Tel. 71 335 77 82
kontakt@keralla.pl
Menu
A+ A A-

Raport "Ogrzewanie Podłogowe - Aktualne Praktyki Zakupowe Instalatorów i Potencjał Marek" (4 SELL)


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie trendy w ogrzewaniu podłogowym profesjonaliści uznali za kluczowe w nadchodzących latach?
  • Jakie czynniki wpływają na wybór ogrzewania podłogowego?
  • Które marki są kupowane przez profesjonalistów najczęściej?
  • Gdzie najczęściej zawodowcy kupują systemy ogrzewania podłogowego?
  • Jaki wizerunek mają najczęściej wybierane marki?
  • Czy profesjonaliści biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie ogrzewania podłogowego?
  • Czy doradztwo, które jest obecnie dostępne uważają za użyteczne? Jakiego doradztwa im brakuje?
  • Jak kształtuje się obecnie znajomość spontaniczna i wspomagana marek ogrzewania podłogowego?
  • Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom użytkowania (wyboru)?
  • Które marki ogrzewania podłogowego wyróżniają się na tle innych i w czym?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności wobec marek?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma preferowanej marki ogrzewania podłogowego – jak liczny odsetek sięgnie po konkurenta?
  • Kto właściwie jest dla kogo konkurentem w opinii profesjonalistów? Z jakimi markami porównuje nas rynek (benchmark)?
  • W jakim kierunku przesuwa się uwaga profesjonalistów w zakresie źródeł informacji – w porównaniu do 3 lat wstecz?
  • Jaki jest profil zakupowy „typowego instalatora ogrzewania podłogowego”, czyli które aspekty warto uwzględnić przy budżetowaniu i projektowaniu strategii komunikacji swojego brandu?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • Almar, Baltipol, Capricorn, Comap, Cosmo, DEVI (Danfoss), Duro System, Elektra, Emmeti, Ensto-pol, EWFE, Geberit, Giacomini, Henco, Herz, Immergas, Kan therm (KAN), Keller, Kermi, Kisan, Luxbud, NIBCO, Pipelife, Polarheat, Prandelii, Purmo, QIK, Raychem, Rehau, Roth, Sanha, Sigma-Li, Skalar, Solter, Stiebel Eltron, Tece, Tempower (Wavin), Thermoval, Tweetop, Uponor, Valsir, Variotherm, Viega, Viessmann, Warmup, Wavin, Wieland.

Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU
Cele projektu, metodologia i kontekst badania
Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
Charakterystyka badanych: zatrudnienie, staż w zawodzie, specjalizacja
Charakterystyka badanych: skala i typ posiadanych certyfikatów
Charakterystyka badanych: średnia liczba inwestycji oraz metry kwadratowe montowanego ogrzewania rocznie
Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
Managerskie key findings
Rekomendacje biznesowe B2B – cz. 1-2

Moduł 1. OGRZEWANIE PODŁOGOWE: KRYTERIA WYBORU, ROZPOZNAWALNOŚĆ
Wymieniani producenci i marki rynku ogrzewania podłogowego
Trendy w ogrzewaniu podłogowym
Najważniejsze czynniki wyboru ogrzewania podłogowego
Miejsca zakupu ogrzewania podłogowego oraz dopasowanie oferty
Rola i użyteczność doradztwa sprzedawcy podczas wyboru ogrzewania podłogowego
Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru ogrzewania podłogowego
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek ogrzewania
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek ogrzewania podłogowego – cz.1 -2
Producenci ogrzewania podłogowego wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów ogrzewania podłogowego  – cz. 1-4

Moduł 2. OGRZEWANIE PODŁOGOWE: MARKI WYBIERANE, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
Marki ogrzewania podłogowego kupowane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek ogrzewania podłogowego
Wizerunek najczęściej kupowanych marek ogrzewania podłogowego – cz.1-5

Moduł 3. OGRZEWANIE PODŁOGOWE: WSPARCIE SPRZEDAŻY DO FIRM
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1-2
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o ogrzewaniu podłogowym

Moduł 4. OGRZEWANIE PODŁOGOWE: PROFILE ZAKUPOWE PROFESJONALISTÓW
Profil zakupowy typowego instalatora ogrzewania podłogowego – cz. 1-2
Cechy wyróżniające instalatorów ogrzewania wybranych marek
Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B


Kup raport
Cena: 4.200 PLN netto (PL)

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd