Menu
A+ A A-

Badania Marki | Rebranding

Wiele firm działających na rynkach B2B posiada ogólnie nakreślony plan marketingowy, ma wdrożone plany sprzedaży, a czasem nawet opracowuje długoterminowe plany strategiczne. Często niestety w rozmaitych strategiach pomija się plan rozwoju marki, zakładając, że ewolucja marki nastąpi „sama z siebie” czyli będzie się niejako rozwijać analogicznie do wzrostu samego przedsiębiorstwa. Tymczasem praktyka wskazuje, że brak planu rozwoju marki w czasie i deficyt wiedzy dotyczący jej aktualnej kondycji, powodują, iż wiele firm nigdy nie wykorzystuje ulokowanego w niej potencjału, podczas, gdy spore rezerwy podniesienia wartości firm tkwią właśnie w jej niematerialnych aktywach.

Na rynkach B2B marki muszą być stale zarządzane, ponieważ kontrahenci mają wobec nich szczególnie wysokie oczekiwania.

Główne obszary badawcze związane z badaniami marki (przykłady):

  • Rebranding, zmiany, odświeżenie marki
  • Spójność marki (komunikacja) w różnych segmentach rynku
  • Postrzeganiem marek na rynku b2b (klienci, pracownicy, społeczność lokalna)

 

Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w  Twojej organizacji.

DMC Firewall is a Joomla Security extension!