
  • Profile użytkowników marek: Led – Pol, GTV, Schrack Technik, Elektro-Plast
  • Decyzyjność w wyborze marek osprzętu a typ inwestycji
  • Profil typowego elektroinstalatora profesjonalisty
  • Charakterystyka elektroinstalatorów
  • Charakterystyka firm: lokalizacja

PODSUMOWANIE – REKOMENDACJE BIZNESOWE B2B
DANE PODSTAWOWE INFORMACJE LICENCYJNE


 

Zamów raport
Cena: 4.100 PLN netto

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82

Our website is protected by DMC Firewall!