Menu
A+ A A-

Raport "Elektroinstalator o Markach: źródła światła, rozdzielnice i obudowy, aparatura elektryczna"

 

 

 

 

 


Z raportu dowiesz się między innymi:
  • Jakie trendy profesjonaliści uznali za kluczowe dla rozwoju branży elektroinstalacyjnej na najbliższe 4 lata?
  • Jaka jest znajomość marek oferujących źródła światła, rozdzielnice i obudowy oraz aparaturę elektryczną?
  • Jakimi kryteriami posługują się zawodowcy przy zakupie?
  • Czy profesjonaliści prognozują zmiany zapotrzebowania na swoje usługi w czteroletniej perspektywie?
  • Jakie czynniki wpływają na wybór marki źródeł światła, rozdzielnic i obudów oraz aparatury elektrycznej?
  • Skąd elektroinstalatorzy czerpią informacje o produktach?
  • Czy rabaty w punktach sprzedaży to ważny czynnik brany pod uwagę w zakupach sprzętu określonych marek?
  • Jaka marka oświetlenia jest najczęściej kupowana przez profesjonalistów?
  • Z jakich źródeł elektroinstalatorzy czerpią informacje o nowościach?
  • Jaki producent oświetlenia wyróżnia się pod względem jakości produktów w ocenie profesjonalistów?
  • Jaki producent aparatury elektrycznej wyróżnia się pozytywnie na tle konkurencji?
  • Czy estetyka ma znaczenie dla zawodowców przy nabywaniu rozdzielnic i obudów? Czy przyzwyczajenie to ważny czynnik przy zakupie sprzętu określonej marki?
  • Skąd elektroinstalatorzy biorą informacje o ofercie produktowej danego producenta?
  • Czy duże i małe firmy elektroinstalacyjne różnią się pod względem skłonności do wyboru określonej marki źródeł światła, rozdzielnic i obudów oraz aparatury elektrycznej?
  • Jak kształtuje się poziom przywiązania do marki?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma marki ulubionej – ilu zawodowców sięgnie po inny brand? I jaka będzie to marka? Czylikto jest dla kogo konkurentem w opinii profesjonalisty?
  • Czy znajomość i użytkowana marka różni badanych ze względu na wielkość firmy, w której pracują ?
  • Które marki wyróżniają na rynku profesjonalistów?
  • Czym wyróżniają się te marki?
  • Kto podejmuje decyzję o zakupie osprzętu określonej marki w deweloperskim budownictwie mieszkaniowym a kto w obiektach przemysłowych?
  • Czy te marki, które są najlepiej znane są też najczęściej kupowane?
 

W raporcie wystepują m.in. następujące marki:

  • 3M, ABB, Apator, Assmann, Astat, Bals, Eaton, Elektro – Plast, Em Group, Emas Elektroteknik, Erico, Eti – Polam, Finder, GE, GE Lighting, Helios, Hensel, Incobex, Kanlux, Karwasz,  Lovato, Lumel, Omron, OSRAM, Philips Farel, Philips Ligthing, Phoenix Contact, Promet, Relpol, Schneider Electric, Siemens, Spamel, Sun Electro, Topex, Werma, Zamel, ZPUE Gliwice

Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU

  • Metodologia i kontekst badania
  • Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
  • Managerskie key findings

Moduł 1. NASTROJE, TRENDY I KIERUNKI ROZWOJU DO 2020

  • Ogólna ocena aktualnej sytuacji w branży elektroinstalacyjnej
  • Negatywna ocena sytuacji w branży – kluczowe powody
  • Prognozowane trendy w branży elektroinstalacyjnej w perspektywie 4 lat

Moduł 2. CZYNNIKI WYBORU, ZNAJOMOŚĆ MAREK, WIZERUNEK I WYRÓŻNIKI - ŹRÓDŁA ŚWIATŁA

  • Główni producenci źródeł światła
  • Najważniejsze czynniki wyboru źródeł światła
  • Świadomość marek źródeł światła
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek źródeł światła
  • Użytkowane marki źródeł światła
  • Skłonność do użytkowania źródeł światła różnych marek – drugi wybór
  • Wizerunek najczęściej montowanych marek źródeł światła – OSRAM
  • Wizerunek najczęściej montowanych marek źródeł światła – PHILIPS
  • Wizerunek najczęściej montowanych marek źródeł światła – KANLUX
  • Skłonność do użytkowania źródeł światła różnych marek

Moduł 3. CZYNNIKI WYBORU, ZNAJOMOŚĆ MAREK, WIZERUNEK I WYRÓŻNIKI - ROZDZIELNICE I OBUDOWY

  • Główni producenci rynku rozdzielnice i obudowy
  • Najważniejsze czynniki wyboru rozdzielnic i obudów
  • Świadomość marek rozdzielnic i obudów
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek rozdzielnic i obudów
  • Użytkowane marki rozdzielnic i obudów
  • Skłonność do użytkowania rozdzielnic i obudów różnych marek – drugi wybór
  • Postrzegany wizerunek marek rozdzielnic i obudów
  • Wizerunek najczęściej montowanych marek rozdzielnic i obudów – HAGER
  • Wizerunek najczęściej montowanych marek rozdzielnic i obudów – LEGRAND
  • Wizerunek najczęściej montowanych marek rozdzielnic i obudów – EATON
  • Skłonność do użytkowania rozdzielnic i obudów różnych marek

Moduł 4. CZYNNIKI WYBORU, ZNAJOMOŚĆ MAREK, WIZERUNEK I WYRÓŻNIKI - APARATURA ELEKTRYCZNA

  • Główni producenci rynku aparatury elektrycznej
  • Najważniejsze czynniki wyboru aparatury elektrycznej
  • Świadomość marek aparatury elektrycznej
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek aparatury elektrycznej
  • Użytkowane marki aparatury elektrycznej
  • Skłonność do użytkowania aparatury elektrycznej różnych marek - drugi wybór
  • Postrzegany wizerunek marek aparatury elektrycznej
  • Wizerunek najczęściej montowanych marek aparatury elektrycznej - EATON
  • Wizerunek najczęściej montowanych marek aparatury elektrycznej – LEGRAND
  • Wizerunek najczęściej montowanych marek aparatury elektrycznej – HAGER
  • Skłonność do użytkowania aparatury elektrycznej różnych marek

Moduł 5. BENCHMARKING MAREK B2B 

  • Zestawienie czynników wyboru w poszczególnych kategoriach produktowych
  • Znajomość marek źródeł światła, rozdzielnic i obudów, aparatury elektrycznej
  • Porównanie najczęściej montowanych marek
  • Profile: znajomość marek źródeł światła a zatrudnienie
  • Profile użytkowników: Philips, Osram i Kanlux
  • Profile użytkowników: Hager, Legrand, Eaton
  • Profile: znajomość marek rozdzielnic i obudów a zatrudnienie
  • Profile użytkowników: wybór producentów rozdzielnic i obudów
  • Profile użytkowników marek: Led – Pol, GTV, Schrack Technik, Elektro-Plast
  • Decyzyjność w wyborze marek osprzętu a typ inwestycji
  • Profil typowego elektroinstalatora profesjonalisty
  • Charakterystyka elektroinstalatorów
  • Charakterystyka firm: lokalizacja

PODSUMOWANIE – REKOMENDACJE BIZNESOWE B2B
DANE PODSTAWOWE INFORMACJE LICENCYJNE


 

Kup raport
Cena: 4.100 PLN netto

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82

Our website is protected by DMC Firewall!