Tel. 71 335 77 82
kontakt@keralla.pl
Menu
A+ A A-

Badania Komunikacji B2B

W badaniach komunikacji zewnętrznej poddaje się analizie szeroko pojęte działania zewnętrzne przedsiębiorstwa oraz ich wpływ na budowany wizerunek firmy, który jest bezpośrednio odpowiedzialny za określone postrzeganie marki całego przedsiębiorstwa. Ze względu na fakt, że komunikacja B2B ma bardzo często inny charakter, niż komunikacja kierowana do konsumenta, również badania takiej komunikacji powinny uwzględniać wyjątkowość tej relacji. Doświadczenie w badaniach B2B istotnie pomaga tu w odpowiednim przygotowaniu badań i dostarczeniu wymiernych informacji na poziomie prezentowanego raportu.

Monitoring działań związanych z komunikacją zewnętrzną jest również istotny dla przedsiębiorstw prowadzących działalność odpowiedzialną społecznie, angażujących się w życie regionów i mających wpływ na sposób odbioru firmy wśród społeczności lokalnej.

Główne obszary badawcze związane z badaniami komunikacji (przykłady):

  • Analiza strategii komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie (perspektywa pracowników)
  • Efektywność działań komunikacji zewnętrznej przedsiębiorstwa (perspektywa otoczenia)
  • Badanie efektywności stosowanej strategii komunikacji wewnętrznej

 

Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w Twojej organizacji.

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd