Tel. 71 335 77 82
kontakt@keralla.pl
Menu
A+ A A-

Gotowe raporty branżowe do kupienia

Raport "Narzędzia i Elektronarzędzia - Aktualne Praktyki Zakupowe Profesjonalistów i Potencjał Marek 2019" (4 SELL)


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie trendy w elektronarzędziach profesjonaliści uznają za kluczowe na kolejne lata?
  • Jakie kryteria wyboru stosują podczas wyboru narzędzi i elektronarzędzi?
  • Które marki elektronarzędzi są kupowane przez profesjonalistów najczęściej?
  • Gdzie najczęściej zawodowcy kupują elektronarzędzia?
  • Jaki wizerunek mają w ich opinii najpopularniejsze marki?
  • Czy profesjonaliści biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie narzędzi i elektronarzędzi?
  • Czy doradztwo, które jest obecnie dostępne uważają za użyteczne? Jakiego doradztwa im brakuje?
  • Jaka jest znajomość spontaniczna i wspomagana marek (producentów) profesjonalnych elektronarzędzi?
  • Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom wyboru?
  • Które marki elektronarzędzi wyróżniają się na tle innych i w czym?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności wobec marek?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma preferowanej marki elektronarzędzi – jak liczny odsetek sięgnie po konkurenta?
  • Kto właściwie jest dla kogo konkurentem w opinii profesjonalistów? Z jakimi markami porównuje nas rynek (benchmark)?
  • W jakim kierunku przesuwa się uwaga profesjonalistów w zakresie źródeł informacji – w porównaniu do 3 lat wstecz?
  • Jaki jest profil zakupowy „typowego użytkownika profesjonalnych elektronarzędzi”, czyli które aspekty warto uwzględnić przy budżetowaniu i projektowaniu strategii komunikacji swojego brandu?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • AEG Powertools, Berner, Black&Decker, Bosch, Celma, Dedra, DeWalt, Einhell, Fein, Festool, Flex, Graphite, Haupa, Hilti, Hitachi, Hubix, JCB, King Tony, Kress, MacAllister, Makita, Metabo, Milwaukee, Panasonic, Rems, Ridgid, Rothenberger, Rubi, Ryobi, Skil, Sparky, Stanley, Toya (Yato), Weidmuller, Wurth.

Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU
Cele projektu, metodologia i kontekst badania
Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
Charakterystyka badanych: zatrudnienie, staż w zawodzie, działalność, typ nabywanych narzędzi i elektronarzędzi
Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
Managerskie key findings
Rekomendacje biznesowe B2B – cz. 1-2

Moduł 1. CZYNNIKI WYBORU PROFESJONALNYCH ELEKTRONARZĘDZI, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI
Wymieniani producenci i marki rynku elektronarzędzi profesjonalnych
Trendy w elektronarzędziach profesjonalnych
Najważniejsze czynniki wyboru elektronarzędzi
Najważniejsze czynniki wyboru narzędzi ręcznych
Częstotliwość zakupu i wymiany narzędzi ręcznych i elektronarzędzi
Miejsca zakupu narzędzi i elektronarzędzi
Ocena dostępnej oferty narzędzi i elektronarzędzi
Rola i użyteczność doradztwa sprzedawcy podczas wyboru narzędzi i elektronarzędzi
Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru narzędzi i elektronarzędzi
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek elektronarzędzi
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek elektronarzędzi – cz.1 – 2
Producenci elektronarzędzi wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów elektronarzędzi  – cz. 1-2

Moduł 2. NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI ELEKTRONARZĘDZI, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
Marki elektronarzędzi kupowane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek elektronarzędzi
Wizerunek najczęściej kupowanych marek elektronarzędzi – cz. 1-5

Moduł 3. ŹRÓDŁA INFORMACJI, PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE
Uczestnictwo w programach lojalnościowych
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1-2
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o narzędziach i elektronarzędziach

Moduł 4. PROFIL ZAKUPOWY TYPOWEGO UŻYTKOWNIKA PROFESJONALNYCH NARZĘDZI RĘCZNYCH I ELEKTRONARZĘDZI
Profil zakupowy typowego użytkownika profesjonalnych elektronarzędzi – cz. 1-2
Cechy wyróżniające użytkowników profesjonalnych elektronarzędzi wybranych marek
Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B


Kup raport
Cena: 4.200 PLN netto (PL)

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82

Raport managerski "Potencjał Flotowy Firm Nietransportowych 2019" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród firm posiadających transport ciężarowy na własne potrzeby.
  • Raport managerski dla firm oferujących finansowanie pojazdów ciężarowych, windykacje, faktoring, ubezpieczanie, opony, paliwa, dla producentów assetu (naczep, przyczep, ciągników siodłowych etc.).
  • Data wydania raportu: listopad 2018. Sygn. 456/11/2018
  • Stron: 30
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
  • Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 3.470 PLN netto  Kup raport

Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu
Pozostałe gotowe raporty managerskie


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie są motywy inwestowania firm we własną flotę ciężarową?
  • Jaki potencjał ma ten segment klienta? Ile firm w Polsce inwestuje we własne floty ciężarowe? Czy rozmiar ich flot zwiększa się? Czy firmy te zaczynają świadczyć transport innym podmiotom?
  • Jakie czynniki wpływają na wybór pojazdów ciężarowych powyżej 3,5 t?
  • W jaki sposób finansują flotę firmy nietransportowe? Leasing producencki czy zewnętrzny? Który jest lepiej dostosowany do specyfiki branżowej i czy zauważalne są już zmiany w obszarze finansowania, które zachodzą w segmencie firm przewozowych TSL
  • Jak kształtuje się znajomość i użytkowanie wynajmu długoterminowego?
  • Jak oceniane są zmiany wynikające z usieciowienia taboru (Logistyka 4.0)?
  • Co będzie największym wyzwaniem w zarządzaniu flotą ciężarową w 2019 roku?
  • W jakie marki ciągników siodłowych inwestują firmy z transportem na potrzeby własne?

Zawartość raportu:

KEY FINDINGS

  • Szacowany rozmiar segmentu firm nietransportowych inwestujących we flotę ciężarową

I. INWESTYCJE, FINANSE, PRAKTYKI ZAKUPOWE

  • Sposób przewożenia towarów oraz polityka inwestowania we własną flotę ciężarową
  • Świadczenie usług przewozu innym podmiotom przez firmy z własną flotą ciężarową
  • Motywy inwestowania we własną flotę ciężarową
  • Czynniki wyboru przy zakupie pojazdów ciężarowych w firmach nietransportowych
  • Źródła pochodzenia pojazdów ciężarowych oraz częstotliwość inwestycji we flotę    
  • Zmiany w potencjale flot ciężarowych (wg rozmiaru)
  • Źródła finansowania floty ciężarowej w firmach nietransportowych     
  • Leasing producencki w segmencie klienta z własną  flotą ciężarową
  • Profile zakupowe: plany inwestycyjne a zatrudnienie, branża, typ przewozów
  • Planowane inwestycje we flotę na 2019 rok wg typu pojazdu
  • Profile zakupowe: kryteria wyboru pojazdów i dominująca marka ciągników siodłowych

II. TRENDY, INNOWACJE, WYZWANIA NA ROK 2019

  • Wyzwania na rok 2019 w polityce zarządzania własną flotą ciężarową
  • Postawy firm z własnym transportem ciężarowym wobec usieciowienia (Logistyka 4.0)
  • Zakładane pozytywne konsekwencje usieciowienia(Logistyki 4.0.) w 2019
  • Poziom znajomości usługi wynajmu długoterminowego pojazdów ciężarowych i dostawczych

III. METODOLOGIA BADANIA, CHARAKTERYSTYKA BADANYCH FIRM, INFORMACJE  LICENCYJNE

  • Metodologia badania
  • Średni wiek pojazdu i dominujące marki we flotach
  • Profile zakupowe: kategorie posiadanych pojazdów a rozmiar flot  
  • Charakterystyka firm z własną flotą: zatrudnienie, branża, typ działalności
  • Charakterystyka firm z własną flotą: kapitał, kierunki, rodzaj przewożonego ładunku
  • Charakterystyka firm z własną flotą w ujęciu regionalnym

INFORMACJE  LICENCYJNE                                       


Kup raport
Cena: 3.470 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82

 

Raport "Ogrzewanie Podłogowe - Aktualne Praktyki Zakupowe Instalatorów i Potencjał Marek" (4 SELL)


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie trendy w ogrzewaniu podłogowym profesjonaliści uznali za kluczowe w nadchodzących latach?
  • Jakie czynniki wpływają na wybór ogrzewania podłogowego?
  • Które marki są kupowane przez profesjonalistów najczęściej?
  • Gdzie najczęściej zawodowcy kupują systemy ogrzewania podłogowego?
  • Jaki wizerunek mają najczęściej wybierane marki?
  • Czy profesjonaliści biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie ogrzewania podłogowego?
  • Czy doradztwo, które jest obecnie dostępne uważają za użyteczne? Jakiego doradztwa im brakuje?
  • Jak kształtuje się obecnie znajomość spontaniczna i wspomagana marek ogrzewania podłogowego?
  • Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom użytkowania (wyboru)?
  • Które marki ogrzewania podłogowego wyróżniają się na tle innych i w czym?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności wobec marek?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma preferowanej marki ogrzewania podłogowego – jak liczny odsetek sięgnie po konkurenta?
  • Kto właściwie jest dla kogo konkurentem w opinii profesjonalistów? Z jakimi markami porównuje nas rynek (benchmark)?
  • W jakim kierunku przesuwa się uwaga profesjonalistów w zakresie źródeł informacji – w porównaniu do 3 lat wstecz?
  • Jaki jest profil zakupowy „typowego instalatora ogrzewania podłogowego”, czyli które aspekty warto uwzględnić przy budżetowaniu i projektowaniu strategii komunikacji swojego brandu?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • Almar, Baltipol, Capricorn, Comap, Cosmo, DEVI (Danfoss), Duro System, Elektra, Emmeti, Ensto-pol, EWFE, Geberit, Giacomini, Henco, Herz, Immergas, Kan therm (KAN), Keller, Kermi, Kisan, Luxbud, NIBCO, Pipelife, Polarheat, Prandelii, Purmo, QIK, Raychem, Rehau, Roth, Sanha, Sigma-Li, Skalar, Solter, Stiebel Eltron, Tece, Tempower (Wavin), Thermoval, Tweetop, Uponor, Valsir, Variotherm, Viega, Viessmann, Warmup, Wavin, Wieland.

Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU
Cele projektu, metodologia i kontekst badania
Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
Charakterystyka badanych: zatrudnienie, staż w zawodzie, specjalizacja
Charakterystyka badanych: skala i typ posiadanych certyfikatów
Charakterystyka badanych: średnia liczba inwestycji oraz metry kwadratowe montowanego ogrzewania rocznie
Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
Managerskie key findings
Rekomendacje biznesowe B2B – cz. 1-2

Moduł 1. OGRZEWANIE PODŁOGOWE: KRYTERIA WYBORU, ROZPOZNAWALNOŚĆ
Wymieniani producenci i marki rynku ogrzewania podłogowego
Trendy w ogrzewaniu podłogowym
Najważniejsze czynniki wyboru ogrzewania podłogowego
Miejsca zakupu ogrzewania podłogowego oraz dopasowanie oferty
Rola i użyteczność doradztwa sprzedawcy podczas wyboru ogrzewania podłogowego
Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru ogrzewania podłogowego
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek ogrzewania
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek ogrzewania podłogowego – cz.1 -2
Producenci ogrzewania podłogowego wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów ogrzewania podłogowego  – cz. 1-4

Moduł 2. OGRZEWANIE PODŁOGOWE: MARKI WYBIERANE, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
Marki ogrzewania podłogowego kupowane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek ogrzewania podłogowego
Wizerunek najczęściej kupowanych marek ogrzewania podłogowego – cz.1-5

Moduł 3. OGRZEWANIE PODŁOGOWE: WSPARCIE SPRZEDAŻY DO FIRM
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1-2
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o ogrzewaniu podłogowym

Moduł 4. OGRZEWANIE PODŁOGOWE: PROFILE ZAKUPOWE PROFESJONALISTÓW
Profil zakupowy typowego instalatora ogrzewania podłogowego – cz. 1-2
Cechy wyróżniające instalatorów ogrzewania wybranych marek
Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B


Kup raport
Cena: 4.200 PLN netto (PL)

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82

Raport "Aktualne Praktyki Zakupowe Odbiorców Profesjonalnych Elektronarzędzi Do Drewna i Potencjał Marek" (4 SELL)


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie trendy w elektronarzędziach do drewna profesjonaliści uznali za kluczowe w nadchodzących latach?
  • Jakie czynniki wpływają na wybór profesjonalnych elektronarzędzi do obróbki drewna?
  • Które marki są kupowane przez profesjonalistów najczęściej?
  • Gdzie najczęściej zawodowcy kupują elektronarzędzia do drewna?
  • Jaki wizerunek mają najczęściej wybierane marki?
  • Czy profesjonaliści biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie elektronarzędzi do drewna?
  • Czy doradztwo, które jest obecnie dostępne uważają za użyteczne? Jakiego doradztwa im brakuje?
  • Jak kształtuje się obecnie znajomość spontaniczna i wspomagana marek profesjonalnych elektronarzędzi do obróbki drewna?
  • Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom użytkowania (wyboru)?
  • Które marki elektronarzędzi do drewna wyróżniają się na tle innych i w czym?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności wobec marek?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma ulubionej marki elektronarzędzi do drewna – jak liczny odsetek sięgnie po konkurenta?
  • Kto właściwie jest dla kogo konkurentem w opinii profesjonalistów? Z jakimi markami porównuje nas rynek (benchmark)?
  • Czy zawodowcy biorą udział w programach lojalnościowych i czy są im wierni?
  • W jakim kierunku przesuwa się uwaga profesjonalistów w zakresie źródeł informacji – w porównaniu do 3 lat wstecz?
  • Jaki  jest profil zakupowy „typowego odbiorcy -użytkownika profesjonalnych elektronarzędzi do obróbki drewna”, czyli które aspekty warto uwzględnić przy budżetowaniu i projektowaniu strategii komunikacji swojego brandu?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • Baier Elektro, Black&Decker, Bosch, Celma, CMT, Collomix, Dedra, DeWalt, Duss, Eibenstock, Einhell, Fein, Festool, Flex, Graphite, Hilti , Hitachi, Lamello, Mafell, Makita, Metabo, Milwaukee, Rothenberger, Ryobi, Skil, Skislaw, Sparky, Stanley, Virutex, Wurth.

Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU
Cele projektu, metodologia i kontekst badania
Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
Charakterystyka badanych wg: zatrudnienia, stażu, działalności
Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
Managerskie key findings
Rekomendacje biznesowe B2B – cz. 1-2

Moduł 1. CZYNNIKI WYBORU ELEKTRONARZĘDZI DO OBRÓBKI DREWNA, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI
Wymieniani producenci i marki rynku profesjonalnych elektronarzędzi do obróbki drewna
Trendy i innowacje w elektronarzędziach do obróbki drewna
Najważniejsze czynniki wyboru elektronarzędzi do drewna
Częstotliwość zakupu i wymiany elektronarzędzi do drewna
Miejsca zakupu elektronarzędzi do drewna oraz dopasowanie oferty
Rola i użyteczność doradztwa sprzedawcy podczas wyboru elektronarzędzi do drewna
Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru elektronarzędzi do drewna
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek profesjonalnych elektronarzędzi do drewna – cz.1 – 2
Producenci elektronarzędzi do drewna wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów profesjonalnych elektronarzędzi do obróbki drewna  – cz. 1 - 4

Moduł 2. NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI PROFESJONALNYCH ELEKTRONARZĘDZI DO OBRÓBKI DREWNA, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
Marki elektronarzędzi kupowane najczęściej przez profesjonalistów
Przynależność segmentowa elektronarzędzi w opinii użytkowników poszczególnych marek
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek profesjonalnych elektronarzędzi do drewna
Wizerunek najczęściej kupowanych marek profesjonalnych elektronarzędzi do drewna – cz.1 - 5

Moduł 3. PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE, ŹRÓDŁA INFORMACJI
Uczestnictwo profesjonalistów w programach lojalnościowych
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o profesjonalnym sprzęcie
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1 - 2

Moduł 4. PROFIL ZAKUPOWY TYPOWEGO ODBIORCY  PROFESJONALNYCH ELEKTRONARZĘDZI DO OBRÓBKI DREWNA
Profil zakupowy typowego odbiorcy elektronarzędzi do drewna – cz. 1- 2
Cechy wyróżniające odbiorców elektronarzędzi do drewna wybranych marek – cz. 1 - 2
Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B


Kup raport
Cena: 4.200 PLN netto (PL)

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82

 

Raport "Aktualne Praktyki Zakupowe Odbiorców Odkurzaczy i Potencjał Marek" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród profesjonalistów. Badana kategoria produktowa to: ODKURZACZE PROFESJONALNE.
  • Raport managerski dla firm oferujących odkurzacze dedykowane profesjonalistom (firmom remontowo-budowlanym, zakładom stolarskim, warsztatom samochodowym).
  • Data wydania raportu: lipiec 2018. Sygn. 483/07/20178
  • Stron: 55
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF)
  • Cena raportu wersja językowa PL: 4.200 PLN netto  Kup raport
  • Cena raportu wersja językowa PL+ENG: 5.200 PLN netto  Kup raport

    Czym jest licencja niewyłączna?

    Pobierz opis raportu
    Pozostałe gotowe raporty managerskie

Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie czynniki wpływają na wybór odkurzaczy profesjonalnych?
  • Które marki są kupowane przez profesjonalistów najczęściej?
  • Gdzie najczęściej zawodowcy kupują odkurzacze?
  • Jaki wizerunek mają najczęściej wybierane marki?
  • Czy profesjonaliści biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie odkurzaczy?
  • Czy doradztwo, które jest obecnie dostępne uważają za użyteczne? Jakiego doradztwa im brakuje?
  • Jak kształtuje się obecnie znajomość spontaniczna i wspomagana marek odkurzaczy?
  • Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom użytkowania (wyboru)?
  • Które marki odkurzaczy profesjonalnych wyróżniają się na tle innych i w czym?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności wobec marek?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma ulubionej marki odkurzaczy – jak liczny odsetek sięgnie po konkurenta?
  • Kto właściwie jest dla kogo konkurentem w opinii profesjonalistów? Z jakimi markami porównuje nas rynek? (benchmark)
  • Czy profesjonaliści uczestniczą w targach branżowych i warto inwestować w takie wydarzenia?
  • Czy zawodowcy biorą udział w programach lojalnościowych i czy są im wierni?
  • W jakim kierunku przesuwa się uwaga profesjonalistów w zakresie źródeł informacji – w porównaniu do 3 lat wstecz?
  • Jaki jest profil zakupowy „typowego odbiorcy - użytkownika odkurzaczy profesjonalnych”, czyli które aspekty warto uwzględnić przy budżetowaniu i projektowaniu strategii komunikacji swojego brandu?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • Best Tools, Biemmedue, BKF, Bosch, De Walt, Dedra, Delfin, Fein, Festool, Flex, Graphite, Grizzly, Hilti, Hitachi, Karcher, MacAllister, Makita, Metabo, Milwaukee, Mirka, Nilfisk, Numatic (Polor), Profi Europe, Stanley Fatmax , Starmix, Stayer, Stihl.

Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU

Cele projektu, metodologia i kontekst badania
Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
Charakterystyka badanych wg: zatrudnienia, stażu, działalności
Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
Managerskie key findings
Rekomendacje biznesowe B2B – cz. 1-2

Moduł 1. SEGMENTACJA I POTENCJAŁ ODBIORCÓW ODKURZACZY
Segmentacja odbiorców według zastosowań odkurzaczy profesjonalnych
Progresja inwestycji w sektorze budowlanym (czynniki wzrostu)
Potencjał w badanym segmencie odbiorców

Moduł 2. CZYNNIKI WYBORU ODKURZACZY PROFESJONALNYCH, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI
Wymieniani producenci i marki rynku odkurzaczy profesjonalnych w Polsce
Liczba użytkowanych odkurzaczy i dywersyfikacja markowa
Najważniejsze czynniki wyboru odkurzaczy profesjonalnych
Częstotliwość zakupu i wymiany odkurzaczy profesjonalnych
Miejsce zakupu odkurzaczy profesjonalnych i dopasowanie oferty
Rola i użyteczność doradztwa sprzedawcy podczas wyboru odkurzacza
Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru odkurzacza
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek odkurzaczy
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek odkurzaczy – cz.1-2
Producenci odkurzaczy profesjonalnych wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów odkurzaczy profesjonalnych – cz. 1-3

Moduł 3. NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI ODKURZACZY PROFESJONALNYCH, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
Marki odkurzaczy kupowane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek odkurzaczy profesjonalnych cz. 1-5

Moduł 4. PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE, TARGI, ŹRÓDŁA INFORMACJI
Uczestnictwo profesjonalistów w programach lojalnościowych
Aktywność profesjonalistów w targach branżowych
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o profesjonalnym sprzęcie
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1-2

Moduł 5. PROFIL ZAKUPOWY TYPOWEGO ODBIORCY ODKURZACZY PROFESJONALNYCH
Profil zakupowy typowego odbiorcy odkurzaczy profesjonalnych – cz. 1-2
Cechy wyróżniające odbiorców odkurzaczy profesjonalnych wybranych marek – cz. 1-4
Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B
 


Kup raport
Cena: 4.200 PLN netto (PL)

5.200 PLN netto (PL+ENG)

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82

 

Our website is protected by DMC Firewall!