Raport "Instalator Techniki Grzewczej o Markach: pompy ciepła, rury i łączniki"
- Ogólnopolskie badanie wykonane wśród instalatorów techniki grzewczej.
- Raport managerski kierowany do firm produkujących i dystrybuujących pompy ciepła, rury i łączniki.
- Data wydania raportu: wrzesień 2016. Sygn. 477/09/2016
- Stron: 40
- Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
-
Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 4.000 PLN netto Kup raport
Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu
Pozostałe gotowe raporty managerskie
Z raportu dowiesz się między innymi:
- Jakie czynniki wpływają na wybór marek pompy ciepła, a jakie na wybór rur i łączników?
- Czy duże i małe firmy różnią się pod względem skłonności do wyboru określonej marki pomp ciepła oraz rur i łączników?
-
Jakie marki pomp ciepła są najczęściej kupowane przez profesjonalistów?
Czy jakiś producent pomp ciepła wyróżnia się pozytywnie na tle konkurencji? A jeśli tak – to kto? - Czy cena jest faktycznie najważniejszym kryterium zakupu?
- Czy coś różni młodszych i starszych stażem instalatorów w kryteriach wyboru?
- Skąd instalatorzy czerpią informacje o nowych produktach na rynku?
- Czy profesjonaliści korzystają ze sklepów typu DIY?
- Które z najczęściej kupowanych lub rekomendowanych marek mają wizerunek zapewniających szeroki asortyment produktów dostosowanych do różnych inwestycji?
- Czy instalatorzy biorą pod uwagę doradztwo przy zakupie?
- Jaka jest świadomość marek pomp ciepła oraz rur i łączników?
- Które marki mają wysoką znajomość spontaniczną, a które mają wysoką wspomaganą?
- Które marki stanowią tzw. „drugi wybór”?
- Czy przyzwyczajenie to ważny czynnik przy zakupie produktów określonej marki?
- Które marki pomp oraz rur i łączników wyróżniają się na rynku?
- Czym wyróżniają się te marki?
- Która grupa profesjonalistów jest najbardziej skłonna do kupowania pomp ciepła bezpośrednio od producentów?
- Jak kształtuje się poziom przywiązania do marki na rynku techniki instalacyjnej?
- Ilu zawodowców sięgnie po inny brand w sytuacji, gdyby zabrakło marki preferowanej?
- Marki drugiego wyboru – czyli kto jest dla kogo konkurentem w opinii profesjonalisty?
- Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom użytkowania (zakupu)?
- Czy instalatorzy uczestniczą w targach branżowych?
- Jak można scharakteryzować „typowego instalatora” (profil pod segmentację)?
W raporcie występują m.in. następujące marki:
- ACV, AlphaInnotec, Altech, Alupex, Aquatherm, Ariston, Aspol, Atlantic, ATV, Beretta, Boryszew, Buderus, Comap, Concept, Coprax, Cosmopex, Daikin, Danfoss, De Dietrich, Detal-Met, Diamond, Dimplex, Ekontech, Elektomet, Elmet, Ferro, Ferroli, Fishmann, Fonko, Fujitsu, Galmet, Geberit, Quick, Gebo, Gorenje, Grundfos, Henko, Herz, Hewalex, Hibernatus, Hutmen, Hydroplast, Hydroterm, IBP, Immergas, Junkers, Kaczmarek, Kan-Therm, Keller, Kisan, KME, Kospel, Lennox, LG, Makroterm, Meibes, MGB, Midea, Miller, Mitsubishi, Nateo, Nibco, Nibe-Biawar, Niczuk, Ochsner, Omnigena, Panasonic, Perfexim, Philips, Prandelli, Purmo, Quick, Radom, Rehau, Samsung, Sanco,Sanha, Sigma-Li, Stiebel Eltron, Tadmar, Tasta, Tece, Technosan, Termet, Toshiba, Tweetop, Ulrich, Uniqua, Uponor, Vaillant, Valvex, Viega, Viessmann, Viteco, Waterkotte, Wavin, Wieland, Winkler, Wolf, Zawiercie.
Zawartość raportu:
CELE PROJEKTU:
- Cele projektu, metodologia i kontekst badania
- Charakterystyka badanych wg specjalizacji, rozmiaru firmy, funkcji i stażu
- Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
- Managerskie key findings
Moduł 1. CZYNNIKI WYBORU, ZNAJOMOŚĆ MAREK, WIZERUNEK I WYRÓŻNIKI - POMPY CIEPŁA
- Główni producenci rynku pomp ciepła w Polsce
- Najważniejsze czynniki wyboru pomp ciepła
- Świadomość marek pomp ciepła
- Znajomość spontaniczna i wspomagana marek pomp ciepła
- Marki pomp ciepła wyróżniające się na tle innych
- Marki pomp ciepła kupowane najczęściej
- Skłonność do zakupu pomp innych marek – drugi wybór
- Bezpośredni konkurenci dla kupowanych lub rekomendowanych marek pomp
- Wizerunek najczęściej kupowanych marek pomp ciepła
Moduł 2. CZYNNIKI WYBORU, ZNAJOMOŚĆ MAREK, WIZERUNEK I WYRÓŻNIKI - RURY I ŁĄCZNIKI
- Główni producenci rynku rur i łączników w Polsce
- Najważniejsze czynniki wyboru rur i łączników
- Świadomość marek rur i łączników
- Znajomość spontaniczna i wspomagana marek rur i łączników
- Marki rur i łączników wyróżniające się na tle innych
- Marki rur i łączników kupowane najczęściej
- Skłonność do zakupu rur i łączników innych marek – drugi wybór
- Bezpośredni konkurenci dla kupowanych lub rekomendowanych marek rur i łączników
- Wizerunek najczęściej kupowanych marek rur i łączników
- Porównanie: czynniki wyboru pomp ciepła oraz rur i łączników
- Porównanie: najczęściej kupowane marki pomp oraz rur i łączników
Moduł 3. PRAKTYKI ZAKUPOWE
- Miejsca zakupu produktów techniki grzewczej i instalacyjnej
- Źródła informacji o nowościach
- Aktywność profesjonalistów w targach branżowych
- Doradztwo w procesie wyboru techniki grzewczej i instalacyjnej
- Profil typowego instalatora techniki grzewczej profesjonalisty
- Porównanie: czynniki wyboru pomp ciepła oraz rur i łączników
- Porównanie: najczęściej kupowane marki pomp oraz rur i łączników
PODSUMOWANIE – REKOMENDACJA BIZNESOWE B2B
DANE PODSTAWOWE, INFORMACJE LICENCYJNE
Kup raport
Cena: 4.000 PLN netto
Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82