Tel. 71 335 77 82
kontakt@keralla.pl
Menu
A+ A A-

Raport "Aktualne Praktyki Zakupowe Firm Instalacyjnych i Potencjał Marek w Kategorii Kotłów Gazowych" (4 SELL)


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie czynniki wpływają na wybór marek kotłów gazowych do 50 kW stosowanych w mieszkalnictwie?
  • Czy firmy instalacyjne różnią się pod względem wyboru określonej marki kotłów gazowych?
  • Jakie marki kotłów gazowych są najczęściej kupowane przez instalatorów?
  • Czy instalatorzy kupują kotły gazowe w hurtowni, sklepach typu DIY czy bezpośrednio u producenta?
  • Które z najczęściej kupowanych lub rekomendowanych marek mają wizerunek gwarantujących niezawodne produkty i wysoką dostępność części do serwisowania?
  • Czy instalatorzy biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie kotłów gazowych? Czy uważają je za użyteczne?
  • Które marki mają wysoką znajomość spontaniczną, a które mają wysoką wspomaganą?
  • Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom użytkowania?
  • Które marki kotłów gazowych wyróżniają się na tle innych marek?
  • Czym wyróżniają się te marki?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności do marek kotłów gazowych?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma ulubionej marki – jak liczny odsetek instalatorów sięgnie po konkurenta?
  • Marki drugiego wyboru – czyli kto jest dla kogo konkurentem w opinii instalatorów?
  • Czy instalatorzy uczestniczą w targach branżowych? W jakich?
  • Czy instalatorzy biorą udział w programach lojalnościowych?
  • Czy profesjonaliści jeżdżą na szkolenia branżowe?
  • Czy korzystają z mobilnych aplikacji dedykowanych dla instalatorów?
  • Czy i w jakim stopniu zmieniają się wykorzystywane źródła informacji o nowych produktach na rynku w relacji do trzech lat wstecz?
  • Jak wygląda profil zakupowy „typowego instalatora” (pod segmentację)?

 

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • ACV, Ariston, Atag, Auer, Baxi, Beretta, Bongioanni, Broetje, Buderus, Carrier, Chaffoteaux, De Dietrich, DomGaz, Euroterm, Ferroli, Fondital, Hoval, Immergas, Junkers, Lennox, Rotex, Saunier Duval, Saymon, Termet, Thermagen, Ulrich, Unical, Vaillant, Viessmann,  Wolf.

 


Zawartość raportu:
 
CELE PROJEKTU
  • Cele projektu, metodologia i kontekst badania
  • Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
  • Charakterystyka badanych wg: zatrudnienia, stażu, funkcji
  • Charakterystyka badanych wg: liczby akredytacji, najczęściej wykorzystywanych uprawnień, liczby montowanych kotłów
  • Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
 
Moduł 1. CZYNNIKI WYBORU KOTŁÓW GAZOWYCH, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI - KOTŁY GAZOWE DO 50 KW STOSOWANE W MIESZKALNICTWIE
  • Główni producenci rynku kotłów gazowych w Polsce
  • Najważniejsze czynniki wyboru kotłów gazowych
  • Miejsca zakupu kotłów gazowych i dopasowanie oferty
  • Rola i użyteczność doradztwa
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek kotłów gazowych
  • Producenci kotłów gazowych wyróżniający się na tle innych
  • Cechy najbardziej wyróżniających się producentów kotłów gazowych
 
Moduł 2. NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI KOTŁÓW GAZOWYCH, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
  • Marki kotłów gazowych wybierane najczęściej przez instalatorów
  • Skłonność do wyboru kotłów gazowych innych marek
  • Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek kotłów gazowych
  • Wizerunek najczęściej wybieranych marek kotłów gazowych
 
Moduł 3. WSPARCIE SPRZEDAŻY DO FIRM INSTALACYJNYCH
  • Budowanie długoterminowych relacji w biznesie – motywacja programem
  • Aktywność instalatorów w targach branżowych
  • Aktywność instalatorów w szkoleniach branżowych
  • Tradycyjne źródła informacji o nowościach branżowych
  • Nowoczesne źródła informacji o nowościach branżowych
  • Wykorzystanie aplikacji mobilnych dedykowanych instalatorom
 
Moduł 4. PROFILE ZAKUPOWE INSTALATORÓW
  • Profil zakupowy typowego instalatora kotłów gazowych
  • Cechy wyróżniające instalatorów wybranych marek

 

PODSUMOWANIE – REKOMENDACJE BIZNESOWE B2B
DANE PODSTAWOWE INFORMACJE LICENCYJNE


 
Cena: 4.200 PLN netto
 
Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd