Tel. 71 335 77 82
kontakt@keralla.pl
Menu
A+ A A-

Decision Side B2B (DeSID)

  • Decision Side B2B – to autorska metodologia umożliwiająca śledzenie procesu zakupowego w przedsiębiorstwach. Na podstawie wieloletnich badań B2B sporządziliśmy ścieżki zakupowe, które różnicują poszczególne firmy w praktykach podejmowania decyzji zakupowych ze względu na zmienne, takie jak: czas obecności firmy na rynku, struktura właścicielska, sposób pozyskiwania kapitału, branża czy kultura organizacyjna.
  • Stosując metodologię DeSID możemy identyfikować czynniki kształtujące sposób realizacji zakupów w poszczególnych sektorach działających w relacjach B2B. Nasza metodologia uwzględnia fakt, że o zakupach „do firmy” decyduje bardzo często więcej niż dwie osoby.
  • Opracowana metodologia ułatwia podejmowanie strategicznych decyzji biznesowych wszystkim tym inwestorom, którzy planują ekspansję na danym rynku oraz firmom, które działają w danym sektorze i przykładowo rejestrują zmiany wolumenu zakupów, których nie potrafią wyjaśnić, zdefiniować, ani przewidzieć. Taka sytuacja sprawia, że możliwa regresja w skali zakupów firmowych staje się czynnikiem istotnie podnoszącym ryzyko prowadzonej działalności. Stworzona przez Instytut Keralla Research unikatowa metodologia badania firm Decision Side B2B pozwala weryfikować czy wpływ zmiany notowanego wolumenu sprzedaży wynika np. z istotnych zmian w procesie zakupowym leżącym po stronie nabywcy czy też ma źródło w czynnikach pozostających poza firmą.

 

Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki wskaźnik będzie najlepszy.

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd