Menu
A+ A A-

Raport "Aktualne Praktyki Zakupowe Firm Instalacyjnych i Potencjał Marek W Kategorii Zaworów i Grzejników"

  

 

 

 


Z raportu dowiesz się między innymi:
  • Jakie czynniki wpływają na wybór marek zaworów do instalacji wodnej, gazowej i c.o.? A co biorą pod uwagę instalatorzy przy zakupie grzejników?
  • Czy duże i małe firmy instalacyjne różnią się pod względem wyboru określonej marki zaworów i grzejników?
  • Jakie marki zaworów kulowych są najczęściej kupowane przez instalatorów? A jakie marki zaworów termostatycznych?
  • Czy instalatorzy korzystają ze sklepów specjalistycznych, DIY czy hurtowni?
  • Które z najczęściej kupowanych lub rekomendowanych marek mają wizerunek gwarantujących niezawodne produkty i wprowadzających innowacyjne rozwiązania?
  • Czy instalatorzy biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie zaworów i grzejników?
  • Jaka jest świadomość marek zaworów oraz grzejników?
  • Które marki mają wysoką znajomość spontaniczną, a które mają wysoką wspomaganą?
  • Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom użytkowania?
  • Czy okazyjne ceny, programy lojalnościowe to ważny czynnik przy zakupie produktów określonej marki?
  • Które marki zaworów kulowych, termostatycznych oraz grzejników wyróżniają się na tle innych marek?
  • Czym wyróżniają się te marki?
  • Która grupa instalatorów jest najbardziej skłonna do zakupu grzejników bezpośrednio u producenta?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności do marek grzejników i armatury instalacyjnej?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma ulubionej marki – jak liczny odsetek instalatorów sięgnie po konkurenta?
  • Marki drugiego wyboru – czyli kto jest dla kogo konkurentem w opinii instalatorów?
  • Czy instalatorzy uczestniczą w targach branżowych? W jakich?
  • Czy wykonawcy korzystają z mobilnych aplikacji? Jeśli tak – aplikacje którego producenta są najbardziej popularne?
  • Jak wygląda profil zakupowy „typowego instalatora” (pod segmentację)?
  • Skąd instalatorzy czerpią informacje o nowych produktach na rynku?

 

Między innymi zbadane zostały marki:

  • Afriso, Altech, Alterna, Arco, Broen, Brugman, Buderus, Calido, Comap, Cosmo, Danfoss, DeLonghi, Diamond, Duro, Efar, Enix, ESBE, Ferro, Ferroli, Fondital, Gebo, Genebre, Giacomini, Gorgiel, Grohe, Hawle, Heimeier, Herz, Honeywell, Idmar, Immergas, Impet, Instal – Projekt, Invena, Irsap, Jafar, Jaga, Kan – Therm, Keller, Kermi, KFA Armatura Kraków, Korado, Lechar, NanoPanel, Oventrop, Perfexim, Purmo, Radeco, Radson, Regulus, Schell, Schlosser, Siemens, Stelrad, Terma, Termix, Termoteknik, Valvex, Vasco, Viega, Viessmann, Vogel&Noot, Zehnder.

 
Zawartość raportu:
 
CELE PROJEKTU
  • Cele projektu, metodologia i kontekst badania
  • Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
  • Charakterystyka badanych wg: funkcji, wieku, stażu, zatrudnienia i specjalizacji
  • Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
  • Managerskie key findings
 
Moduł 1. CZYNNIKI WYBORU ZAWORÓW, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI - NIEPRZEMYSŁOWE ZAWORY DO INSTALACJI WODNEJ, GAZOWEJ I C.O
  • Główni producenci rynku zaworów w Polsce
  • Najważniejsze czynniki wyboru zaworów
  • Miejsca zakupu zaworów
  • Świadomość marek zaworów
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek zaworów
  • Producenci zaworów wyróżniający się na tle innych
  • Cechy najbardziej wyróżniających się producentów zaworów
 
Moduł 1A. NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI ZAWORÓW KULOWYCH, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK - ZAWORY KULOWE
  • Marki zaworów kulowych wybierane najczęściej przez instalatorów
  • Skłonność do wyboru zaworów kulowych innych marek
  • Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek zaworów kulowych
  • Wizerunek najczęściej wybieranych marek zaworów kulowych
 
Moduł 1B. NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI ZAWORÓW TERMOSTATYCZNYCH, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK- ZAWORY TERMOSTATYCZNE
  • Marki zaworów termostatycznych wybierane najczęściej
  • Skłonność do wyboru zaworów termostatycznych innych marek
  • Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek zaworów termostatycznych
  • Wizerunek najczęściej wybieranych marek zaworów termostatycznych
 
Moduł 2. CZYNNIKI WYBORU GRZEJNIKÓW, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI - GRZEJNIKI
  • Główni producenci grzejników w Polsce
  • Najważniejsze czynniki wyboru grzejników
  • Miejsca zakupu grzejników
  • Świadomość marek grzejników
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek grzejników
  • Marki grzejników wyróżniające się na tle innych
 
Moduł 2A. NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI GRZEJNIKÓW, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
  • Marki grzejników wybierane najczęściej
  • Skłonność do wyboru grzejników innych marek
  • Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek grzejników
  • Wizerunek najczęściej wybieranych marek grzejników
 
Moduł 3. WSPARCIE SPRZEDAŻY DO FIRM INSTALACYJNYCH
  • Budowanie długoterminowych relacji w biznesie – motywacja programem
  • Aktywność instalatorów w targach branżowych
  • Źródła informacji o nowościach
  • Wykorzystanie aplikacji mobilnych dedykowanych instalatorom
  • Najpopularniejsze aplikacje mobilne, z których korzystają instalatorzy
  • Podawane motywy niekorzystania z mobilnych rozwiązań
  • Przydatność aplikacji mobilnych według instalatorów
 
Moduł 4. PROFILE ZAKUPOWE INSTALATORÓW I ZESTAWIENIA PORÓWNAWCZE
  • Profil zakupowy typowego instalatora grzejników i armatury instalacyjnej
  • Cechy wyróżniające instalatorów wybranych marek
  • Porównanie: czynniki wyboru zaworów i grzejników
  • Porównanie: znajomość marek zaworów, grzejników
  • Porównanie: najczęściej kupowane marki zaworów i grzejników
  • Podsumowanie – rekomendacje biznesowe B2B
  • Dane podstawowe, informacje licencyjne

 

Zamów raport
Cena: 4.300 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82

Our website is protected by DMC Firewall!