Menu
A+ A A-

Usługi

Oferujemy analizy rynkowe i badania marketingowe dla firm świadczących działalność usługową, które kierują swoją ofertę zarówno do mikro firm, jak też do dużych przedsiębiorstw oraz korporacji.

Najczęściej dostarczane klientom informacje to:

  • Analiza potencjału rynku
  • Badanie potrzeb i oczekiwań potencjalnych odbiorców usług
  • Czynniki determinujące zainteresowanie usługami

Praktyczne zastosowanie raportu:

  • Sprawdzanie efektywności prowadzonej komunikacji zewnętrznej kierowanej do biznesu (optymalizacja kosztów pozycjonowanie marki)
  • Monitorowanie jakości obsługi klienta biznesowego (modyfikacja standardów)
  • Opracowanie strategii wejścia na dany rynek
  • Dokumentacja dla inwestorów zainteresowanych potencjałem danej usług na krajowym rynku

 

Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w Twojej organizacji.


Wybrane realizacje badań w tej branży:

  • Dla jednego z większych dystrybutorów agencja Keralla Research wykonała kompleksowe badanie rynku H&OD. Był to pierwszy w Polsce projekt badawczy opisujący w sposób kompleksowy „przemysł galonowy”. Dzięki zastosowaniu...
  • Instytut Keralla przeprowadził analizę usług i stanardów obsługi klienta firm świadczących usługi finansowo - księgowe metodą ukrytego klienta.
  • Więcej informacji: raporty@keralla.pl
...
  • Instytut Keralla Research wykonał analizę potencjału agencji pracy tymczasowych techniką ukrytego klienta (stan obecny, potencjał i perspektywa rozwoju rynku) [2009].
  • Więcej informacji: raporty@keralla.pl
...
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd