Badania Potencjału B2B
Analiza potencjału firm pozwala określić jej słabe i mocne strony. Chodzi o to, by możliwie jak najlepiej wykorzystywać mocne strony przedsiębiorstwa, i tym samym wzmacniać swoją konkurencyjność, przy jednoczesnym minimalizowaniu słabych punktów. Oszacowanie realnego potencjału firmy pozwoli osiągnąć przewagę nad innymi w swojej branży. Zasoby i możliwości firmy ulokowane są na wielu różnych płaszczyznach - badanie potencjału pozwala określić, na której z nich są one największe, by móc w pełni wykorzystać swoje możliwości.
Doświadczenie w badaniach potencjału B2B pozwala analitykom Keralla Research dostarczyć odpowiednich informacji na poziomie prezentowanego raportu.
Główne obszary badawcze związane z badaniem potencjału (przykłady):
- Mocne i słabe strony przedsiębiorstwa
- Oszacowanie atrakcyjności firmy względem konkurencji
Praktyczne zastosowanie raportu:
- Określenie strategii rozwoju firmy
Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w Twojej organizacji.
Wybrane realizacje badań w tym obszarze:
Dodatek Do Lakierów
- Instytut Keralla Research przeprowadził dla Akceleratora Technologicznego w Gliwicach badanie dotyczące nowego dodatku do lakierów elektroizolacyjnych stosowanych przy produkcji silników indukcyjnych klatkowych sterowanych przekształtnikami [2015].
Chemia Dla Przemysłu
- Instytut Keralla Research przeprowadził ogólnopolskie badanie wśród największych producentów metalowych elementów do różnych zastosowań w kontekście wykorzystywania technologii obróbki powierzchni [2016].