Menu
A+ A A-

Raport managerski "Finanse Inwestycje Trendy (FIT WIOSNA 2020) Branży Transportowej - Pandemia i Co Dalej?" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród firm transportowych zajmujących się krajowym i międzynarodowym przewozem towarów.
  • Raport managerski dla firm oferujących finansowanie pojazdów ciężarowych, windykacje, faktoring, ubezpieczanie, opony, paliwa, dla producentów assetu (naczep, przyczep, ciągników siodłowych etc.) oraz firm transportowych.
  • Data wydania raportu: 2Q2020. Sygn. 458/05/2020
  • Stron: 48
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
  • Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 3470 PLN (+VAT) Kup raport

    ZAMÓW DZIŚ – OTRZYMASZ W CENIE AKTUALIZACJĘ RAPORTU W PAŹDZIERNIKU 2020

Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie działania podejmują przewoźnicy, by poradzić sobie z zatrzymaniem gospodarek?  
  • Czy branża TSL będzie zwracać się w kierunku pojazdów używanych oraz wynajmu?
  • Czy wstrzymują odbiór zamówionych już pojazdów ciężarowych? W jakiej skali?
  • Czy mają w planach renegocjacje umów z dostawcami usług okołoflotowych? Czy zmieniają ceny? W jakim kierunku?
  • Jakiej polityki i wsparcia oczekują przewoźnicy od leasingodawców, ubezpieczycieli i dostawców?
  • Które z już wdrażanych pomysłów oceniane są jako pomocne i oczekiwane  przez TSL?
  • Czy przewoźnicy zamierzają aktywniej korzystać z firm wspierających utrzymanie płynności finansowej (firmy windykacyjne, faktoringowe, wywiadownie gospodarcze, biura informacji gospodarczej)?
  • Skala efektów zatrzymania gospodarek dla branży TSL w zakresie frachtu, zatorów, płynności (ile firm odczuło spadki, jaka jest skala spadków, co prognozują przewoźnicy na kolejne miesiące?)
  • Najnowszy wskaźnik FIT TSL, który dokładnie pokazuje głębokość zmian kondycji firm
  • Nowe szacunki rozmiaru rynku TSL (ile jest aktywnych firm TSL, ile może upaść?)
  • Co aktualnie jest dla przewoźników wyzwaniem? Na czym się koncentrują?
  • Ile kwartałów przetrwają – skala zagrożeń i ryzyk prognozy własne przewoźników?
  • Na jakie typy transportu utrzymuje się popyt?

Zawartość raportu:

I. WSKAŹNIK FIT NA 2020 ROK, NASTROJE, KONDYCJA, PROGNOZY

  • Wartość wskaźnika Finanse Inwestycje Trendy na 2020 rok
  • O czym informuje wskaźnik FIT branży transportowej?
  • Prognozowany kierunek zmian w zakresie realizowanego frachtu do końca 2020
  • Głębokość skutków pandemii w zakresie spadku frachtu i prognoza ewentualnych spadków na kolejne miesiące
  • Profile: spadek frachtu wg typu transportu
  • Prognozowany kierunek zmian w obszarze zatorów płatniczych 2020
  • Prognozowany kierunek zmian w zakresie upadłości firm (likwidacji biznesów)
  • Skala niewypłacalnych spółek już zgłoszonych do KRS
  • Aktualny rozmiar rynku transportowego – tendencje i zmiany
  • Charakterystyka rynku TSL wg województw i formy prawnej
  • Organizacja pracy wydziałów komunikacji w dobie pandemii a potrzeby transportowców


II. PANDEMIA I CO DALEJ?

  • Prawdopodobne scenariusze dla branży TSL po pandemii w ocenie przewoźników
  • Jakie przepisy dotyczące branży TSL się zaostrzą? (cytaty)
  • Prawdopodobne scenariusze dla branży TSL (opinie przewoźników)
  • Profile: scenariusze po pandemii wg floty, stażu firmy
  • Czy mniejszy popyt na nowe pojazdy ożywi rynek używanych pojazdów ciężarowych?
  • Czy obecne trudności zwiększą popyt na wynajem pojazdów ciężarowych?


III. CHARAKTER SKUTKÓW PANDEMII. OBECNE WYZWANIA I PROBLEMY. PRZEWIDYWANY CZAS UTRZYMANIA BIZNESU

  • Aktualne wyzwania firm przewozowych i obszary, na których skupiają się właściciele
  • Wyzwania firm przewozowych w sytuacji pandemii – pozostałe wskazania
  • Profile: wyzwania firm przewozowych wg zatrudnienia, stażu na rynku
  • Przewidywany czas utrzymania biznesu
  • Na jaki typ przewozu utrzymuje się dziś największy popyt czyli jaki rodzaj zleceń daje głównie zamówienia?


IV. OCZEKIWANE WSPARCIE RZĄDU, ORGANIZACJI BRANŻOWYCH, INSTYTUCJI FINANSOWYCH I OCENA TYCH, KTÓRE JUŻ WPROWADZONO

  • Co aktualnie by pomogło – ocena przewoźników wobec już podjętych działań i pomysłów rządu oraz organizacji branżowych
  • Profile: ocena wsparcia i oczekiwana pomoc a staż firmy, typ transportu, wykonywane przewozy, flota
  • Co aktualnie by pomogło – ocena przewoźników wobec już podjętych działań leasingodawców
  • Oczekiwania wobec firm leasingowych i ubezpieczeniowych – postulaty przewoźników
  • Oczekiwania i postulaty wobec producentów i serwisów
  • Plan skorzystania z oferty firm wspierających utrzymanie płynności finansowej (faktoring, windykacja, bigi, wywiadownie)


V. PLANY I PERSPEKTYWY NA NAJBLIŻSZY CZAS. PODEJMOWANE DECYZJE. POLITYKA CENOWA, RENEGOCJACJE UMÓW. SKALA PLANOWANYCH INWESTYCJI I WSTRZYMYWANIE ODBIORU JUŻ ZAMÓWIONYCH FLOT

  • Podejmowane działania przewoźników niwelujące skutki pandemii
  • Profile: podejmowane działania przewoźników wg zatrudnienia, rodzaju przewozów
  • Polityka cenowa przewoźników: aktualne decyzje i prognozy na kolejne miesiące
  • Skala planowanych inwestycji w pojazdy jeszcze w 2020 roku
  • Planowane inwestycje według kategorii pojazdów
  • Skala planowanych renegocjacji warunków z dostawcami usług okołoflotowych


VI. METODOLOGIA BADANIA, CHARAKTERYSTYKA BADANYCH FIRM TRANSPORTOWYCH, INFORMACJE  LICENCYJNE

  • Metodologia badania
  • Charakterystyka badanych firm transportowych
  • Informacje licencyjne

 


ZAMÓW DO 15.06.2020 – OTRZYMASZ W CENIE AKTUALIZACJĘ RAPORTU W PAŹDZIERNIKU 2020

Kup raport
Cena: 3.470 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

DMC Firewall is a Joomla Security extension!