Menu
A+ A A-

Zaktualizowany raport "Narzędzia i Elektronarzędzia 2022-2024" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród profesjonalistów: firmy budowlano-montażowe, elektroinstalacyjne i warsztaty (serwisy) z całej Polski.
  • Raport managerski dla producentów i dystrybutorów elektronarzędzi profesjonalnych.
  • Data wydania raportu: 11.2022.
  • Stron: 51
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
  • Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 4.200 PLN netto Kup raport

Pobierz opis raportu


Czym jest licencja niewyłączna?
Pozostałe gotowe raporty managerskie


Z raportu dowiesz się między innymi:
 
  • Jak oceniają sytuację w swojej branży i jak prognozują do 2024 - czy fachowcy spodziewają się zleceń czy raczej widzą spadki? Czy można się spodziewać inwestycji w elektronarzędzia?
  • Jakie będą trendy i kierunki rozwoju - czyli jakie produkty rozwijać dla tej grupy klientów?
  • Jakich informacji potrzebują dziś fachowcy od producentów i dystrybutorów?
  • Które marki uzyskują obecnie najwyższy poziom rozpoznawalności?
  • A które wybierane są najczęściej do zakupu? W czym wyróżniają się najlepsze marki?
  • Jakie źródła informacji o nowościach są dziś odwiedzane przez profesjonalistów? I czy webinary to dziś najlepsza możliwa inwestycja w komunikację? + wiele innych.

 


CELE PROJEKTU

  • Cele projektu, metodologia i kontekst badania
  • Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
  • Charakterystyka badanych: zatrudnienie, staż w zawodzie, działalność
  • Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
  • Managerskie key findings
  • Rekomendacje biznesowe B2B


Moduł 1. NASTROJE I PROGNOZY, CZYNNIKI WYBORU ELEKTRONARZĘDZI I NARZĘDZI, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI

  • Wymieniani producenci i marki rynku elektronarzędzi profesjonalnych
  • Ocena aktualnej sytuacji i prognozy do 2024 [wszystkie grupy]
  • Ocena aktualnej sytuacji w branży a prowadzona działalność
  • Prognoza sytuacji w branży do 2024 a prowadzona działalność
  • Trendy w elektronarzędziach profesjonalnych do 2024
  • Najważniejsze czynniki wyboru elektronarzędzi
  • Najważniejsze czynniki wyboru narzędzi ręcznych
  • Częstotliwość zakupu i wymiany narzędzi ręcznych i elektronarzędzi
  • Miejsca zakupu narzędzi i elektronarzędzi
  • Ocena dostępnej oferty i rola doradztwa sprzedawcy podczas wyboru narzędzi i elektronarzędzi
  • Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru narzędzi i elektronarzędzi
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek elektronarzędzi
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek elektronarzędzi – cz.1-2
  • Producenci elektronarzędzi wyróżniający się na tle innych
  • Cechy wyróżniających się producentów elektronarzędzi  – cz. 1-3


Moduł 2. MARKI ELEKTRONARZĘDZI KUPOWANE NAJCZĘŚCIEJ PRZEZ PROFESJONALISTÓW

  • Marki elektronarzędzi kupowane najczęściej przez profesjonalistów
  • Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
  • Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
  • Wizerunek najczęściej kupowanych marek elektronarzędzi
  • Wizerunek najczęściej kupowanych marek elektronarzędzi – cz. 1-5


Moduł 3. ROLA TRADYCYJNYCH I NOWOCZESNYCH ŹRÓDEŁ INFORMACJI O NOWOŚCIACH BRANŻOWYCH

  • Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
  • Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1-2
  • Zmiany w preferowanych źródłach informacji o narzędziach i elektronarzędziach

Moduł 4. PROFIL ZAKUPOWY TYPOWEGO UŻYTKOWNIKA PROFESJONALNYCH NARZĘDZI RĘCZNYCH I ELEKTRONARZĘDZI

  • Profil zakupowy typowego użytkownika profesjonalnych elektronarzędzi
  • Cechy wyróżniające użytkowników profesjonalnych elektronarzędzi wybranych marek – cz.1-3


Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B

 


 

Kup raport
Cena: 4.200 PLN netto

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu: 519 08 81 84

 

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd