Tel. 71 335 77 82
kontakt@keralla.pl
Menu
A+ A A-

Raport "Aktualne Praktyki Zakupowe Firm Instalacyjnych i Potencjał Marek w Kategorii Kotłów Na Paliwa Stałe" (4 SELL)

 


Z raportu dowiesz się między innymi:
  • Jakie czynniki wpływają na wybór marek kotłów na paliwa stałe stosowanych w mieszkalnictwie?
  • Czy firmy instalacyjne wybierające dane marki coś różnicuje?
  • Które marki są kupowane przez instalatorów najczęściej?
  • W jakich kanałach sprzedaży instalatorzy kupują kotły: w hurtowniach czy u producentów?
  • Jaki wizerunek mają najczęściej montowane (wybierane) marki?
  • Czy instalatorzy biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie kotłów na paliwa stałe?
  • Czy doradztwo, które jest obecnie dostępne uważają za użyteczne?
  • Które marki mają wysoką znajomość spontaniczną, a które są znane, ale ze wspomaganiem?
  • Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom użytkowania?
  • Jak duży dystans dzieli marki wysoko plasowane „w świadomości” od marek słabo rozpoznawalnych?
  • Które marki kotłów wyróżniają się na tle innych i w czym?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności wobec marek?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma ulubionej marki kotła – jak liczny odsetek sięgnie po konkurenta?
  • Kto właściwie jest dla kogo konkurentem w opinii instalatorów? Z jakimi markami porównuje nas rynek? (benchmark)
  • Czy instalatorzy uczestniczą w targach branżowych i warto inwestować w takie wydarzenia?
  • Czy instalatorzy biorą udział w programach lojalnościowych i czy są im wierni?
  • Czy inwestycja w szkolenia branżowe ma komunikacyjny sens?
  • Czy profesjonaliści korzystają już z mobilnych aplikacji dostarczanych przez producentów kotłów?
  • W jakim kierunku przesuwa się uwaga instalatorów w zakresie źródeł informacji – w porównaniu do 3 lat wstecz?
  • Jaki jest profil zakupowy „typowego instalatora” czyli które aspekty warto uwzględnić przy budżetowaniu całej strategii komunikacji zewnętrznej?

 

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • Altech, Amco, Atmos (Mora Polska), Buderus, Cichewicz, Defro, Dom-Gaz, Drewmet, Elektromet, Ferroli, Galmet, HKS Lazar, HEF - Stal, Heiztechnik, Junkers, Kamen, KBO Kotłobud Osiek, Klimosz, Kołton, Kostrzewa, Kotłospaw, Kotły Żywiec, Krzaczek, Landzberg, Logiterm, Lumo Technika Grzewcza, Metalbet, Nibe Biawar, Ogniwo, Pereko, Rakoczy, Seko, Pleszew, Protech, Setlans, Skwiercz, Spyra, Stalmark, Tekla, Termo – Tech, Thermostahl, Tilgner, Viessmann, Zębiec, ZMK Sas.
 

Zawartość raportu:
 
CELE PROJEKTU
  • Cele projektu, metodologia i kontekst badania
  • Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
  • Charakterystyka badanych wg: zatrudnienia, stażu, funkcji
  • Charakterystyka badanych wg: liczby akredytacji, najczęściej wykorzystywanych uprawnień, liczby montowanych kotłów
  • Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
  • Managerskie key findings
 
Moduł 1. CZYNNIKI WYBORU KOTŁÓW NA PALIWA STAŁE, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI - KOTŁY NA PALIWA STAŁE STOSOWANE W MIESZKALNICTWIE
  • Główni producenci rynku kotłów na paliwa stałe w Polsce – cz. 1
  • Główni producenci rynku kotłów na paliwa stałe w Polsce – cz. 2
  • Najważniejsze czynniki wyboru kotłów na paliwa stałe
  • Miejsca zakupu kotłów na paliwa stałe i dopasowanie oferty
  • Rola i użyteczność doradztwa
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek kotłów na paliwa stałe
  • Producenci kotłów na paliwa stałe wyróżniający się na tle innych
  • Cechy najbardziej wyróżniających się producentów kotłów na paliwa stałe – cz. 1
  • Cechy najbardziej wyróżniających się producentów kotłów na paliwa stałe – cz. 2
  • Cechy najbardziej wyróżniających się producentów kotłów na paliwa stałe – cz. 3
  • Cechy najbardziej wyróżniających się producentów kotłów na paliwa stałe – cz. 4
  • Cechy najbardziej wyróżniających się producentów kotłów na paliwa stałe – cz. 5
 
Moduł 2. NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI KOTŁÓW NA PALIWA STAŁE, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
  • Marki kotłów na paliwa stałe wybierane najczęściej przez instalatorów
  • Skłonność do wyboru kotłów na paliwa stałe innych marek
  • Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek kotłów na paliwa stałe
  • Wizerunek najczęściej wybieranych marek kotłów na paliwa stałe
 
Moduł 3. WSPARCIE SPRZEDAŻY DO FIRM INSTALACYJNYCH
  • Budowanie długoterminowych relacji w biznesie – motywacja programem
  • Aktywność instalatorów w targach branżowych
  • Aktywność instalatorów w szkoleniach branżowych
  • Źródła informacji o nowościach
  • Tradycyjne źródła informacji o nowościach branżowych
  • Nowoczesne źródła informacji o nowościach branżowych – cz. 1
  • Nowoczesne źródła informacji o nowościach branżowych – cz. 2
  • Wykorzystanie aplikacji mobilnych dedykowanych instalatorom
 
Moduł 4. PROFILE ZAKUPOWE INSTALATORÓW
  • Profil zakupowy typowego instalatora kotłów na paliwa stałe – cz. 1
  • Profil zakupowy typowego instalatora kotłów na paliwa stałe – cz. 2
  • Cechy wyróżniające instalatorów wybranych marek – cz. 1
  • Cechy wyróżniające instalatorów wybranych marek – cz. 2
  • Cechy wyróżniające instalatorów wybranych marek – cz. 3
  • Cechy wyróżniające instalatorów wybranych marek – cz. 4
  • Cechy wyróżniające instalatorów wybranych marek – cz. 5

PODSUMOWANIE – REKOMENDACJE BIZNESOWE B2B
DANE PODSTAWOWE INFORMACJE LICENCYJNE


 

Zamów raport
Cena: 4.200 PLN netto

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82

Our website is protected by DMC Firewall!