Menu
A+ A A-

Raport z badania profesjonalistów „Rozdzielnice i obudowy: trendy, rozpoznawalność marek, aktualne kryteria wyboru, wyróżniający się producenci, nastroje i poziom zleceń do 2025 roku"

  • Ogólnopolskie badanie wśród 300 firm elektroinstalacyjnych z całej Polski.
  • Data wydania raportu: październik 2024. Sygn. 451/10/2024.
  • Stron: 42.
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski.
  • Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN (+VAT)  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?

Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jak rynek ocenia dopasowanie oferty do aktualnych potrzeb klientów?
  • Jak zmienia się korzystanie ze źródeł informacji, czyli gdzie w 2025 inwestować w promocję marki? 
  • Jakie atrybuty swojej marki promować?
  • Jakie są dziś kryteria wyboru?
  • Jaka jest rozpoznawalność marek? 
  • Za co rynek wyróżnia niektóre marki?
  • Jakie są prognozy zleceń na 2025?
  • Jakie trendy w rozdzielnicach na 2025?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • ABB, AEP, Alfako, Apator, Assmann, Cezart, EATON, Elektro-met, Elektroplast Bydgoszcz, Elektro-Plast Nasielsk, Elektro-Plast Opatówek, ELS, Ergom, Eti-Polam, Famatel, Gewiss, Hager Polo, Hensel, Incobex, Jakmet, Kanlux, Karwasz, Kubiak, Legrand, Mewat, Noark, Panasonic, Pawbol, PCE, Pelmet, PRE Edward Biel, Pulsar, Revico, Rittal, Sabaj-System, Schneider Electric, Schrack Technik, Sez, Siemens, Spamel, Sypniewski, Tarel, Ver-tom, ZPUE.


Zawartość raportu:
 

MODUŁ 1. SYTUACJA W BRANŻY ELEKTROINSTALACYJNEJ, TRENDY W ROZDZIELNICACH I OBUDOWACH
Ocena aktualnej sytuacji w branży elektroinstalacyjnej i prognozy do 2025
Powody wzrostu i spadku zleceń
Trendy w rozdzielnicach do 2025
Jak wygląda decyzyjność przy wyborze marki rozdzielnic i obudów wg typu obiektu?

MODUŁ 2. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA MAREK: ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK ROZDZIELNIC I OBUDÓW, WYRÓŻNIKI
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek rozdzielnic i obudów – cz. 1
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek rozdzielnic i obudów – cz. 2
Producenci rozdzielnic i obudów wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów rozdzielnic i obudów: Hager, Schneider Electric
Cechy wyróżniających się producentów rozdzielnic i obudów : Legrand, ETI
Cechy wyróżniających się producentów rozdzielnic i obudów: EATON, Schrack Technik

MODUŁ 3. PRAKTYKI ZAKUPOWE ELEKTROINSTALATORÓW: KRYTERIA WYBORU, WIZERUNEK NAJPOPULARNIEJSZYCH MAREK
Najważniejsze czynniki wyboru rozdzielnic i obudów
Potencjał marek rozdzielnic i obudów na podstawie wybieralności i spontanicznej znajomości
Konkurenci wobec marek rozdzielnic i obudów pierwszego wyboru a ich znajomość spontaniczna
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek rozdzielnic i obudów
Wizerunek marki Hager
Wizerunek marki Schneider Electric
Wizerunek marki Legrand
Wizerunek marki EATON
Wizerunek marki ETI
Wizerunek marki Schrack Technik
Miejsca montażu najczęściej wybieranych marek rozdzielnic i obudów

MODUŁ 4. MIEJSCA, W KTÓRYCH INSTALATORZY SZUKAJĄ INFORMACJI O ROZDZIELNICACH I OBUDOWACH (ŹRÓDŁA)
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o rozdzielnicach i obudowach
Rola tradycyjnych źródeł informacji o rozdzielnicach i obudowach
Rola nowoczesnych źródeł informacji o rozdzielnicach i obudowach – cz. 1
Rola nowoczesnych źródeł informacji o rozdzielnicach i obudowach – cz. 2
Dopasowanie oferty rozdzielnic i obudów
Miejsca zakupu rozdzielnic i obudów
Wykorzystanie oprogramowania dla elektryków do projektowania rozdzielnic, dopasowania aparatury do rozdzielnicy, przygotowania wyceny

MODUŁ 5. PROFILE, CZYLI CECHY OGÓLNE GRUPY DOCELOWEJ ELEKTROINSTALATORÓW (FIRMY)
Profil zakupowy typowego instalatora rozdzielnic i obudów
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Legrand, Hager, Schneider Electric, Schrack Technik, Ver-Tom
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Elektro-Plast Opatówek, Elektroplast Bydgoszcz, ETI, ABB
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Rittal, Alfako, Incobex, Assmann

METODOLOGIA BADANIA
Charakterystyka badanych
 

INFORMACJE LICENCYJNE
 


Kup raport

Cena: 4.500 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 733 69 24



 



 



 



 



 

 

Our website is protected by DMC Firewall!