Badania Marki | Rebranding
Wiele firm działających na rynkach B2B posiada ogólnie nakreślony plan marketingowy, ma wdrożone plany sprzedaży, a czasem nawet opracowuje długoterminowe plany strategiczne. Często niestety w rozmaitych strategiach pomija się plan rozwoju marki, zakładając, że ewolucja marki nastąpi „sama z siebie” czyli będzie się niejako rozwijać analogicznie do wzrostu samego przedsiębiorstwa. Tymczasem praktyka wskazuje, że brak planu rozwoju marki w czasie i deficyt wiedzy dotyczący jej aktualnej kondycji, powodują, iż wiele firm nigdy nie wykorzystuje ulokowanego w niej potencjału, podczas, gdy spore rezerwy podniesienia wartości firm tkwią właśnie w jej niematerialnych aktywach.
Na rynkach B2B marki muszą być stale zarządzane, ponieważ kontrahenci mają wobec nich szczególnie wysokie oczekiwania.
Główne obszary badawcze związane z badaniami marki (przykłady):
- Rebranding, zmiany, odświeżenie marki
- Spójność marki (komunikacja) w różnych segmentach rynku
- Postrzeganiem marek na rynku b2b (klienci, pracownicy, społeczność lokalna)
Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w Twojej organizacji.