Raport "Elektroinstalator o Markach: źródła światła, rozdzielnice i obudowy, aparatura elektryczna"
- Ogólnopolskie badanie przeprowadzone wśród firm wykonawczych z elektroinstalatorami.
- Raport managerski dedykowany producentom i dystrybutorom źródeł światła, rozdzielnic i obudów oraz aparatury elektrycznej
- Data wydania raportu: wrzesień 2016. Sygn. 476/09/2016
- Stron: 65
- Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
-
Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 4.100 PLN netto Kup raport
Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu
Pozostałe gotowe raporty managerskie
- Jakie trendy profesjonaliści uznali za kluczowe dla rozwoju branży elektroinstalacyjnej na najbliższe 4 lata?
- Jaka jest znajomość marek oferujących źródła światła, rozdzielnice i obudowy oraz aparaturę elektryczną?
- Jakimi kryteriami posługują się zawodowcy przy zakupie?
- Czy profesjonaliści prognozują zmiany zapotrzebowania na swoje usługi w czteroletniej perspektywie?
- Jakie czynniki wpływają na wybór marki źródeł światła, rozdzielnic i obudów oraz aparatury elektrycznej?
- Skąd elektroinstalatorzy czerpią informacje o produktach?
- Czy rabaty w punktach sprzedaży to ważny czynnik brany pod uwagę w zakupach sprzętu określonych marek?
- Jaka marka oświetlenia jest najczęściej kupowana przez profesjonalistów?
- Z jakich źródeł elektroinstalatorzy czerpią informacje o nowościach?
- Jaki producent oświetlenia wyróżnia się pod względem jakości produktów w ocenie profesjonalistów?
- Jaki producent aparatury elektrycznej wyróżnia się pozytywnie na tle konkurencji?
- Czy estetyka ma znaczenie dla zawodowców przy nabywaniu rozdzielnic i obudów? Czy przyzwyczajenie to ważny czynnik przy zakupie sprzętu określonej marki?
- Skąd elektroinstalatorzy biorą informacje o ofercie produktowej danego producenta?
- Czy duże i małe firmy elektroinstalacyjne różnią się pod względem skłonności do wyboru określonej marki źródeł światła, rozdzielnic i obudów oraz aparatury elektrycznej?
- Jak kształtuje się poziom przywiązania do marki?
- Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma marki ulubionej – ilu zawodowców sięgnie po inny brand? I jaka będzie to marka? Czylikto jest dla kogo konkurentem w opinii profesjonalisty?
- Czy znajomość i użytkowana marka różni badanych ze względu na wielkość firmy, w której pracują ?
- Które marki wyróżniają na rynku profesjonalistów?
- Czym wyróżniają się te marki?
- Kto podejmuje decyzję o zakupie osprzętu określonej marki w deweloperskim budownictwie mieszkaniowym a kto w obiektach przemysłowych?
- Czy te marki, które są najlepiej znane są też najczęściej kupowane?
W raporcie wystepują m.in. następujące marki:
- 3M, ABB, Apator, Assmann, Astat, Bals, Eaton, Elektro – Plast, Em Group, Emas Elektroteknik, Erico, Eti – Polam, Finder, GE, GE Lighting, Helios, Hensel, Incobex, Kanlux, Karwasz, Lovato, Lumel, Omron, OSRAM, Philips Farel, Philips Ligthing, Phoenix Contact, Promet, Relpol, Schneider Electric, Siemens, Spamel, Sun Electro, Topex, Werma, Zamel, ZPUE Gliwice
Zawartość raportu:
CELE PROJEKTU
- Metodologia i kontekst badania
- Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
- Managerskie key findings
Moduł 1. NASTROJE, TRENDY I KIERUNKI ROZWOJU DO 2020
- Ogólna ocena aktualnej sytuacji w branży elektroinstalacyjnej
- Negatywna ocena sytuacji w branży – kluczowe powody
- Prognozowane trendy w branży elektroinstalacyjnej w perspektywie 4 lat
Moduł 2. CZYNNIKI WYBORU, ZNAJOMOŚĆ MAREK, WIZERUNEK I WYRÓŻNIKI - ŹRÓDŁA ŚWIATŁA
- Główni producenci źródeł światła
- Najważniejsze czynniki wyboru źródeł światła
- Świadomość marek źródeł światła
- Znajomość spontaniczna i wspomagana marek źródeł światła
- Użytkowane marki źródeł światła
- Skłonność do użytkowania źródeł światła różnych marek – drugi wybór
- Wizerunek najczęściej montowanych marek źródeł światła – OSRAM
- Wizerunek najczęściej montowanych marek źródeł światła – PHILIPS
- Wizerunek najczęściej montowanych marek źródeł światła – KANLUX
- Skłonność do użytkowania źródeł światła różnych marek
Moduł 3. CZYNNIKI WYBORU, ZNAJOMOŚĆ MAREK, WIZERUNEK I WYRÓŻNIKI - ROZDZIELNICE I OBUDOWY
- Główni producenci rynku rozdzielnice i obudowy
- Najważniejsze czynniki wyboru rozdzielnic i obudów
- Świadomość marek rozdzielnic i obudów
- Znajomość spontaniczna i wspomagana marek rozdzielnic i obudów
- Użytkowane marki rozdzielnic i obudów
- Skłonność do użytkowania rozdzielnic i obudów różnych marek – drugi wybór
- Postrzegany wizerunek marek rozdzielnic i obudów
- Wizerunek najczęściej montowanych marek rozdzielnic i obudów – HAGER
- Wizerunek najczęściej montowanych marek rozdzielnic i obudów – LEGRAND
- Wizerunek najczęściej montowanych marek rozdzielnic i obudów – EATON
- Skłonność do użytkowania rozdzielnic i obudów różnych marek
Moduł 4. CZYNNIKI WYBORU, ZNAJOMOŚĆ MAREK, WIZERUNEK I WYRÓŻNIKI - APARATURA ELEKTRYCZNA
- Główni producenci rynku aparatury elektrycznej
- Najważniejsze czynniki wyboru aparatury elektrycznej
- Świadomość marek aparatury elektrycznej
- Znajomość spontaniczna i wspomagana marek aparatury elektrycznej
- Użytkowane marki aparatury elektrycznej
- Skłonność do użytkowania aparatury elektrycznej różnych marek - drugi wybór
- Postrzegany wizerunek marek aparatury elektrycznej
- Wizerunek najczęściej montowanych marek aparatury elektrycznej - EATON
- Wizerunek najczęściej montowanych marek aparatury elektrycznej – LEGRAND
- Wizerunek najczęściej montowanych marek aparatury elektrycznej – HAGER
- Skłonność do użytkowania aparatury elektrycznej różnych marek
Moduł 5. BENCHMARKING MAREK B2B
- Zestawienie czynników wyboru w poszczególnych kategoriach produktowych
- Znajomość marek źródeł światła, rozdzielnic i obudów, aparatury elektrycznej
- Porównanie najczęściej montowanych marek
- Profile: znajomość marek źródeł światła a zatrudnienie
- Profile użytkowników: Philips, Osram i Kanlux
- Profile użytkowników: Hager, Legrand, Eaton
- Profile: znajomość marek rozdzielnic i obudów a zatrudnienie
- Profile użytkowników: wybór producentów rozdzielnic i obudów
- Profile użytkowników marek: Led – Pol, GTV, Schrack Technik, Elektro-Plast
- Decyzyjność w wyborze marek osprzętu a typ inwestycji
- Profil typowego elektroinstalatora profesjonalisty
- Charakterystyka elektroinstalatorów
- Charakterystyka firm: lokalizacja
PODSUMOWANIE – REKOMENDACJE BIZNESOWE B2B
DANE PODSTAWOWE INFORMACJE LICENCYJNE
Kup raport
Cena: 4.100 PLN netto
Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82