Badania Dystrybucji
Sprawna sieć dystrybucji jest kluczowa dla powodzenia działalności firmy i może być miejscem budowania wartości dodanej dla klienta biznesowego, Analitycy Keralla Research profesjonalnie przeanalizują każdy aspekt relacji w dystrybucji produktu do kontrahenta. Proponowane przez nas badania dystrybucji pozwolą m.in. zoptymalizować kanały dystrybucji oraz wykorzystać tkwiący w nich potencjał.
Główne obszary badawcze związane z analizą dystrybucji (przykłady):
- praktykowanych na danym rynku metodach dystrybucji
- strukturze dystrybucji typowej dla konkurencji (szukanie pola do budowania przewag konkurencyjnych)
- preferencji kontrahentów w obszarze wyboru określonych kanałów dystrybucji i doboru partnerów biznesowych w oparciu o parametr oferowanego łańcucha dostaw (szybkość, bezpieczeństwo, gwarancje, kary, koszty etc.)
Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w Twojej organizacji.