Menu
A+ A A-

Aktualna sytuacja w branżach - szybkie decyzje i ważne zmiany.

Raport z badania firm flotowych - mobilność jutra "Klient Flotowy - Pandemia I Co Dalej? (2021)" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród klientów flotowych posiadających minimum 5 pojazdów służbowych.
  • Data wydania raportu: marzec 2021. Sygn. 460/03/2021
  • Stron: 26
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
  • Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 2 800 PLN (+VAT) Kup raport

Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie są dziś główne wyzwania dla firm flotowych i czy odpowiedzi podawane w czerwcu w jakimś stopniu korespondują z obecnymi problemami? Jeśli tak, to które? Co się zmieniło?
  • Czy pandemia wpłynie na zmianę kryteriów wyboru pojazdów do firmy? Jak ten obszar oceniany był w czerwcu, a jak odnoszą się do niego flotowcy dziś, kiedy wiedza o pandemii i jej przebiegu jest szersza?
  • Czy podjęto już decyzje obejmujące służbowe floty? Jaki jest kierunek tych decyzji? Na ile się one zmieniły, które zostaną na dłużej?
  • Jakie są prawdopodobne scenariusze zmian w obszarze samochodów firmowych według zarządzających pojazdami firmowymi i czy zmieniły się one w relacji do opinii z ubiegłego roku?
  • Czy koncepcja, że firmy flotowe będą się zwracać w kierunku pojazdów używanych rzeczywiście się zrealizuje?

Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU I METODOLOGIA

  • Key findings


I. PANDEMIA I CO DALEJ? KIERUNEK ZMIAN WG KLIENTÓW W POLITYCE FLOTOWEJ FIRM. Porównanie wyników wiosna 2021 vs czerwiec 2020    

  • Kierunek zmian w politykach flot. Porównanie wiosna 2021 vs czerwiec 2020
  • Polityka flotowa a mobilność pracowników
  • Polityka flotowa a samochód jako benefit
  • Polityka flotowa – samochody inne niż służbowe
  • Kierunki zmian polityki flotowej – rozwinięcie (1) – (3)
  • Plany inwestycji flotowych 2021


II. CHARAKTER SKUTKÓW PANDEMII. WYZWANIA I OBECNE DECYZJE KLIENTÓW FLOTOWYCH. Porównanie wyników wiosna 2021 vs czerwiec 2020

  • Aktualne wyzwania firm flotowych
  • Czy COV-19 wpłynął na zmianę polityki flot? Ocena trwałości zmian
  • Podejmowane działania i zmiany w obszarze flot
  • Czy będą zmiany w kryteriach wyboru pojazdów do flot?
  • Czy będzie więcej  pojazdów używanych w firmowych flotach?


CHARAKTERYSTYKA BADANYCH

  • Branża
  • Flota i finansowanie
  • Zatrudnienie i typ działalności


DANE PODSTAWOWE INFORMACJE LICENCYJNE

INNE RAPORTY DOTYCZĄCE FLOT
 


POZOSTAŁE RAPORTY FLOTOWE DLA MANAGERÓW


Kup raport
Cena: 2 800 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

Raport managerski "Elektronarzędzia W Kanale e-Commerce 2021. Aktualne praktyki zakupowe w Internecie, oczekiwania wobec producentów sprzętu, prognozy prac i inwestycji w 2021" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród profesjonalistów: fachowiec budowlano-montażowy, elektroinstalator, serwisant (warsztaty).
  • Raport managerski dla firm oferujących elektronarzędzia dla profesjonalistów.
  • Data wydania raportu: marzec 2021. Sygn. 490/03/2021
  • Stron: 37
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
  • Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 3.800 PLN netto  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu
Pozostałe gotowe raporty managerskie


Z raportu dowiesz się między innymi:
  • Jak profesjonaliści oceniają wpływ cov-19 na prowadzoną działalność – elektroinstalacyjną, montażowo-budowlaną, serwisową?
  • Czy odczuwają spadek/ wzrost zleceń?
  • Jakiego poziomu zleceń spodziewają się na 2021 rok?
  • Czy już mają problemy z regulowaniem swoich płatności i płynnością?
  • Jakie czynniki będą stymulować wzrost/spadek  liczby zleceń w 2021 roku w ich branży?
  • Czy planują inwestycje w elektronarzędzia w tym roku?
  • Z jaką częstotliwością planują inwestować w obecnej sytuacji?  
  • Jaka jest skala korzystania z on-linowych kanałów zakupu? Czy pandemia „zamroziła” i zmieniła praktykę zakupów stacjonarnych czy tradycyjny sklep jest wciąż potrzebny?
  • Które kanały – zarówno on-line, jak i tradycyjne - zyskały/straciły w ostatnich 12 miesiącach?
  • Co najbardziej przyciąga profesjonalistów do zakupu elektronarzędzi w e-sklepach, a co uznają za barierę?
  • Czy wszyscy producenci powinni mieć własne e-sklepy zdaniem profesjonalistów?
  • Z jakich producenckich platform sprzedażowych korzystają już dziś?
  • Które funkcjonalności w e-sklepach są dla fachowców kluczowe podczas zakupu elektronarzędzi przez Internet?
  • Jakich usprawnień brakuje zawodowcom w e–sklepach?
  • Jakie metody płatności w zakupach internetowych preferują?
  • Jaki  jest profil zakupowy „typowego profesjonalisty kupującego elektronarzędzia w kanale e-commerce”, czyli co warto uwzględnić przy budżetowaniu i projektowaniu strategii komunikacji dla kanału e-commerce i omnichannel?

 


CELE PROJEKTU

  • Cele badania i metodologia
  • Zatrudnienie, działalność, staż, typ kupowanych elektronarzędzi
  • Wydatki na elektronarzędzia, miejsca prowadzonych prac
  • Managerskie key findings cz. 1-2


MODUŁ 1. PRAKTYKI ZAKUPOWE

  • Inwestycje w nowe elektronarzędzia
  • Oczekiwanie możliwości zakupu w e-sklepie producenta
  • Zmiany w korzystaniu ze stacjonarnych miejsc zakupu r/r
  • Zmiany w korzystaniu z internetowych miejsc zakupu r/r


MODUŁ 2. ELEKTRONARZĘDZIA W E-COMMERCE

  • Zalety e-zakupów elektronarzędzi
  • Wady e-zakupów elektronarzędzi
  • Oczekiwane usprawnienia i funkcje e-sklepów z elektronarzędziami
  • Kluczowe dla profesjonalistów rozwiązania w e-sklepach - ułatwienia zakupu i prezentacja produktu
  • Kluczowe dla profesjonalistów rozwiązania w e-sklepach - płatność i dostawa
  • Kluczowe dla profesjonalistów rozwiązania w e-sklepach wg różnych cech
  • Preferowane metody płatności


MODUŁ 3. AKTUALNA I PROGNOZOWANA NA 2021 SYTUACJA KUPUJĄCYCH ELEKTRONARZĘDZIA

  • Poziom zleceń w pandemii
  • Powody zmian skali zleceń wg typów działalności
  • Opinie profesjonalistów na temat zleceń w 2021
  • Prognozy portfela zleceń 2021
  • Opinie profesjonalistów o prognozach zleceń
  • Skutki pandemii i płynność finansowa profesjonalistów
  • Profil praktyk e-zakupowych typowego użytkownika profesjonalnych elektronarzędzi


REKOMENDACJE BIZNESOWE B2B

KERALLA RESEARCH INSTYTUT BADAŃ I ROZWIĄZAŃ B2B

 


 

Kup raport
Cena: 3.800 PLN netto

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu: 519 08 81 84

Skaner MŚP 2021. Krajowy Panel Przedsiębiorców

Badanie mikro, małych i średni firm - Skaner MŚP 2Q2021.

Informacje o projekcie - Więcej

Raport managerski "Finanse Inwestycje Trendy (FIT JESIEŃ 2020) Branży Transportowej - Pandemia i Co Dalej?" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród firm transportowych zajmujących się krajowym i międzynarodowym przewozem towarów.
  • Raport managerski dla firm oferujących finansowanie pojazdów ciężarowych, windykacje, faktoring, ubezpieczanie, opony, paliwa, dla producentów assetu (naczep, przyczep, ciągników siodłowych etc.) oraz firm transportowych.
  • Data wydania raportu: 4Q2020. Sygn. 459/11/2020
  • Stron: 49
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
  • Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 3470 PLN (+VAT) Kup raport

Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie działania podejmują przewoźnicy, by poradzić sobie z wpływem pandemii COVID-19 na firmę?  
  • Czy branża TSL będzie zwracać się w kierunku pojazdów używanych oraz wynajmu?
  • Czy przewoźnicy zauważają zaostrzenie warunków finansowania dla branży TSL?
  • Czy przewoźnicy renegocjowali umowy z dostawcami usług okołoflotowych? Czy zmieniają ceny? W jakim kierunku?
  • Jakiej polityki i wsparcia oczekują przewoźnicy od leasingodawców, ubezpieczycieli i dostawców?
  • Co w obecnej sytuacji pomogłoby przewoźnikom najbardziej?
  • Z jakich rozwiązań wspierających utrzymanie płynności finansowej skorzystali przewoźnicy w związku z pandemią?
  • Skala efektów pandemii dla branży TSL w zakresie frachtu, zatorów, płynności (ile firm odczuło spadki, jaka jest skala spadków, co prognozują przewoźnicy na kolejne miesiące?)
  • Najnowszy wskaźnik FIT TSL, który dokładnie pokazuje głębokość zmian kondycji firm
  • Nowe szacunki rozmiaru rynku TSL (ile jest aktywnych firm TSL, ile może upaść?)
  • Co aktualnie jest dla przewoźników wyzwaniem? Na czym się koncentrują?
  • Co dla przewoźników oznacza utrzymanie się pandemii w perspektywie kolejnych 6 miesięcy?

 


Zawartość raportu:

I. WSKAŹNIK FIT NA JESIEŃ 2020. NASTROJE, KONDYCJA, PROGNOZY

  • Wartość wskaźnika Finanse Inwestycje Trendy na 2020 rok
  • O czym informuje wskaźnik FIT branży transportowej?
  • Prognozowany kierunek zmian w zakresie realizowanego frachtu na najbliższe 6 miesięcy
  • Głębokość skutków pandemii w zakresie spadku frachtu i prognoza ewentualnych spadków na kolejne miesiące
  • Spadek frachtu – prawdopodobne przyczyny
  • Profile: spadek i wzrost frachtu wg zatrudnienia i typu przewozu
  • Prognozowany kierunek zmian w obszarze zatorów płatniczych 2021
  • Prognozowany kierunek zmian w zakresie upadłości firm (likwidacji biznesów)
  • Skala niewypłacalnych spółek już zgłoszonych do KRS
  • Aktualny rozmiar rynku transportowego – tendencje i zmiany
  • Charakterystyka rynku TSL wg województw i formy prawnej


II. PANDEMIA I CO DALEJ?

  • Prawdopodobne scenariusze dla branży TSL na kolejne 6 miesięcy
  • Prawdopodobne scenariusze dla branży TSL – opinie przewoźników (cytaty)
  • Profile: scenariusze na kolejne miesiące wg typu transportu, floty, zatrudnienia i typu przewozu
  • Czy mniejszy popyt na nowe pojazdy ożywi rynek używanych pojazdów ciężarowych?
  • Czy obecne trudności zwiększą popyt na wynajem pojazdów ciężarowych?


III. CHARAKTER SKUTKÓW PANDEMII. OBECNE WYZWANIA I PROBLEMY

  • Aktualne wyzwania firm przewozowych i obszary, na których skupiają się właściciele
  • Wyzwania firm przewozowych w sytuacji pandemii – pozostałe wskazania
  • Profile: wyzwania firm przewozowych wg typu transportu, zatrudnienia, floty
  • Wpływ dalszego trwania pandemii na branżę TSL
  • Profile: wpływ dalszego trwania pandemii na firmy wg typu transportu, zatrudnienia, floty


IV. OCZEKIWANE WSPARCIE RZĄDU, ORGANIZACJI BRANŻOWYCH, INSTYTUCJI FINANSOWYCH, ROZWIAZANIA WSPIERAJĄCE PŁYNNOŚĆ FINANSOWĄ

  • Co aktualnie by pomogło – ocena przewoźników wobec już podjętych działań i pomysłów rządu oraz organizacji branżowych
  • Profile: ocena wsparcia i oczekiwana pomoc a staż firmy, typ transportu, wykonywane przewozy, flota
  • Zmiany w warunkach finansowania dla przewoźników
  • Oczekiwania przewoźników wobec firm z branż: leasing, ubezpieczenia, faktoring, produkcja pojazdów i serwis
  • Skala korzystania z oferty firm wspierających utrzymanie płynności finansowej w związku z pandemią (tarcza antykryzysowa, windykacja, wezwania BIG)
  • Skala korzystania z oferty firm wspierających utrzymanie płynności finansowej w związku z pandemią (wywiadownie gospodarcze, kredyt, faktoring)


V. PLANY I PERSPEKTYWY NA NAJBLIŻSZY CZAS. PODEJMOWANE DECYZJE. POLITYKA CENOWA, RENEGOCJACJE UMÓW. SKALA PLANOWANYCH INWESTYCJI

  • Podejmowane działania przewoźników niwelujące skutki pandemii
  • Podejmowane działania przewoźników niwelujące skutki pandemii – pozostałe wskazania
  • Profile: podejmowane działania przewoźników wg zatrudnienia, typu transportu, stażu
  • Polityka cenowa przewoźników: aktualne decyzje i prognozy na kolejne miesiące
  • Skala planowanych inwestycji w pojazdy jeszcze w 2020 roku
  • Planowane inwestycje według kategorii pojazdów
  • Skala dokonanych renegocjacji warunków z dostawcami usług okołoflotowych

        
VI. METODOLOGIA BADANIA, CHARAKTERYSTYKA BADANYCH FIRM TRANSPORTOWYCH, INFORMACJE  LICENCYJNE

  • Metodologia badania
  • Charakterystyka badanych firm transportowych
  • Informacje licencyjne

Kup raport
Cena: 3.470 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

Raport managerski "Potencjał Flotowy Firm Nietransportowych 2019" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród firm posiadających transport ciężarowy na własne potrzeby.
  • Raport managerski dla firm oferujących finansowanie pojazdów ciężarowych, windykacje, faktoring, ubezpieczanie, opony, paliwa, dla producentów assetu (naczep, przyczep, ciągników siodłowych etc.).
  • Data wydania raportu: listopad 2018. Sygn. 456/11/2018
  • Stron: 30
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
  • Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 3.470 PLN netto  Kup raport

Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu
Pozostałe gotowe raporty managerskie


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie są motywy inwestowania firm we własną flotę ciężarową?
  • Jaki potencjał ma ten segment klienta? Ile firm w Polsce inwestuje we własne floty ciężarowe? Czy rozmiar ich flot zwiększa się? Czy firmy te zaczynają świadczyć transport innym podmiotom?
  • Jakie czynniki wpływają na wybór pojazdów ciężarowych powyżej 3,5 t?
  • W jaki sposób finansują flotę firmy nietransportowe? Leasing producencki czy zewnętrzny? Który jest lepiej dostosowany do specyfiki branżowej i czy zauważalne są już zmiany w obszarze finansowania, które zachodzą w segmencie firm przewozowych TSL
  • Jak kształtuje się znajomość i użytkowanie wynajmu długoterminowego?
  • Jak oceniane są zmiany wynikające z usieciowienia taboru (Logistyka 4.0)?
  • Co będzie największym wyzwaniem w zarządzaniu flotą ciężarową w 2019 roku?
  • W jakie marki ciągników siodłowych inwestują firmy z transportem na potrzeby własne?

Zawartość raportu:

KEY FINDINGS

  • Szacowany rozmiar segmentu firm nietransportowych inwestujących we flotę ciężarową

I. INWESTYCJE, FINANSE, PRAKTYKI ZAKUPOWE

  • Sposób przewożenia towarów oraz polityka inwestowania we własną flotę ciężarową
  • Świadczenie usług przewozu innym podmiotom przez firmy z własną flotą ciężarową
  • Motywy inwestowania we własną flotę ciężarową
  • Czynniki wyboru przy zakupie pojazdów ciężarowych w firmach nietransportowych
  • Źródła pochodzenia pojazdów ciężarowych oraz częstotliwość inwestycji we flotę    
  • Zmiany w potencjale flot ciężarowych (wg rozmiaru)
  • Źródła finansowania floty ciężarowej w firmach nietransportowych     
  • Leasing producencki w segmencie klienta z własną  flotą ciężarową
  • Profile zakupowe: plany inwestycyjne a zatrudnienie, branża, typ przewozów
  • Planowane inwestycje we flotę na 2019 rok wg typu pojazdu
  • Profile zakupowe: kryteria wyboru pojazdów i dominująca marka ciągników siodłowych

II. TRENDY, INNOWACJE, WYZWANIA NA ROK 2019

  • Wyzwania na rok 2019 w polityce zarządzania własną flotą ciężarową
  • Postawy firm z własnym transportem ciężarowym wobec usieciowienia (Logistyka 4.0)
  • Zakładane pozytywne konsekwencje usieciowienia(Logistyki 4.0.) w 2019
  • Poziom znajomości usługi wynajmu długoterminowego pojazdów ciężarowych i dostawczych

III. METODOLOGIA BADANIA, CHARAKTERYSTYKA BADANYCH FIRM, INFORMACJE  LICENCYJNE

  • Metodologia badania
  • Średni wiek pojazdu i dominujące marki we flotach
  • Profile zakupowe: kategorie posiadanych pojazdów a rozmiar flot  
  • Charakterystyka firm z własną flotą: zatrudnienie, branża, typ działalności
  • Charakterystyka firm z własną flotą: kapitał, kierunki, rodzaj przewożonego ładunku
  • Charakterystyka firm z własną flotą w ujęciu regionalnym

INFORMACJE  LICENCYJNE                                       


Kup raport
Cena: 3.470 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

 

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd