Usługi
Oferujemy analizy rynkowe i badania marketingowe dla firm świadczących działalność usługową, które kierują swoją ofertę zarówno do mikro firm, jak też do dużych przedsiębiorstw oraz korporacji.
Najczęściej dostarczane klientom informacje to:
- Analiza potencjału rynku
- Badanie potrzeb i oczekiwań potencjalnych odbiorców usług
- Czynniki determinujące zainteresowanie usługami
Praktyczne zastosowanie raportu:
- Sprawdzanie efektywności prowadzonej komunikacji zewnętrznej kierowanej do biznesu (optymalizacja kosztów pozycjonowanie marki)
- Monitorowanie jakości obsługi klienta biznesowego (modyfikacja standardów)
- Opracowanie strategii wejścia na dany rynek
- Dokumentacja dla inwestorów zainteresowanych potencjałem danej usług na krajowym rynku
Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w Twojej organizacji.
Wybrane realizacje badań w tej branży:
Rynek Home&Office Delivery
| Usługi
- Dla jednego z większych dystrybutorów agencja Keralla Research wykonała kompleksowe badanie rynku H&OD. Był to pierwszy w Polsce projekt badawczy opisujący w sposób kompleksowy „przemysł galonowy”. Dzięki zastosowaniu...
Badanie Standardów Obsługi Klienta
| Usługi
- Instytut Keralla przeprowadził analizę usług i stanardów obsługi klienta firm świadczących usługi finansowo - księgowe metodą ukrytego klienta.
- Więcej informacji: raporty@keralla.pl
Rynek Usług Pracy i Działań HR
| Usługi
- Instytut Keralla Research wykonał analizę potencjału agencji pracy tymczasowych techniką ukrytego klienta (stan obecny, potencjał i perspektywa rozwoju rynku) [2009].
- Więcej informacji: raporty@keralla.pl