Menu
A+ A A-

Badania Ofert | Cen B2B

Badanie ofert pozwala między innymi zdecydować, która korzyść w prezentowanej klientom ofercie powinna być eksponowana w komunikacji zewnętrznej. Czasem warto zrezygnować z jednego elementu oferty, ponieważ okazać się może, że dzięki uwydatnieniu innego aspektu, przedsiębiorstwo może zyskać więcej odbiorców. Badacze Instytutu Keralla Research od wielu lat pomagają Klientom w wyborze najbardziej odpowiednich badań ofert dedykowanych odbiorcom biznesowym.

Badania cen wspierają kluczowe decyzje w obszarze kształtowania strategii cenowej firmy, pozycjonowania, a także identyfikacji skłonność klientów do zakupu produktu bądź usługi w danym zakresie cenowym. Optymalne ustalenie ceny akceptowanej przez nabywców pozwoli w znacznym stopniu podnieść konkurencyjność firmy. W badaniach cenowych dokonujemy przede wszystkim pomiaru wrażliwości cenowej, by ustalić najbardziej adekwatną cenę produktu oraz badanie elastyczności cenowej popytu, by przetestować różne warianty cenowe.


Główne obszary badawcze związane z badaniami ofert i cen (przykłady):

  • Pomiar wrażliwości cenowej nabywców biznesowych produktu bądź usługi
  • Określenie akceptowalnej ceny i szukanie innych elementów tworzących korzyść dla odbiorcy firmowego (nie tylko cena sprzedaje)
  • Badanie elastyczności cenowej popytu

Praktyczne zastosowanie raportu:

  • Ustalenie strategii komunikacji zewnętrznej

 

Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w  Twojej organizacji.

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd