Menu
A+ A A-

Badania Klientów B2B

Klienci biznesowi potrafią różnić się w swoich oczekiwania, co wynika ze specyfiki działalności, charakteru rynku, na którym działają, a nawet wieku przedsiębiorstwa. Z tego względu, tak istotny jest właściwy dobór technik badawczych oraz adekwatna do specyfiki rynku konstrukcja narzędzia.

Nasi badacze pracują wyłącznie w obszarach business-to-business, co sprawia, że rozumieją złożoność relacji firma-firma i potrafią adekwatnie do rynku przeanalizować procesy związane z wyborem, obsługą i oczekiwaniami, które wpływają na ocenę współpracy i postrzeganą jakość usług.

W budowaniu strategii sprzedaży kierowanej do klienta biznesowego, dobór korzyści oferowanych poszczególnym segmentom klientów jest jednym z większych wyzwań działu marketingu oraz departamentu sprzedaży. Jednym z ważniejszych źródeł informacji są dobrze zaprojektowane badania satysfakcji klientów.

Główne obszary badawcze związane z badaniami klientów (przykłady):

  • Satysfakcja klienta biznesowego, łącznie z wyliczeniem wskaźników:
  1. CSI - Customer Satisfaction Index
  2. NPS - Net Promoter Score
  3. BBA - Business Brand Audit (autorski wskaźnik Instytutu Keralla Research określający poziom spójności komunikowanych wartości marki z jej percepcją wśród klientów)
  • Lojalność klienta
  • Badania profilu klienta (segmentacyjne)

 

Zobacz przykładowe referencje firm, które zbadały satysfakcję swoich klientów.

 

Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w Twojej organizacji.

 

 


Przykładowe realizacje badań w tym obszarze:

  • Instytut Keralla Research regularnie prowadzi badania satysfakcji klientów korzystających z usług firm windykacyjnych, faktoringowych oraz biur informacji gospodarczej [2018].
...
  • Instytut Keralla Research regularnie prowadzi badania satysfakcji klientów korzystających z wynajmu długoterminowego samochodów [2018].
...
Badanie Satysfakcji Klientów Firm z Przemysłu Energetycznego

Badanie Satysfakcji Klientów Firm z Przemysłu Energetycznego

16.wrzesień.2016 | Badania Klientów B2B
  • Instytut Keralla Research przeprowadził badanie satysfakcji wśród klientów korzystających z urządzeń i infrastruktury do zastosowań w energetyce [2016].
...
Badanie Satysfakcji Klientów Flotowych

Badanie Satysfakcji Klientów Flotowych

18.wrzesień.2015 | Badania Klientów B2B
  • Po raz drugi już agencja KerallaResearch wykonała cykliczny pomiar satysfakcji klientów korzystających z usług firm członkowskich Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów. Podstawowym celem badania było sporządzenie wskaźnika...
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd