Nowe Rynki Inwestycyjne
Wiele firm decyduje się na dywersyfikację swojej działalności, w czym pomocne są dobrze przeprowadzone badania marketingowe. Poszerzenie oferty i podjęcie decyzji o wejściu na nowe rynki wymaga od przedsiębiorcy nie tylko dogłębnego, ale też obiektywnego poznania otoczenia. Podstawą w tym wypadku jest rzetelna i sprawdzona informacja oraz uzyskanie faktycznego obrazu nowego obszaru inwestycji. Jeśli firma planuje aktywność, przykładowo, na rynku zagranicznym, warto pamiętać, że otoczenie biznesowe jest tam zupełnie inne. Analitycy Keralla Research w swych raportach dostarczają niezbędnych informacji na temat konkurencji i potencjału rynku, a także oczekiwań przyszłego odbiorcy biznesowego. Właściwe rozpoznanie nowego obszaru to duże ułatwienie w podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych i minimalizowanie ryzyka finansowego.
Główne obszary badawcze związane z nowymi rynkami inwestycyjnymi (przykłady):
- Analiza otoczenia biznesowego
- Konkurencyjne firmy w nowym obszarze inwestycji
- Szukanie nisz i możliwości sprzedaży na zupełnie nowym obszarze (eksport, nowa branża, inne sektory działalności, dywersyfikacja)
Praktyczne zastosowanie raportu:
- Opracowanie strategii wejścia na nowy rynek
- Opracowanie strategii marketingowej
-
Tworzenie modelu biznesowego dla nowego rynku
Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w Twojej organizacji.