B+R (Komercjalizacja)
Oferujemy analizy rynkowe i badania marketingowe dla firm oraz instytucji, które, prowadzą własne działania badawczo-rozwojowe (B+R) lub pracują nad innowacjami.
Najczęściej dostarczane klientom informacje to:
- Analiza potencjału rynku
- Badanie potrzeb i oczekiwań potencjalnych odbiorców produktu finalnego działań B+R
- Badanie konkurencji dla produktu planowanego do komercjalizacji
- Czynniki determinujące zainteresowanie produktem końcowym działań B+R
- Szanse i zagrożenia związane z komercjalizacją produktu końcowego B+R
Praktyczne zastosowanie raportu:
- Dokumentacja składana w instytucji udzielającej dotacji (np. wnioski do NCBiN, PARP)
- Dokumentacja składana w komercyjnych instytucjach finansujących wdrożenia (banki)
- Dokumentacja dla inwestorów zainteresowanych potencjałem rynku dla efektów działania B+R
- Identyfikacja potencjalnych odbiorców i modyfikacje wstępnych koncepcji sprzedaży już na etapie prac nad prototypem (w fazie testów na produktem)
Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w Twojej organizacji.
Wybrane realizacje badań o tematyce B+R oraz komercjalizacji efektów badań nad innowacjami:
Badania Rynku W Przemyśle Zgrzewalniczym
| B+R (Komercjalizacja)
- Instytut Keralla Research przeprowadził kompleksowe badanie dotyczące innowacyjnego rozwiązania w dziedzinie zgrzewania metali. Na podstawie analizy krajowego i zagranicznego rynku opracowaliśmy raport wspierający naszego Klienta w podejmowaniu dalszych...
Dodatek Do Lakierów
| B+R (Komercjalizacja)
- Instytut Keralla Research przeprowadził dla Akceleratora Technologicznego w Gliwicach badanie dotyczące nowego dodatku do lakierów elektroizolacyjnych stosowanych przy produkcji silników indukcyjnych klatkowych sterowanych przekształtnikami [2015].
Dodatek Teksturotwórczy
| B+R (Komercjalizacja)
-
Instytut Keralla Research przeprowadził badanie dotyczące nowego dodatku teksturotwórczego opracowanego przez Instytut Agrofizyki PAN dedykowanego dla przemysłu spożywczego [2014].