Menu
A+ A A-

Gotowe raporty branżowe do kupienia

Raport managerski "Finanse Inwestycje Trendy (FIT 2022) Branży Transportowej I Prognozy na 2023" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród firm transportowych zajmujących się krajowym i międzynarodowym przewozem towarów.
  • Raport managerski dla firm oferujących finansowanie pojazdów ciężarowych, windykacje, faktoring, ubezpieczanie, opony, paliwa, dla producentów assetu (naczep, przyczep, ciągników siodłowych etc.) oraz firm transportowych.
  • Data wydania raportu: 4Q2022. Sygn. 462/11/2022
  • Stron:43
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
  • Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 4.000 PLN (+VAT) Kup raport

Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  •  Jakie drivery zmian na kolejny rok, czyli co najsilniej wpłynie na przewoźników w 2023?
  •  Czy inflacja już widoczna jest w biznesach przewoźników? Co będzie wyzwaniem na kolejny rok?
  •  Czy będą inwestycje we floty – kogo będzie stać na wydatki?
  •  Leasing, środki własne czy wynajem – czego można oczekiwać w kolejnym roku?
  •  Co wspiera dziś płynność finansową przewoźników? Faktoring, BiG-i czy windykacja?
  •  Jakie zmiany na rynku przewozowym po wprowadzeniu Pakietu Mobilności?
  •  Puste przebiegi jaka skala problemu w rzeczywistości?
  •  Trendy technologiczne na 2023 – cyfryzacja, elektryfikacja czy nowe paliwa?
  •  Aktualna sytuacja branży TSL w zakresie frachtu, zatorów, płynności. Ile firm odczuwa spadki, ile wzrosty? Co prognozują przewoźnicy na kolejne 12 miesięcy?
  •  Najnowszy wskaźnik FIT TSL, który dokładnie pokazuje aktualną kondycję firm transportowych – po wybuchu wojny i po pierwszych efektach inflacji?
  •  Co jest dla przewoźników wyzwaniem? Na czym będą się skupiać w 2023?

Zawartość raportu:

I. NASTROJE, KONDYCJA, PROGNOZY I WSKAŹNIK FIT 2022               

  • Wartość wskaźnika Finanse Inwestycje Trendy 2022 i prognozy na 2023
  • O czym informuje wskaźnik FIT branży transportowej?
  • Obecny i prognozowany kierunek zmian w zakresie realizowanego frachtu na najbliższe 12 miesięcy
  • Aktualna ocena skali zatorów płatniczych
  • Prognozowany kierunek zmian w zatorach płatniczych na najbliższe 12 miesięcy
  • Profile: prognozy frachtu i zatorów płatniczych według zatrudnienia i typu przewozu
  • Obecny i prognozowany kierunek zmian w zakresie upadłości firm na najbliższe 12 miesięcy
  • Skala niewypłacalnych spółek już zgłoszonych do KRS
  • Aktualny rozmiar rynku transportowego – tendencje i zmiany
  • Charakterystyka rynku przewozowego wg województw i formy prawnej
  • Zapotrzebowanie na usługi firm transportowych w pierwszej połowie tego roku
  • Profile: zapotrzebowanie na usługi firm transportowych wg zatrudnienia, floty i typu przewozu


II. DRIVERY ZMIAN, CZYNNIKI WAŻNE DLA KONDYCJI BRANŻY TRANSPORTOWEJ W 2023              

  • Kluczowe drivery zmian branży transportowej w 2023
  • Wszystkie czynniki wskazywane jako ważne dla branży na kolejne 12 miesięcy
  • Profile: czynniki kształtujące transport a zatrudnienie, flota i typ przewozu


III. „PAKIET MOBILNOŚCI”I JEGO SKUTKI DLA SEKTORA - OCENY PRZEWOŹNIKÓW              

  • Ocena wpływu Pakietu Mobilności na biznesy polskich przewoźników
  • Profile: ocena wpływu Pakiet Mobilności wg floty i typu przewozu
  • Ocena skali tzw. pustych przebiegów jako skutku Pakietu Mobilności
  • Jakie są najważniejsze zmiany na krajowym rynku przewozowym po wprowadzeniu Pakietu Mobilności?
  • Profile: zmiany na krajowym rynku wg zatrudnienia, floty, typu przewozów


IV. TRENDY I NOWOŚCI: CYFRYZACJA,  NAPĘDY ALTERNATYWNE I CO JESZCZE? OPINIE PRZEWOŹNIKÓW        

  • Trendy technologiczne na 2023 rok


V. FINANSOWANIE I ROZWIĄZANIA WSPIERAJĄCE PŁYNNOŚĆ TRANSPORTU NA 2023              

  • Planowane inwestycje we floty 2022-2023
  • Planowane inwestycje według kategorii pojazdów
  • Ocena dopasowania różnych form finansowania flot do potrzeb przewoźników w kontekście pandemii
  • Profile: ocena form finansowania flot wg typu przewozów
  • Rozwiązania wspierające finansowanie i płynność finansową firm transportowych
  • Profile: korzystanie z rozwiązań wg zatrudnienia, floty, typu przewozów
  • Aktualne wyzwania i obszary, na których skupiają się właściciele firm przewozowych
  • Profile: wyzwania firm przewozowych wg zatrudnienia, floty, stażu na rynku, typu transportu


VI. METODOLOGIA BADANIA, CHARAKTERYSTYKA BADANYCH FIRM TRANSPORTOWYCH, INFORMACJE  LICENCYJNE    

  • Metodologia badania
  • Charakterystyka badanych firm transportowych

Kup raport
Cena: 4.000 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

 

Zaktualizowany raport "Narzędzia i Elektronarzędzia 2022-2024" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród profesjonalistów: firmy budowlano-montażowe, elektroinstalacyjne i warsztaty (serwisy) z całej Polski.
  • Raport managerski dla producentów i dystrybutorów elektronarzędzi profesjonalnych.
  • Data wydania raportu: 11.2022.
  • Stron: 51
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
  • Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 4.200 PLN netto Kup raport

Pobierz opis raportu


Czym jest licencja niewyłączna?
Pozostałe gotowe raporty managerskie


Z raportu dowiesz się między innymi:
 
  • Jak oceniają sytuację w swojej branży i jak prognozują do 2024 - czy fachowcy spodziewają się zleceń czy raczej widzą spadki? Czy można się spodziewać inwestycji w elektronarzędzia?
  • Jakie będą trendy i kierunki rozwoju - czyli jakie produkty rozwijać dla tej grupy klientów?
  • Jakich informacji potrzebują dziś fachowcy od producentów i dystrybutorów?
  • Które marki uzyskują obecnie najwyższy poziom rozpoznawalności?
  • A które wybierane są najczęściej do zakupu? W czym wyróżniają się najlepsze marki?
  • Jakie źródła informacji o nowościach są dziś odwiedzane przez profesjonalistów? I czy webinary to dziś najlepsza możliwa inwestycja w komunikację? + wiele innych.

 


CELE PROJEKTU

  • Cele projektu, metodologia i kontekst badania
  • Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
  • Charakterystyka badanych: zatrudnienie, staż w zawodzie, działalność
  • Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
  • Managerskie key findings
  • Rekomendacje biznesowe B2B


Moduł 1. NASTROJE I PROGNOZY, CZYNNIKI WYBORU ELEKTRONARZĘDZI I NARZĘDZI, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI

  • Wymieniani producenci i marki rynku elektronarzędzi profesjonalnych
  • Ocena aktualnej sytuacji i prognozy do 2024 [wszystkie grupy]
  • Ocena aktualnej sytuacji w branży a prowadzona działalność
  • Prognoza sytuacji w branży do 2024 a prowadzona działalność
  • Trendy w elektronarzędziach profesjonalnych do 2024
  • Najważniejsze czynniki wyboru elektronarzędzi
  • Najważniejsze czynniki wyboru narzędzi ręcznych
  • Częstotliwość zakupu i wymiany narzędzi ręcznych i elektronarzędzi
  • Miejsca zakupu narzędzi i elektronarzędzi
  • Ocena dostępnej oferty i rola doradztwa sprzedawcy podczas wyboru narzędzi i elektronarzędzi
  • Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru narzędzi i elektronarzędzi
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek elektronarzędzi
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek elektronarzędzi – cz.1-2
  • Producenci elektronarzędzi wyróżniający się na tle innych
  • Cechy wyróżniających się producentów elektronarzędzi  – cz. 1-3


Moduł 2. MARKI ELEKTRONARZĘDZI KUPOWANE NAJCZĘŚCIEJ PRZEZ PROFESJONALISTÓW

  • Marki elektronarzędzi kupowane najczęściej przez profesjonalistów
  • Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
  • Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
  • Wizerunek najczęściej kupowanych marek elektronarzędzi
  • Wizerunek najczęściej kupowanych marek elektronarzędzi – cz. 1-5


Moduł 3. ROLA TRADYCYJNYCH I NOWOCZESNYCH ŹRÓDEŁ INFORMACJI O NOWOŚCIACH BRANŻOWYCH

  • Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
  • Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1-2
  • Zmiany w preferowanych źródłach informacji o narzędziach i elektronarzędziach

Moduł 4. PROFIL ZAKUPOWY TYPOWEGO UŻYTKOWNIKA PROFESJONALNYCH NARZĘDZI RĘCZNYCH I ELEKTRONARZĘDZI

  • Profil zakupowy typowego użytkownika profesjonalnych elektronarzędzi
  • Cechy wyróżniające użytkowników profesjonalnych elektronarzędzi wybranych marek – cz.1-3


Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B

 


 

Kup raport
Cena: 4.200 PLN netto

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu: 519 08 81 84

 

Raport managerski "Elektronarzędzia W Kanale e-Commerce 2021. Aktualne praktyki zakupowe w Internecie, oczekiwania wobec producentów sprzętu, prognozy prac i inwestycji w 2021" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród profesjonalistów: fachowiec budowlano-montażowy, elektroinstalator, serwisant (warsztaty).
  • Raport managerski dla firm oferujących elektronarzędzia dla profesjonalistów.
  • Data wydania raportu: marzec 2021. Sygn. 490/03/2021
  • Stron: 37
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
  • Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 3.800 PLN netto  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu
Pozostałe gotowe raporty managerskie


Z raportu dowiesz się między innymi:
  • Jak profesjonaliści oceniają wpływ cov-19 na prowadzoną działalność – elektroinstalacyjną, montażowo-budowlaną, serwisową?
  • Czy odczuwają spadek/ wzrost zleceń?
  • Jakiego poziomu zleceń spodziewają się na 2021 rok?
  • Czy już mają problemy z regulowaniem swoich płatności i płynnością?
  • Jakie czynniki będą stymulować wzrost/spadek  liczby zleceń w 2021 roku w ich branży?
  • Czy planują inwestycje w elektronarzędzia w tym roku?
  • Z jaką częstotliwością planują inwestować w obecnej sytuacji?  
  • Jaka jest skala korzystania z on-linowych kanałów zakupu? Czy pandemia „zamroziła” i zmieniła praktykę zakupów stacjonarnych czy tradycyjny sklep jest wciąż potrzebny?
  • Które kanały – zarówno on-line, jak i tradycyjne - zyskały/straciły w ostatnich 12 miesiącach?
  • Co najbardziej przyciąga profesjonalistów do zakupu elektronarzędzi w e-sklepach, a co uznają za barierę?
  • Czy wszyscy producenci powinni mieć własne e-sklepy zdaniem profesjonalistów?
  • Z jakich producenckich platform sprzedażowych korzystają już dziś?
  • Które funkcjonalności w e-sklepach są dla fachowców kluczowe podczas zakupu elektronarzędzi przez Internet?
  • Jakich usprawnień brakuje zawodowcom w e–sklepach?
  • Jakie metody płatności w zakupach internetowych preferują?
  • Jaki  jest profil zakupowy „typowego profesjonalisty kupującego elektronarzędzia w kanale e-commerce”, czyli co warto uwzględnić przy budżetowaniu i projektowaniu strategii komunikacji dla kanału e-commerce i omnichannel?

 


CELE PROJEKTU

  • Cele badania i metodologia
  • Zatrudnienie, działalność, staż, typ kupowanych elektronarzędzi
  • Wydatki na elektronarzędzia, miejsca prowadzonych prac
  • Managerskie key findings cz. 1-2


MODUŁ 1. PRAKTYKI ZAKUPOWE

  • Inwestycje w nowe elektronarzędzia
  • Oczekiwanie możliwości zakupu w e-sklepie producenta
  • Zmiany w korzystaniu ze stacjonarnych miejsc zakupu r/r
  • Zmiany w korzystaniu z internetowych miejsc zakupu r/r


MODUŁ 2. ELEKTRONARZĘDZIA W E-COMMERCE

  • Zalety e-zakupów elektronarzędzi
  • Wady e-zakupów elektronarzędzi
  • Oczekiwane usprawnienia i funkcje e-sklepów z elektronarzędziami
  • Kluczowe dla profesjonalistów rozwiązania w e-sklepach - ułatwienia zakupu i prezentacja produktu
  • Kluczowe dla profesjonalistów rozwiązania w e-sklepach - płatność i dostawa
  • Kluczowe dla profesjonalistów rozwiązania w e-sklepach wg różnych cech
  • Preferowane metody płatności


MODUŁ 3. AKTUALNA I PROGNOZOWANA NA 2021 SYTUACJA KUPUJĄCYCH ELEKTRONARZĘDZIA

  • Poziom zleceń w pandemii
  • Powody zmian skali zleceń wg typów działalności
  • Opinie profesjonalistów na temat zleceń w 2021
  • Prognozy portfela zleceń 2021
  • Opinie profesjonalistów o prognozach zleceń
  • Skutki pandemii i płynność finansowa profesjonalistów
  • Profil praktyk e-zakupowych typowego użytkownika profesjonalnych elektronarzędzi


REKOMENDACJE BIZNESOWE B2B

KERALLA RESEARCH INSTYTUT BADAŃ I ROZWIĄZAŃ B2B

 


 

Kup raport
Cena: 3.800 PLN netto

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu: 519 08 81 84

Raport "Zawory i Grzejniki 2020-2022. Aktualne Praktyki Zakupowe Instalatorów i Potencjał Marek" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród 200 instalatorów. Badana kategoria produktowa to: ZAWORY NIEPRZEMYSŁOWE DO INSTALACJI WODNEJ, GAZOWEJ I C.O ORAZ GRZEJNIKI.
  • Raport managerski dla firm oferujących zawory nieprzemysłowe i grzejniki.
  • Data wydania raportu: luty 2020. Sygn. 489/02/2020
  • Stron: 78
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF)
  • Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN netto  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu
Pozostałe gotowe raporty managerskie


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie trendy będą ważne do 2022 roku w branży?
  • Jakie są kryteria wyboru marek zaworów i grzejników?
  • Czy zdanie końcowego klienta ma tak duże znaczenie przy wyborze marki?
  • Czy firmy instalacyjne różnią się pod względem wyboru określonej marki zaworów i grzejników?
  • Jakie marki rekomendują i montują instalatorzy oraz dlaczego? (wyróżniki)
  • Czy instalatorzy kupują stacjonarnie czy on-line?
  • Które z najczęściej kupowanych lub rekomendowanych marek  mają wizerunek gwarantujących niezawodne produkty i wprowadzających  innowacyjne rozwiązania?
  • Czy instalatorzy biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie zaworów  i grzejników?
  • Jaka jest spontaniczna i wspomagana znajomość marek zaworów i grzejników?
  • Które marki zaworów kulowych, termostatycznych oraz grzejników wyróżniają się na tle innych marek?
  • Czym wyróżniają się te marki?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności wobec marek grzejników i armatury instalacyjnej?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma ulubionej marki – jak liczny odsetek instalatorów sięgnie po konkurenta?
  • Marki drugiego wyboru – czyli kto jest dla kogo konkurentem w opinii instalatorów?
  • Jak zmieniają się źródła informacji z których instalatorzy pozyskują wiedzę o nowościach branżowych?
  • Czy wykonawcy korzystają z mobilnych aplikacji? Jeśli tak – aplikacje którego producenta są najbardziej popularne?
  • Jak wygląda profil zakupowy „typowego instalatora” (pod segmentację)?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • Afriso, Altech, Alterna, Arco, Brugman, Calido, Comap, Cosmo, Danfoss, Diamond, Efar, Enix, ESBE, Ferro, Ferroli, Fondital, Genebre, Giacomini, Gorgiel, Grohe, Heimeier, Herz, Honeywell, Idmar, Instal-Projekt, Invena, Irsap, Jafar, Jaga, Kan-therm, Keller, Kermi, KFA (Armatura Kraków), Komex, Korado, Lechar, Luxrad, Nanopanel, Oventrop, Perfexim, Purmo, Radeco, Radson, Red, Regulus, Schell, Schlosser, Stelrad, Terma, Termix, Termoteknik, Valvex, Vasco, Viessmann, Zehnder.

Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU
Cele projektu, metodologia i kontekst badania
Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
Charakterystyka instalatorów: zatrudnienie, staż zawodowy, wiek, stanowisko
Charakterystyka instalatorów: lokalizacja (regiony i województwa)
Managerskie key findings
Rekomendacje biznesowe B2B – cz. 1 – cz. 2

Moduł 1. ZAWORY NIEPRZEMYSŁOWE DO INSTALACJI WODNEJ, GAZOWEJ, C.O I GRZEJNIKI: TRENDY W ZAWORACH I GRZEJNIKACH, ROLA DORADZTWA
Trendy w zaworach nieprzemysłowych i grzejnikach
Rola doradztwa sprzedawcy podczas wyboru zaworów nieprzemysłowych i grzejników

Moduł 2. ZAWORY NIEPRZEMYSŁOWE DO INSTALACJI WODNEJ, GAZOWEJ I C.O: CZYNNIKI WYBORU ZAWORÓW NIEPRZEMYSŁOWYCH, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI
Wymieniani producenci i marki rynku zaworów nieprzemysłowych
Najważniejsze czynniki wyboru zaworów nieprzemysłowych
Sposoby zakupu zaworów nieprzemysłowych
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek zaworów nieprzemysłowych
Znajomość spontaniczna i wspomagana zaworów nieprzemysłowych – cz.1 – cz. 3
Producenci zaworów nieprzemysłowych wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów zaworów nieprzemysłowych

Moduł 3. ZAWORY NIEPRZEMYSŁOWE KULOWE: NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI ZAWORÓW KULOWYCH, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
Marki zaworów kulowych wybierane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek zaworów kulowych
Wizerunek najczęściej kupowanych marek zaworów kulowych – cz. 1 – cz. 5

Moduł 4. ZAWORY NIEPRZEMYSŁOWE TERMOSTATYCZNE: NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI ZAWORÓW TERMOSTATYCZNYCH, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
Marki zaworów termostatycznych wybierane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek zaworów termostatycznych
Wizerunek najczęściej kupowanych marek zaworów termostatycznych – cz. 1- cz.5

Moduł 5. GRZEJNIKI: CZYNNIKI WYBORU GRZEJNIKÓW, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI
Wymieniani producenci i marki rynku grzejników
Najważniejsze czynniki wyboru grzejników
Sposoby zakupu grzejników
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek grzejników
Znajomość spontaniczna i wspomagana grzejników – cz.1 – cz. 3
Producenci grzejników wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów grzejników – cz. 1- cz. 2
Marki grzejników wybierane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek grzejników
Wizerunek najczęściej kupowanych marek grzejników – cz. 1 – cz. 4

Moduł 6. ZAWORY NIEPRZEMYSŁOWE I GRZEJNIKI: WSPARCIE SPRZEDAŻY DO FIRM
Skala korzystania przez instalatorów z aplikacji mobilnych
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o zaworach i grzejnikach w relacji do 3 lat wstecz
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1 – cz. 2

Moduł 7. PROFILE ZAKUPOWE INSTALATORÓW
Profil zakupowy typowego instalatora – cz. 1 – cz. 2
Cechy wyróżniające instalatorów zaworów kulowych wybranych marek
Cechy wyróżniające instalatorów zaworów termostatycznych wybranych marek
Cechy wyróżniające instalatorów grzejników wybranych marek
Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B


Kup raport
Cena: 4.500 PLN netto (PL)

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

 

Raport "Rozdzielnice i Obudowy - Aktualne Praktyki Zakupowe Elektroinstalatorów i Potencjał Marek" (4 SELL)


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie trendy na lata 2019-2021 są kluczowe według elektroinstalatorów?
  • Jakie kryteria są ważne dla elektroinstalatorów przy wyborze rozdzielnic i obudów?
  • Które marki są przez elektroinstalatorów montowane najczęściej?
  • Gdzie najczęściej elektroinstalatorzy kupują rozdzielnice i obudowy?
  • Jaki wizerunek mają według elektroinstalatorów najpopularniejsze marki rozdzielnic i obudów?
  • Czy elektroinstalatorzy biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie rozdzielnic i obudów?
  • Czy elektroinstalatorzy uważają dostępne doradztwo za użyteczne? Jakich informacji im brakuje?
  • Jaka jest spontaniczna i wspomagana znajomość marek rozdzielnic i obudów?
  • Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom wyboru?
  • Które marki rozdzielnic i obudów wyróżniają się na tle innych i w czym?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności elektroinstalatorów wobec marek?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma preferowanej marki rozdzielnic i obudów – jak liczny odsetek elektroinstalatorów sięgnie po konkurenta?
  • Kto jest dla kogo konkurentem w opinii elektroinstalatorów? Z jakimi markami porównuje nas rynek (benchmark)?
  • W jakim kierunku przesuwa się uwaga elektroinstalatorów w zakresie źródeł informacji – w porównaniu do 3 lat wstecz?
  • Jaki  jest profil zakupowy „typowego elektroinstalatora”? Które aspekty warto uwzględnić przy projektowaniu strategii komunikacji swojego brandu?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • ABB, AEP, Alfako, Apator Elkomtech, Assmann, EATON, Elektroplast Bydgoszcz, Elektro-Plast Nasielsk, Elektro-Plast Opatowek, ELS, Ergom, Eti-Polam, Famatel, GE Power, Hager Polo, Hensel, Incobex, Kanlux, Karwasz, Legrand, Noark, Pawbol, PCE, Revico, Rittal, Sabaj-System, Schneider Electric, Schrack Technik, Sez, Siemens, Spamel, Sypniewski, Tarel, Ver-tom, Viko by Panasonic, ZPUE.


Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU
Cele projektu, metodologia i kontekst badania
Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
Charakterystyka elektroinstalatorów: zatrudnienie, staż zawodowy, stanowisko, specjalizacja
Charakterystyka elektroinstalatorów: lokalizacja (regiony i województwa)
Managerskie key findings
Rekomendacje biznesowe B2B – cz. 1 – cz. 2

Moduł 1. ROZDZIELNICE I OBUDOWY: CZYNNIKI WYBORU ROZDZIELNIC I OBUDÓW, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI
Wymieniani producenci i marki rynku rozdzielnic i obudów
Ocena aktualnej sytuacji w branży elektroinstalacyjnej
Prognoza zapotrzebowania na usługi elektroinstalacyjne
Trendy w rozdzielnicach i obudowach
Najważniejsze czynniki wyboru rozdzielnic i obudów
Miejsca zakupu rozdzielnic i obudów
Rola i użyteczność doradztwa sprzedawcy podczas wyboru rozdzielnic i obudów
Dopasowanie oferty na rynku do potrzeb klientów
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek rozdzielnic i obudów
Znajomość spontaniczna i wspomagana rozdzielnic i obudów – cz.1 – cz. 3
Producenci rozdzielnic i obudów wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów rozdzielnic i obudów – cz. 1 – cz. 2

Moduł 2. ROZDZIELNICE I OBUDOWY: NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI ROZDZIELNIC I OBUDÓW, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
Marki rozdzielnic i obudów montowane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek rozdzielnic i obudów
Wizerunek najczęściej kupowanych marek rozdzielnic i obudów – cz. 1 – cz. 5
Typ obiektu a decyzyjność w kwestii wyboru marki rozdzielnic i obudów

Moduł 3. ROZDZIELNICE I OBUDOWY: OPROGRAMOWANIA DO PROJEKTOWANIA ROZDZIELNIC, ŹRÓDŁA INFORMACJI
Skala korzystania z oprogramowania do projektowania rozdzielnic
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o rozdzielnicach i obudowach w relacji do 3 lat wstecz
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1 – cz. 2

Moduł 4. ROZDZIELNICE I OBUDOWY: PROFIL ZAKUPOWY TYPOWEGO ELEKTROINSTALATORA
Profil zakupowy typowego elektroinstalatora  – cz. 1 - 2
Cechy wyróżniające elektroinstalatorów wybranych marek
Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B


Kup raport
Cena: 4.200 PLN netto (PL)

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

DMC Firewall is a Joomla Security extension!