Rolnictwo i Przetwórstwo
Oferujemy analizy rynkowe i badania marketingowe dla firm oraz instytucji działających w szeroko definiowanym przemyśle rolniczym, przetwórstwie i w sektorze nasiennym. Sporządzamy raporty, dla firm, które kierują swoją ofertę produktów lub usług bezpośrednio do odbiorcy firmowego ( np. sieci handlowe, przetwórnie, małe, średnie i duże gospodarstwa rolne).
Najczęściej dostarczane informacje to:
- Badanie potrzeb i oczekiwań odbiorcy biznesowego
- Badanie konkurencji
- Badanie udziałów rynkowych, wartości rynku
- Badanie satysfakcji partnerów handlowych
- Identyfikacja kluczowych elementów ofert współdecydujących o wyborze
Praktyczne zastosowanie raportu:
- Zbudowanie segmentacji klientów w oparciu o typ praktyk zakupowych i rodzaje potrzeb (podnoszenie efektywności sprzedaży)
- Wdrażanie nowości produktowych dopasowanych do możliwości i oczekiwań konkretnych grup odbiorców
Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w Twojej organizacji.
Wybrane realizacje badań w tej branży:
Dodatek Teksturotwórczy
| Rolnictwo i Przetwórstwo
- Instytut Keralla Research przeprowadził badanie dotyczące nowego dodatku teksturotwórczego opracowanego przez Instytut Agrofizyki PAN dedykowanego dla przemysłu spożywczego [2014].
Analiza Rynku Producentów Maszyn
| Rolnictwo i Przetwórstwo
- Dla jednego z liderów automatyki przemysłowej Instytut Keralla opracował analizę rynku producentów maszyn i urządzeń kierowanych na linie produkcyjne oraz sporządził listę potencjalnych odbiorców zainteresowanych wdrożeniem opracowanych rozwiązań...