Menu
A+ A A-

Aktualna sytuacja w branżach - szybkie decyzje i ważne zmiany.

Raport z badania firm flotowych - mobilność jutra "Klient Flotowy - Pandemia I Co Dalej?" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród klientów flotowych posiadających minimum 5 pojazdów służbowych.
  • Data wydania raportu: czerwiec 2020. Sygn. 459/06/2020
  • Stron: 25
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
  • Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 2 800 PLN (+VAT) Kup raport

Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie zmiany w obszarze samochodów już wprowadzają klienci flotowi?
  • Jaka jest skala redukcji flot i czy wszyscy ją zmniejszają?
  • Czy klient flotowy zwróci się w stronę rynku używanych? Czy zmieni kryteria wyboru?
  • Co aktualnie jest dla klientów flotowych największym wyzwaniem? Na czym się koncentrują? Jakie podejmują dziś decyzje?
  • Jakie kierunki zmian w polityce flot zakładają flotowcy jeszcze w tym roku?
  • Czy będą inwestycje w tym roku w samochody? Jakie firmy je głównie planują, a kto rezygnuje z wymiany flot?

Zawartość raportu:

CHARAKTERYSTYKA BADANYCH

  • Charakterystyka badanych klientów wg rozmiaru floty i finansowania
  • Charakterystyka badanych klientów wg zatrudnienia i działalności


CELE PROJEKTU I METODOLOGIA

  • Key findings


I. PANDEMIA I CO DALEJ? KIERUNEK ZMIAN WG KLIENTÓW W POLITYCE FLOTOWEJ FIRM

  • Jakie zmiany flot w rzeczywistości post-COVID? Opinie opiekunów flot
  • Kierunek zmian w polityce flot. Zdalny pracownik, czyli niemobilny?
  • Kierunek zmian w polityce flot. Auto służbowe, czyli wczoraj benefit jutro kłopot?
  • Kierunek zmian w polityce flot. Mobilność jutra, czyli miał być car sharing będzie jazda prywatnym?
  • Rozwinięcie kierunków zamian polityki flot. Redukcje, ceny, prestiż (1)
  • Rozwinięcie kierunków zamian polityki floto. Mniej pracowników, więcej wyjazdów (2)
  • Rozwinięcie kierunków zamian polityki floto. Polityki flotowe układane na nowo (3)
  • Plany inwestycji w samochody do końca bieżącego roku


II. CHARAKTER SKUTKÓW PANDEMII. WYZWANIA I OBECNE DECYZJE KLIENTÓW FLOTOWYCH

  • Aktualne wyzwania firm flotowych
  • Czy COVID już zmienił politykę flotową i czy będzie to zmiana trwała?
  • Podjęte działania w obszarze floty służbowej
  • Czy obecna sytuacja zmieni kryteria wyboru pojazdów do firm?
  • Czy klienci flotowi będą teraz częściej kupować pojazdy używane?


DANE PODSTAWOWE INFORMACJE LICENCYJNE

POZOSTAŁE RAPORTY FLOTOWE DLA MANAGERÓW


Kup raport
Cena: 2 800 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

Raport managerski "Finanse Inwestycje Trendy (FIT 2020) Branży Transportowej - Pandemia i Co Dalej?" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród firm transportowych zajmujących się krajowym i międzynarodowym przewozem towarów.
  • Raport managerski dla firm oferujących finansowanie pojazdów ciężarowych, windykacje, faktoring, ubezpieczanie, opony, paliwa, dla producentów assetu (naczep, przyczep, ciągników siodłowych etc.) oraz firm transportowych.
  • Data wydania raportu: 2Q2020. Sygn. 458/05/2020
  • Stron: 48
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
  • Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 3470 PLN (+VAT) Kup raport

    ZAMÓW DZIŚ – OTRZYMASZ W CENIE AKTUALIZACJĘ RAPORTU W PAŹDZIERNIKU 2020

Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie działania podejmują przewoźnicy, by poradzić sobie z zatrzymaniem gospodarek?  
  • Czy branża TSL będzie zwracać się w kierunku pojazdów używanych oraz wynajmu?
  • Czy wstrzymują odbiór zamówionych już pojazdów ciężarowych? W jakiej skali?
  • Czy mają w planach renegocjacje umów z dostawcami usług okołoflotowych? Czy zmieniają ceny? W jakim kierunku?
  • Jakiej polityki i wsparcia oczekują przewoźnicy od leasingodawców, ubezpieczycieli i dostawców?
  • Które z już wdrażanych pomysłów oceniane są jako pomocne i oczekiwane  przez TSL?
  • Czy przewoźnicy zamierzają aktywniej korzystać z firm wspierających utrzymanie płynności finansowej (firmy windykacyjne, faktoringowe, wywiadownie gospodarcze, biura informacji gospodarczej)?
  • Skala efektów zatrzymania gospodarek dla branży TSL w zakresie frachtu, zatorów, płynności (ile firm odczuło spadki, jaka jest skala spadków, co prognozują przewoźnicy na kolejne miesiące?)
  • Najnowszy wskaźnik FIT TSL, który dokładnie pokazuje głębokość zmian kondycji firm
  • Nowe szacunki rozmiaru rynku TSL (ile jest aktywnych firm TSL, ile może upaść?)
  • Co aktualnie jest dla przewoźników wyzwaniem? Na czym się koncentrują?
  • Ile kwartałów przetrwają – skala zagrożeń i ryzyk prognozy własne przewoźników?
  • Na jakie typy transportu utrzymuje się popyt?

Zawartość raportu:

I. WSKAŹNIK FIT NA 2020 ROK, NASTROJE, KONDYCJA, PROGNOZY

  • Wartość wskaźnika Finanse Inwestycje Trendy na 2020 rok
  • O czym informuje wskaźnik FIT branży transportowej?
  • Prognozowany kierunek zmian w zakresie realizowanego frachtu do końca 2020
  • Głębokość skutków pandemii w zakresie spadku frachtu i prognoza ewentualnych spadków na kolejne miesiące
  • Profile: spadek frachtu wg typu transportu
  • Prognozowany kierunek zmian w obszarze zatorów płatniczych 2020
  • Prognozowany kierunek zmian w zakresie upadłości firm (likwidacji biznesów)
  • Skala niewypłacalnych spółek już zgłoszonych do KRS
  • Aktualny rozmiar rynku transportowego – tendencje i zmiany
  • Charakterystyka rynku TSL wg województw i formy prawnej
  • Organizacja pracy wydziałów komunikacji w dobie pandemii a potrzeby transportowców


II. PANDEMIA I CO DALEJ?

  • Prawdopodobne scenariusze dla branży TSL po pandemii w ocenie przewoźników
  • Jakie przepisy dotyczące branży TSL się zaostrzą? (cytaty)
  • Prawdopodobne scenariusze dla branży TSL (opinie przewoźników)
  • Profile: scenariusze po pandemii wg floty, stażu firmy
  • Czy mniejszy popyt na nowe pojazdy ożywi rynek używanych pojazdów ciężarowych?
  • Czy obecne trudności zwiększą popyt na wynajem pojazdów ciężarowych?


III. CHARAKTER SKUTKÓW PANDEMII. OBECNE WYZWANIA I PROBLEMY. PRZEWIDYWANY CZAS UTRZYMANIA BIZNESU

  • Aktualne wyzwania firm przewozowych i obszary, na których skupiają się właściciele
  • Wyzwania firm przewozowych w sytuacji pandemii – pozostałe wskazania
  • Profile: wyzwania firm przewozowych wg zatrudnienia, stażu na rynku
  • Przewidywany czas utrzymania biznesu
  • Na jaki typ przewozu utrzymuje się dziś największy popyt czyli jaki rodzaj zleceń daje głównie zamówienia?


IV. OCZEKIWANE WSPARCIE RZĄDU, ORGANIZACJI BRANŻOWYCH, INSTYTUCJI FINANSOWYCH I OCENA TYCH, KTÓRE JUŻ WPROWADZONO

  • Co aktualnie by pomogło – ocena przewoźników wobec już podjętych działań i pomysłów rządu oraz organizacji branżowych
  • Profile: ocena wsparcia i oczekiwana pomoc a staż firmy, typ transportu, wykonywane przewozy, flota
  • Co aktualnie by pomogło – ocena przewoźników wobec już podjętych działań leasingodawców
  • Oczekiwania wobec firm leasingowych i ubezpieczeniowych – postulaty przewoźników
  • Oczekiwania i postulaty wobec producentów i serwisów
  • Plan skorzystania z oferty firm wspierających utrzymanie płynności finansowej (faktoring, windykacja, bigi, wywiadownie)


V. PLANY I PERSPEKTYWY NA NAJBLIŻSZY CZAS. PODEJMOWANE DECYZJE. POLITYKA CENOWA, RENEGOCJACJE UMÓW. SKALA PLANOWANYCH INWESTYCJI I WSTRZYMYWANIE ODBIORU JUŻ ZAMÓWIONYCH FLOT

  • Podejmowane działania przewoźników niwelujące skutki pandemii
  • Profile: podejmowane działania przewoźników wg zatrudnienia, rodzaju przewozów
  • Polityka cenowa przewoźników: aktualne decyzje i prognozy na kolejne miesiące
  • Skala planowanych inwestycji w pojazdy jeszcze w 2020 roku
  • Planowane inwestycje według kategorii pojazdów
  • Skala planowanych renegocjacji warunków z dostawcami usług okołoflotowych


VI. METODOLOGIA BADANIA, CHARAKTERYSTYKA BADANYCH FIRM TRANSPORTOWYCH, INFORMACJE  LICENCYJNE

  • Metodologia badania
  • Charakterystyka badanych firm transportowych
  • Informacje licencyjne

 


ZAMÓW DO 15.06.2020 – OTRZYMASZ W CENIE AKTUALIZACJĘ RAPORTU W PAŹDZIERNIKU 2020

Kup raport
Cena: 3.470 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

Raport managerski "Potencjał Flotowy Firm Nietransportowych 2019" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród firm posiadających transport ciężarowy na własne potrzeby.
  • Raport managerski dla firm oferujących finansowanie pojazdów ciężarowych, windykacje, faktoring, ubezpieczanie, opony, paliwa, dla producentów assetu (naczep, przyczep, ciągników siodłowych etc.).
  • Data wydania raportu: listopad 2018. Sygn. 456/11/2018
  • Stron: 30
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
  • Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 3.470 PLN netto  Kup raport

Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu
Pozostałe gotowe raporty managerskie


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie są motywy inwestowania firm we własną flotę ciężarową?
  • Jaki potencjał ma ten segment klienta? Ile firm w Polsce inwestuje we własne floty ciężarowe? Czy rozmiar ich flot zwiększa się? Czy firmy te zaczynają świadczyć transport innym podmiotom?
  • Jakie czynniki wpływają na wybór pojazdów ciężarowych powyżej 3,5 t?
  • W jaki sposób finansują flotę firmy nietransportowe? Leasing producencki czy zewnętrzny? Który jest lepiej dostosowany do specyfiki branżowej i czy zauważalne są już zmiany w obszarze finansowania, które zachodzą w segmencie firm przewozowych TSL
  • Jak kształtuje się znajomość i użytkowanie wynajmu długoterminowego?
  • Jak oceniane są zmiany wynikające z usieciowienia taboru (Logistyka 4.0)?
  • Co będzie największym wyzwaniem w zarządzaniu flotą ciężarową w 2019 roku?
  • W jakie marki ciągników siodłowych inwestują firmy z transportem na potrzeby własne?

Zawartość raportu:

KEY FINDINGS

  • Szacowany rozmiar segmentu firm nietransportowych inwestujących we flotę ciężarową

I. INWESTYCJE, FINANSE, PRAKTYKI ZAKUPOWE

  • Sposób przewożenia towarów oraz polityka inwestowania we własną flotę ciężarową
  • Świadczenie usług przewozu innym podmiotom przez firmy z własną flotą ciężarową
  • Motywy inwestowania we własną flotę ciężarową
  • Czynniki wyboru przy zakupie pojazdów ciężarowych w firmach nietransportowych
  • Źródła pochodzenia pojazdów ciężarowych oraz częstotliwość inwestycji we flotę    
  • Zmiany w potencjale flot ciężarowych (wg rozmiaru)
  • Źródła finansowania floty ciężarowej w firmach nietransportowych     
  • Leasing producencki w segmencie klienta z własną  flotą ciężarową
  • Profile zakupowe: plany inwestycyjne a zatrudnienie, branża, typ przewozów
  • Planowane inwestycje we flotę na 2019 rok wg typu pojazdu
  • Profile zakupowe: kryteria wyboru pojazdów i dominująca marka ciągników siodłowych

II. TRENDY, INNOWACJE, WYZWANIA NA ROK 2019

  • Wyzwania na rok 2019 w polityce zarządzania własną flotą ciężarową
  • Postawy firm z własnym transportem ciężarowym wobec usieciowienia (Logistyka 4.0)
  • Zakładane pozytywne konsekwencje usieciowienia(Logistyki 4.0.) w 2019
  • Poziom znajomości usługi wynajmu długoterminowego pojazdów ciężarowych i dostawczych

III. METODOLOGIA BADANIA, CHARAKTERYSTYKA BADANYCH FIRM, INFORMACJE  LICENCYJNE

  • Metodologia badania
  • Średni wiek pojazdu i dominujące marki we flotach
  • Profile zakupowe: kategorie posiadanych pojazdów a rozmiar flot  
  • Charakterystyka firm z własną flotą: zatrudnienie, branża, typ działalności
  • Charakterystyka firm z własną flotą: kapitał, kierunki, rodzaj przewożonego ładunku
  • Charakterystyka firm z własną flotą w ujęciu regionalnym

INFORMACJE  LICENCYJNE                                       


Kup raport
Cena: 3.470 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

 

Badania mikro małych i średnich firm. Skaner MŚP

  • Lockdown się skończył. Pesymizm został. Nastroje oraz inwestycje w mikro, małych i średnich firmach wciąż niskie - najnowszy odczyt nastrojów MŚP.
  • Pełne wyniki i raporty archiwalne: Skaner MŚP od 2009 roku TUTAJ

Znalezione obrazy dla zapytania linkedin ikona

 

Śledź nas LinkedIn

 

Our website is protected by DMC Firewall!