Menu
A+ A A-

Elektronarzędzia, Instalacje, Sprzęt

Raport z badania instalatorów „Trendy w kotłach gazowych do 2025. Rozpoznawalność marek, aktualne kryteria wyboru, wyróżniający się producenci, sytuacja w branży"

Ogólnopolskie badanie wśród 300 instalatorów

Raport managerski dla producentów kotłów gazowych

Data wydania raportu: marzec 2024. Sygn. 4503/03/2024

Stron: 42

Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski + link do platformy Click Meeting (dostęp roczny od momentu publikacji do 03.2025)

Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN (+VAT)  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?

Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakich informacji oczekują instalatorzy od producentów?
  • Jakie są dziś kryteria wyboru marek?
  • Które marki i za co wyróżniają się na rynku?
  • Jakie są trendy w kotłach do 2025 roku zdaniem instalatorów?
  • Jakiej sytuacji w zleceniach na montaż kotłów spodziewają się instalatorzy na ten rok i kolejny?
  • Z jakich źródeł informacji korzystają instalatorzy?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • ACV, Ariston, Atag, Auer, Baxi, Beretta, Bosch Home Comfort, Broetje, Buderus, Chaffoteaux, Daikin, De Dietrich, EWFE, Ferroli, Fondital, Immergas, Klimosz, Saunier Duval, Termet, Thermagen, Unical, Vaillant, Viessmann, Wolf.


Zawartość raportu:
 

MODUŁ 1. SYTUACJA W INSTALACYJNEJ, TRENDY W KOTŁACH GAZOWYCH
Ocena aktualnej sytuacji w branży instalacyjnej i prognozy do 2025
Powody wzrostu i spadku zleceń
Trendy w kotłach gazowych do 2025
Jak wygląda decyzyjność przy wyborze marki kotłów gazowych – instalator a klient?

MODUŁ 2. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA MAREK: ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK KOTŁÓW GAZOWYCH, WYRÓŻNIKI
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek kotłów gazowych – cz. 1
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek kotłów gazowych – cz. 2
Producenci kotłów gazowych wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów kotłów gazowych: Viessmann, Vaillant
Cechy wyróżniających się producentów kotłów gazowych: Bosch Home Comfort, De Dietrich
Cechy wyróżniających się producentów kotłów gazowych: Termet, Beretta

MODUŁ 3. PRAKTYKI ZAKUPOWE INSTALATORÓW: KRYTERIA WYBORU, WIZERUNEK NAJPOPULARNIEJSZYCH MAREK
Najważniejsze czynniki wyboru kotłów gazowych
Potencjał marek kotłów gazowych na podstawie wybieralności i spontanicznej znajomości
Konkurenci wobec marek kotłów gazowych pierwszego wyboru a ich znajomość spontaniczna
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek kotłów gazowych
Wizerunek marki Viessmann
Wizerunek marki Vaillant
Wizerunek marki Bosch Home Comfort
Wizerunek marki De Dietrich
Wizerunek marki Buderus
Wizerunek marki Termet
Wizerunek marki Immergas
Wizerunek marki Beretta

MODUŁ 4. MIEJSCA, W KTÓRYCH INSTALATORZY SZUKAJĄ INFORMACJI O KOTŁACH GAZOWYCH (ŹRÓDŁA)
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o kotłach gazowych
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 2
Dopasowanie oferty kotłów gazowych
Miejsca zakupu kotłów gazowych

MODUŁ 5. PROFILE, CZYLI CECHY OGÓLNE GRUPY DOCELOWEJ INSTALATORÓW (FIRMY)
Profil zakupowy typowego instalatora kotłów gazowych
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Saunier Duval, Termet, De Dietrich, Ariston
Cechy wyróżniające grupy docelowej: ACV, Beretta, Bosch Home Comfort, Broetje
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Fondital, Immergas, Vaillant, Buderus, Thermagen, Viessmann

METODOLOGIA BADANIA
INFORMACJE LICENCYJNE


Kup raport z eksperckim omówieniem wyników

Cena: 4.500 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 733 69 24



 



 



 

 

Raport z badania elektroinstalatorów „Gniazda i łączniki: trendy do 2025, rozpoznawalność marek, aktualne kryteria wyboru, źródła informacji, prognozy zleceń na ten rok"

Ogólnopolskie badanie wśród 400 elektroinstalatorów

Raport managerski dla producentów gniazd i łączników

Data wydania raportu: styczeń 2024. Sygn. 4502/01/2024

Stron: 40

Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski + link do platformy Click Meeting (dostęp roczny od momentu publikacji do 01.2025)

Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN (+VAT)  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?

Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakich informacji oczekują elektrycy od producentów?
  • Jakie są dziś kryteria wyboru marek?
  • Które marki i za co wyróżniają się na rynku?
  • Jakie są trendy do 2025 roku?
  • Jakiej sytuacji w zleceniach spodziewają się na 2024 rok?
  • Z jakich źródeł informacji korzystają – co się zmieniło i w jakim kierunku?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • ABB, Abex, Adelid, Bachmann, Berker, Bticino, CJC Systems, Efapel, Elektro-Plast (Nasielsk), Elktro-Plast (Opatówek), Evoline, Gira, Govena, Hager, Jung, Kanlux, Karlik, Kontakt Simon, KOS Elektro – System, Legrand, Livolo, Ospel, Osram, Polmark, Schneider Electric, Schrack Technik, Tem, Timex – Elektro, Touch me, Varilight, Viko by Panasonic.

 


Zawartość raportu:
 

MODUŁ 1. SYTUACJA W BRANŻY ELEKTROINSTALACYJNEJ, TRENDY W GNIAZDACH I ŁĄCZNIKACH
Ocena aktualnej sytuacji w branży elektroinstalacyjnej
Prognoza zleceń dla elektryków na cały 2024
Trendy w gniazdach i łącznikach do 2025

MODUŁ 2. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA MAREK: ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK GNIAZD I ŁĄCZNIKÓW, WYRÓŻNIKI
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek gniazd i łączników – cz. 1
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek gniazd i łączników – cz. 2
Producenci gniazd i łączników wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów gniazd i łączników: Kontakt Simon, Berker
Cechy wyróżniających się producentów gniazd i łączników: Legrand, Hager
Cechy wyróżniających się producentów gniazd i łączników: Gira, Schneider Electric

MODUŁ 3. PRAKTYKI ZAKUPOWE ELEKTRYKÓW: KRYTERIA WYBORU, WIZERUNEK NAJPOPULARNIEJSZYCH MAREK
Najważniejsze czynniki wyboru gniazd i łączników
Jak wygląda decyzyjność przy wyborze marki gniazd i łączników – elektroinstalator a klient?
Łączenie różnych marek gniazd i łączników
Potencjał marek gniazd i łączników na podstawie wybieralności i spontanicznej znajomości
Konkurenci wobec marek gniazd i łączników pierwszego wyboru a ich znajomość spontaniczna
Miejsca montażu najczęściej wybieranych marek
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek gniazd i łączników

Wizerunek marki Kontakt Simon
Wizerunek marki Berker
Wizerunek marki Legrand
Wizerunek marki Hager
Wizerunek marki Ospel

MODUŁ 4. MIEJSCA, W KTÓRYCH ELEKTROINSTALATORZY SZUKAJĄ INFORMACJI O GNIAZDACH I ŁĄCZNIKACH (ŹRÓDŁA)
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o nowościach branżowych
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 2
Dopasowanie oferty gniazd i łączników
Miejsca zakupu gniazd i łączników

MODUŁ 5. PROFILE, CZYLI CECHY OGÓLNE GRUPY DOCELOWEJ ELEKTROINSTALATORÓW (FIRMY)
Profil zakupowy typowego elektroinstalatora gniazd i łączników
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Legrand, Berker, Schneider Electric, Hager
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Viko by Panasonic, Kontakt Simon, Karlik, Gira

METODOLOGIA BADANIA
INFORMACJE LICENCYJNE


Kup raport z eksperckim omówieniem wyników

Cena: 4.500 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 733 69 24



 



 

 

Raport z badania instalatorów „Trendy w pompach ciepła do 2025.Rozpoznawalność marek, aktualne kryteria wyboru, wyróżniający się producenci, sytuacja w branży”.

Ogólnopolskie badanie wśród 300 instalatorów pomp ciepła.

Raport managerski dla producentów pompy ciepła.

Data wydania raportu: listopad 2023. Sygn. 4501/11/2023

Stron: 39

Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski + link do platformy Click Meeting (dostęp roczny od momentu publikacji do 11.2024)

Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN (+VAT)  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?

Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakich informacji oczekują instalatorzy od producentów?
  • Jakie są dziś kryteria wyboru marek?
  • Które marki i za co wyróżniają się na rynku?
  • Jakie są trendy do 2025 roku?
  • Jakiej sytuacji w zleceniach na montaż pomp spodziewają się instalatorzy na 2024 rok?
  • Z jakich źródeł informacji korzystają instalatorzy?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • ACV, Alpha Innotec, Altech, Apic, Ariston, Atlantic, Beretta, Bosch, Broetje, Buderus, Daikin, Danfoss, DeDietrich, Dimplex, Ekontech, Elektromet, Ferroli, Fonko, Galmet, Gorenje, Herz, Hewalex, Hibernatus, Hitachi, Immergas, IVT, Kaisai, Kospel, LG, Miller, Mitsubischi, Nibe, Panasonic, Samsung, Stiebel Eltron, Termet, Thermia, Tweetop, Vaillant, Viessmann, Viteco, Waterfurnace, Wolf.

     


Zawartość raportu:

MODUŁ 1. SYTUACJA W BRANŻY GRZEWCZEJ, TRENDY W POMPACH CIEPŁA
Ocena aktualnej sytuacji w branży grzewczej i prognozy do 2025
Trendy w pompach na lata 2023-2025
Jak wygląda decyzyjność przy wyborze marki pompy – instalator vs klient?

MODUŁ 2. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA MAREK: ROZPOZNAWALNOŚĆ POMP, WYRÓŻNIKI
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek pomp ciepła – cz. 1
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek pomp ciepła – cz. 2
Producenci pomp ciepła wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów pomp ciepła: Viessmann, Vaillant
Cechy wyróżniających się producentów pomp ciepła: Panasonic, NIBE
Cechy wyróżniających się producentów pomp ciepła: De Dietrich, DAIKIN

MODUŁ 3. PRAKTYKI ZAKUPOWE POMP: KRYTERIA WYBORU, WIZERUNEK NAJPOPULARNIEJSZYCH MAREK
Najważniejsze czynniki wyboru pomp ciepła
Potencjał marek pomp na podstawie wybieralności i spontanicznej znajomości
Konkurenci wobec marek pomp pierwszego wyboru a ich znajomość spontaniczna
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek pomp ciepła
Wizerunek marki Viessmann / Wizerunek marki Vaillant / Wizerunek marki Panasonic
Wizerunek marki NIBE / Wizerunek marki De Dietrich

MODUŁ 4. MIEJSCA, W KTÓRYCH INSTALATORZY SZUKAJĄ INFORMACJI O POMPACH CIEPŁA (ŹRÓDŁA)
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o pompach ciepła
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 2
Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru pomp ciepła ze strony hurtowni i producenta
Miejsca zakupu pomp ciepła

MODUŁ 5. PROFILE, CZYLI CECHY OGÓLNE GRUPY DOCELOWEJ INSTALATORÓW (FIRMY)
Profil zakupowy typowego instalatora pomp ciepła
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Panasonic, Vaillant, Viessmann, Kaisai
Daikin, NIBE, Ariston, Bosch, De Dietrch, Buderus, Atlantic, Stiebel Eltron

METODOLOGIA BADANIA
Charakterystyka badanych: stosowane akredytacje producentów pomp


INFORMACJE LICENCYJNE


Kup raport z eksperckim omówieniem wyników

Cena: 4.500 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 733 69 24



 

 

Raport "Narzędzia i Elektronarzędzia 2022-2024"

Ogólnopolskie badanie wśród profesjonalistów: firmy budowlano-montażowe, elektroinstalacyjne i warsztaty (serwisy) z całej Polski.

Raport managerski dla producentów i dystrybutorów elektronarzędzi profesjonalnych.

Data wydania raportu: 11.2022.

Stron: 51

Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski

Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 4.200 PLN netto Kup raport

Pobierz opis raportu


Czym jest licencja niewyłączna?
Pozostałe gotowe raporty managerskie


Z raportu dowiesz się między innymi:
 
  • Jak oceniają sytuację w swojej branży i jak prognozują do 2024 - czy fachowcy spodziewają się zleceń czy raczej widzą spadki? Czy można się spodziewać inwestycji w elektronarzędzia?
  • Jakie będą trendy i kierunki rozwoju - czyli jakie produkty rozwijać dla tej grupy klientów?
  • Czy coś zmieniło się podejściu do zakupów elektronarzędzi? Jakie zmiany w kanałach sprzedaży mamy po pandemii?
  • Jakich informacji potrzebują dziś fachowcy od producentów i dystrybutorów?
  • Które marki uzyskują obecnie najwyższy poziom rozpoznawalności?
  • A które wybierane są najczęściej do zakupu? W czym wyróżniają się najlepsze marki?
  • Jakie źródła informacji o nowościach są dziś odwiedzane przez profesjonalistów? I czy webinary to dziś najlepsza możliwa inwestycja w komunikację? + wiele innych.

 


CELE PROJEKTU

  • Cele projektu, metodologia i kontekst badania
  • Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
  • Charakterystyka badanych: zatrudnienie, staż w zawodzie, działalność
  • Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
  • Managerskie key findings
  • Rekomendacje biznesowe B2B


Moduł 1. NASTROJE I PROGNOZY, CZYNNIKI WYBORU ELEKTRONARZĘDZI I NARZĘDZI, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI

  • Wymieniani producenci i marki rynku elektronarzędzi profesjonalnych
  • Ocena aktualnej sytuacji i prognozy do 2024 [wszystkie grupy]
  • Ocena aktualnej sytuacji w branży a prowadzona działalność
  • Prognoza sytuacji w branży do 2024 a prowadzona działalność
  • Trendy w elektronarzędziach profesjonalnych do 2024
  • Najważniejsze czynniki wyboru elektronarzędzi
  • Najważniejsze czynniki wyboru narzędzi ręcznych
  • Częstotliwość zakupu i wymiany narzędzi ręcznych i elektronarzędzi
  • Miejsca zakupu narzędzi i elektronarzędzi
  • Ocena dostępnej oferty i rola doradztwa sprzedawcy podczas wyboru narzędzi i elektronarzędzi
  • Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru narzędzi i elektronarzędzi
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek elektronarzędzi
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek elektronarzędzi – cz.1-2
  • Producenci elektronarzędzi wyróżniający się na tle innych
  • Cechy wyróżniających się producentów elektronarzędzi  – cz. 1-3


Moduł 2. MARKI ELEKTRONARZĘDZI KUPOWANE NAJCZĘŚCIEJ PRZEZ PROFESJONALISTÓW

  • Marki elektronarzędzi kupowane najczęściej przez profesjonalistów
  • Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
  • Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
  • Wizerunek najczęściej kupowanych marek elektronarzędzi
  • Wizerunek najczęściej kupowanych marek elektronarzędzi – cz. 1-5


Moduł 3. ROLA TRADYCYJNYCH I NOWOCZESNYCH ŹRÓDEŁ INFORMACJI O NOWOŚCIACH BRANŻOWYCH

  • Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
  • Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1-2
  • Zmiany w preferowanych źródłach informacji o narzędziach i elektronarzędziach

Moduł 4. PROFIL ZAKUPOWY TYPOWEGO UŻYTKOWNIKA PROFESJONALNYCH NARZĘDZI RĘCZNYCH I ELEKTRONARZĘDZI

  • Profil zakupowy typowego użytkownika profesjonalnych elektronarzędzi
  • Cechy wyróżniające użytkowników profesjonalnych elektronarzędzi wybranych marek – cz.1-3


Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B

 


 

Kup raport
Cena: 4.200 PLN netto

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu: 519 08 81 84



 

 

Raport managerski "Elektronarzędzia W Kanale e-Commerce 2021. Aktualne praktyki zakupowe w Internecie, oczekiwania wobec producentów sprzętu, prognozy prac i inwestycji w 2021"

Ogólnopolskie badanie wśród profesjonalistów: fachowiec budowlano-montażowy, elektroinstalator, serwisant (warsztaty).

Raport managerski dla firm oferujących elektronarzędzia dla profesjonalistów.

Data wydania raportu: marzec 2021. Sygn. 490/03/2021

Stron: 37

Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski

Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 3.800 PLN netto  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu
Pozostałe gotowe raporty managerskie


Z raportu dowiesz się między innymi:
  • Jak profesjonaliści oceniają wpływ cov-19 na prowadzoną działalność – elektroinstalacyjną, montażowo-budowlaną, serwisową?
  • Czy odczuwają spadek/ wzrost zleceń?
  • Jakiego poziomu zleceń spodziewają się na 2021 rok?
  • Czy już mają problemy z regulowaniem swoich płatności i płynnością?
  • Jakie czynniki będą stymulować wzrost/spadek  liczby zleceń w 2021 roku w ich branży?
  • Czy planują inwestycje w elektronarzędzia w tym roku?
  • Z jaką częstotliwością planują inwestować w obecnej sytuacji?  
  • Jaka jest skala korzystania z on-linowych kanałów zakupu? Czy pandemia „zamroziła” i zmieniła praktykę zakupów stacjonarnych czy tradycyjny sklep jest wciąż potrzebny?
  • Które kanały – zarówno on-line, jak i tradycyjne - zyskały/straciły w ostatnich 12 miesiącach?
  • Co najbardziej przyciąga profesjonalistów do zakupu elektronarzędzi w e-sklepach, a co uznają za barierę?
  • Czy wszyscy producenci powinni mieć własne e-sklepy zdaniem profesjonalistów?
  • Z jakich producenckich platform sprzedażowych korzystają już dziś?
  • Które funkcjonalności w e-sklepach są dla fachowców kluczowe podczas zakupu elektronarzędzi przez Internet?
  • Jakich usprawnień brakuje zawodowcom w e–sklepach?
  • Jakie metody płatności w zakupach internetowych preferują?
  • Jaki  jest profil zakupowy „typowego profesjonalisty kupującego elektronarzędzia w kanale e-commerce”, czyli co warto uwzględnić przy budżetowaniu i projektowaniu strategii komunikacji dla kanału e-commerce i omnichannel?

 


CELE PROJEKTU

  • Cele badania i metodologia
  • Zatrudnienie, działalność, staż, typ kupowanych elektronarzędzi
  • Wydatki na elektronarzędzia, miejsca prowadzonych prac
  • Managerskie key findings cz. 1-2


MODUŁ 1. PRAKTYKI ZAKUPOWE

  • Inwestycje w nowe elektronarzędzia
  • Oczekiwanie możliwości zakupu w e-sklepie producenta
  • Zmiany w korzystaniu ze stacjonarnych miejsc zakupu r/r
  • Zmiany w korzystaniu z internetowych miejsc zakupu r/r


MODUŁ 2. ELEKTRONARZĘDZIA W E-COMMERCE

  • Zalety e-zakupów elektronarzędzi
  • Wady e-zakupów elektronarzędzi
  • Oczekiwane usprawnienia i funkcje e-sklepów z elektronarzędziami
  • Kluczowe dla profesjonalistów rozwiązania w e-sklepach - ułatwienia zakupu i prezentacja produktu
  • Kluczowe dla profesjonalistów rozwiązania w e-sklepach - płatność i dostawa
  • Kluczowe dla profesjonalistów rozwiązania w e-sklepach wg różnych cech
  • Preferowane metody płatności


MODUŁ 3. AKTUALNA I PROGNOZOWANA NA 2021 SYTUACJA KUPUJĄCYCH ELEKTRONARZĘDZIA

  • Poziom zleceń w pandemii
  • Powody zmian skali zleceń wg typów działalności
  • Opinie profesjonalistów na temat zleceń w 2021
  • Prognozy portfela zleceń 2021
  • Opinie profesjonalistów o prognozach zleceń
  • Skutki pandemii i płynność finansowa profesjonalistów
  • Profil praktyk e-zakupowych typowego użytkownika profesjonalnych elektronarzędzi


REKOMENDACJE BIZNESOWE B2B

KERALLA RESEARCH INSTYTUT BADAŃ I ROZWIĄZAŃ B2B

 


 

Kup raport
Cena: 3.800 PLN netto

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu: 519 08 81 84

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd