Menu
A+ A A-

Raport managerski "Elektronarzędzia W Kanale e-Commerce 2021. Aktualne praktyki zakupowe w Internecie, oczekiwania wobec producentów sprzętu, prognozy prac i inwestycji w 2021" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród profesjonalistów: fachowiec budowlano-montażowy, elektroinstalator, serwisant (warsztaty).
  • Raport managerski dla firm oferujących elektronarzędzia dla profesjonalistów.
  • Data wydania raportu: marzec 2021. Sygn. 490/03/2021
  • Stron: 37
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
  • Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 3.800 PLN netto  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu
Pozostałe gotowe raporty managerskie


Z raportu dowiesz się między innymi:
  • Jak profesjonaliści oceniają wpływ cov-19 na prowadzoną działalność – elektroinstalacyjną, montażowo-budowlaną, serwisową?
  • Czy odczuwają spadek/ wzrost zleceń?
  • Jakiego poziomu zleceń spodziewają się na 2021 rok?
  • Czy już mają problemy z regulowaniem swoich płatności i płynnością?
  • Jakie czynniki będą stymulować wzrost/spadek  liczby zleceń w 2021 roku w ich branży?
  • Czy planują inwestycje w elektronarzędzia w tym roku?
  • Z jaką częstotliwością planują inwestować w obecnej sytuacji?  
  • Jaka jest skala korzystania z on-linowych kanałów zakupu? Czy pandemia „zamroziła” i zmieniła praktykę zakupów stacjonarnych czy tradycyjny sklep jest wciąż potrzebny?
  • Które kanały – zarówno on-line, jak i tradycyjne - zyskały/straciły w ostatnich 12 miesiącach?
  • Co najbardziej przyciąga profesjonalistów do zakupu elektronarzędzi w e-sklepach, a co uznają za barierę?
  • Czy wszyscy producenci powinni mieć własne e-sklepy zdaniem profesjonalistów?
  • Z jakich producenckich platform sprzedażowych korzystają już dziś?
  • Które funkcjonalności w e-sklepach są dla fachowców kluczowe podczas zakupu elektronarzędzi przez Internet?
  • Jakich usprawnień brakuje zawodowcom w e–sklepach?
  • Jakie metody płatności w zakupach internetowych preferują?
  • Jaki  jest profil zakupowy „typowego profesjonalisty kupującego elektronarzędzia w kanale e-commerce”, czyli co warto uwzględnić przy budżetowaniu i projektowaniu strategii komunikacji dla kanału e-commerce i omnichannel?

 


CELE PROJEKTU

  • Cele badania i metodologia
  • Zatrudnienie, działalność, staż, typ kupowanych elektronarzędzi
  • Wydatki na elektronarzędzia, miejsca prowadzonych prac
  • Managerskie key findings cz. 1-2


MODUŁ 1. PRAKTYKI ZAKUPOWE

  • Inwestycje w nowe elektronarzędzia
  • Oczekiwanie możliwości zakupu w e-sklepie producenta
  • Zmiany w korzystaniu ze stacjonarnych miejsc zakupu r/r
  • Zmiany w korzystaniu z internetowych miejsc zakupu r/r


MODUŁ 2. ELEKTRONARZĘDZIA W E-COMMERCE

  • Zalety e-zakupów elektronarzędzi
  • Wady e-zakupów elektronarzędzi
  • Oczekiwane usprawnienia i funkcje e-sklepów z elektronarzędziami
  • Kluczowe dla profesjonalistów rozwiązania w e-sklepach - ułatwienia zakupu i prezentacja produktu
  • Kluczowe dla profesjonalistów rozwiązania w e-sklepach - płatność i dostawa
  • Kluczowe dla profesjonalistów rozwiązania w e-sklepach wg różnych cech
  • Preferowane metody płatności


MODUŁ 3. AKTUALNA I PROGNOZOWANA NA 2021 SYTUACJA KUPUJĄCYCH ELEKTRONARZĘDZIA

  • Poziom zleceń w pandemii
  • Powody zmian skali zleceń wg typów działalności
  • Opinie profesjonalistów na temat zleceń w 2021
  • Prognozy portfela zleceń 2021
  • Opinie profesjonalistów o prognozach zleceń
  • Skutki pandemii i płynność finansowa profesjonalistów
  • Profil praktyk e-zakupowych typowego użytkownika profesjonalnych elektronarzędzi


REKOMENDACJE BIZNESOWE B2B

KERALLA RESEARCH INSTYTUT BADAŃ I ROZWIĄZAŃ B2B

 


 

Kup raport
Cena: 3.800 PLN netto

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu: 519 08 81 84

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd