Media i PR
Oferujemy analizy rynkowe i badania marketingowe dla agencji PR obsługujących firmy sprzedające do firm oraz dla wydawców magazynów kontaktowych B2B.
Najczęściej dostarczane klientom informacje to:
- Pytania własne klientów umieszczane w cyklicznych omnibusach i panelach specjalistów (raporty specjalistyczne na indywidualne zamówienie do dalszych działań PR)
Praktyczne zastosowanie raportu:
- Wiarygodne i ciekawe informacje pochodzące z badań, które mogą zainteresować szerszą opinię publiczną i być materiałem do działań PR
Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w Twojej organizacji.
Zainteresuje Cię również Skaner MŚP i Panel Specjalistów
Przykłady realizowanych badań, z których korzystają domy mediowe i media ogólnopolskie:
Usługi Windykacyjne
| Media i PR
Instytut Keralla od wielu lat prowadzi cykl badań dotyczących szeroko rozumianej płynności finansowej wśród przedsiębiorców: