Raport "Aktualne Praktyki Zakupowe Firm Instalacyjnych i Potencjał Marek w Kategorii Kotłów Gazowych"
- Ogólnopolskie badanie wśród firm instalacyjnych zaujmujących się montowaniem i wyborem kotłów gazowych.
- Raport managerski dla firm, producentów i dystrybutorów kotłów gazowych.
- Data wydania raportu: lipiec 2017. Sygn. 479/07/2017
- Stron: 50
- Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
-
Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 4.200 PLN netto Kup raport
Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu
Pozostałe gotowe raporty managerskie
Z raportu dowiesz się między innymi:
- Jakie czynniki wpływają na wybór marek kotłów gazowych do 50 kW stosowanych w mieszkalnictwie?
- Czy firmy instalacyjne różnią się pod względem wyboru określonej marki kotłów gazowych?
- Jakie marki kotłów gazowych są najczęściej kupowane przez instalatorów?
- Czy instalatorzy kupują kotły gazowe w hurtowni, sklepach typu DIY czy bezpośrednio u producenta?
- Które z najczęściej kupowanych lub rekomendowanych marek mają wizerunek gwarantujących niezawodne produkty i wysoką dostępność części do serwisowania?
- Czy instalatorzy biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie kotłów gazowych? Czy uważają je za użyteczne?
- Które marki mają wysoką znajomość spontaniczną, a które mają wysoką wspomaganą?
- Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom użytkowania?
- Które marki kotłów gazowych wyróżniają się na tle innych marek?
- Czym wyróżniają się te marki?
- Jak kształtuje się poziom lojalności do marek kotłów gazowych?
- Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma ulubionej marki – jak liczny odsetek instalatorów sięgnie po konkurenta?
- Marki drugiego wyboru – czyli kto jest dla kogo konkurentem w opinii instalatorów?
- Czy instalatorzy uczestniczą w targach branżowych? W jakich?
- Czy instalatorzy biorą udział w programach lojalnościowych?
- Czy profesjonaliści jeżdżą na szkolenia branżowe?
- Czy korzystają z mobilnych aplikacji dedykowanych dla instalatorów?
- Czy i w jakim stopniu zmieniają się wykorzystywane źródła informacji o nowych produktach na rynku w relacji do trzech lat wstecz?
- Jak wygląda profil zakupowy „typowego instalatora” (pod segmentację)?
W raporcie występują m.in. następujące marki:
- ACV, Ariston, Atag, Auer, Baxi, Beretta, Bongioanni, Broetje, Buderus, Carrier, Chaffoteaux, De Dietrich, DomGaz, Euroterm, Ferroli, Fondital, Hoval, Immergas, Junkers, Lennox, Rotex, Saunier Duval, Saymon, Termet, Thermagen, Ulrich, Unical, Vaillant, Viessmann, Wolf.
Zawartość raportu:
CELE PROJEKTU
- Cele projektu, metodologia i kontekst badania
- Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
- Charakterystyka badanych wg: zatrudnienia, stażu, funkcji
- Charakterystyka badanych wg: liczby akredytacji, najczęściej wykorzystywanych uprawnień, liczby montowanych kotłów
- Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
Moduł 1. CZYNNIKI WYBORU KOTŁÓW GAZOWYCH, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI - KOTŁY GAZOWE DO 50 KW STOSOWANE W MIESZKALNICTWIE
- Główni producenci rynku kotłów gazowych w Polsce
- Najważniejsze czynniki wyboru kotłów gazowych
- Miejsca zakupu kotłów gazowych i dopasowanie oferty
- Rola i użyteczność doradztwa
- Znajomość spontaniczna i wspomagana
- Znajomość spontaniczna i wspomagana marek kotłów gazowych
- Producenci kotłów gazowych wyróżniający się na tle innych
- Cechy najbardziej wyróżniających się producentów kotłów gazowych
Moduł 2. NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI KOTŁÓW GAZOWYCH, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
- Marki kotłów gazowych wybierane najczęściej przez instalatorów
- Skłonność do wyboru kotłów gazowych innych marek
- Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek kotłów gazowych
- Wizerunek najczęściej wybieranych marek kotłów gazowych
Moduł 3. WSPARCIE SPRZEDAŻY DO FIRM INSTALACYJNYCH
- Budowanie długoterminowych relacji w biznesie – motywacja programem
- Aktywność instalatorów w targach branżowych
- Aktywność instalatorów w szkoleniach branżowych
- Tradycyjne źródła informacji o nowościach branżowych
- Nowoczesne źródła informacji o nowościach branżowych
- Wykorzystanie aplikacji mobilnych dedykowanych instalatorom
Moduł 4. PROFILE ZAKUPOWE INSTALATORÓW
- Profil zakupowy typowego instalatora kotłów gazowych
- Cechy wyróżniające instalatorów wybranych marek
PODSUMOWANIE – REKOMENDACJE BIZNESOWE B2B
DANE PODSTAWOWE INFORMACJE LICENCYJNE
Cena: 4.200 PLN netto
Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82