Tel. 71 335 77 82
kontakt@keralla.pl
Menu
A+ A A-

Badania B2B w Praktyce

Keralla Research to Instytut prowadzi badania tylko i wyłącznie w obszarze B2B - Business to Business. Ponad 10 lat działania na rynku pozwolilo nam zebrać ogromną liczbę doświadczeń. Poniżej kilka praktycznych artykułów na temat badań.

  • Co dokładnie oznacza wielkość próby?
  • Jak obliczyć próbę adekwatną do twojego problemu badawczego?
  • Czym się różnią badania B2B od B2C?
  • Czy jest coś, czego się nie bada?
  • W jaki sposób zbiera się informacje podczas badań?
  • Jakie są standardy na rynku badań?
  • Czy 70% znajomości wspomaganej to więcej niż 50% spontanicznej? 

To tylko nieliczne z pytań, na które odpowiadamy.

Badania Marketingowe w MŚP - Praktyczne Wskazówki

Badania Marketingowe w MŚP - Praktyczne Wskazówki

31.sierpień.2015 | Know How i Case Studies
  • KerallaResearch i Gazeta MŚP kolejny rok przybliżają małym i średnim przedsiębiorcom ideę badań rynkowych.
  • Wspólnie z redakcją Gazety wskazujemy korzyści, jakie dają badania, dyskutujemy o stereotypach,...

 

 

 

Zadzwoń, napisz, zapytaj - zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić

 
 
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd