Menu
A+ A A-

Badania Potencjału B2B

Analiza potencjału firm pozwala określić jej słabe i mocne strony. Chodzi o to, by możliwie jak najlepiej wykorzystywać mocne strony przedsiębiorstwa, i tym samym wzmacniać swoją konkurencyjność, przy jednoczesnym minimalizowaniu słabych punktów. Oszacowanie realnego potencjału firmy pozwoli osiągnąć przewagę nad innymi w swojej branży. Zasoby i możliwości firmy ulokowane są na wielu różnych płaszczyznach - badanie potencjału pozwala określić, na której z nich są one największe, by móc w pełni wykorzystać swoje możliwości.

Doświadczenie w badaniach potencjału B2B pozwala analitykom Keralla Research dostarczyć odpowiednich informacji na poziomie prezentowanego raportu.

Główne obszary badawcze związane z badaniem potencjału (przykłady):

  • Mocne i słabe strony przedsiębiorstwa
  • Oszacowanie atrakcyjności firmy względem konkurencji

Praktyczne zastosowanie raportu:

  • Określenie strategii rozwoju firmy

 

Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w  Twojej organizacji.

 

 


Wybrane realizacje badań w tym obszarze:

Dodatek Do Lakierów

Dodatek Do Lakierów

15.wrzesień.2016 | Badania Potencjału B2B
  • Instytut Keralla Research przeprowadził dla Akceleratora Technologicznego w Gliwicach badanie dotyczące nowego dodatku do lakierów elektroizolacyjnych stosowanych przy produkcji silników indukcyjnych klatkowych sterowanych przekształtnikami [2015].
...
Chemia Dla Przemysłu

Chemia Dla Przemysłu

16.wrzesień.2016 | Badania Potencjału B2B
  • Instytut Keralla Research przeprowadził ogólnopolskie badanie wśród największych producentów metalowych elementów do różnych zastosowań w kontekście wykorzystywania technologii obróbki powierzchni [2016].
...
Our website is protected by DMC Firewall!