Badania Ofert | Cen B2B
Badanie ofert pozwala między innymi zdecydować, która korzyść w prezentowanej klientom ofercie powinna być eksponowana w komunikacji zewnętrznej. Czasem warto zrezygnować z jednego elementu oferty, ponieważ okazać się może, że dzięki uwydatnieniu innego aspektu, przedsiębiorstwo może zyskać więcej odbiorców. Badacze Instytutu Keralla Research od wielu lat pomagają Klientom w wyborze najbardziej odpowiednich badań ofert dedykowanych odbiorcom biznesowym.
Badania cen wspierają kluczowe decyzje w obszarze kształtowania strategii cenowej firmy, pozycjonowania, a także identyfikacji skłonność klientów do zakupu produktu bądź usługi w danym zakresie cenowym. Optymalne ustalenie ceny akceptowanej przez nabywców pozwoli w znacznym stopniu podnieść konkurencyjność firmy. W badaniach cenowych dokonujemy przede wszystkim pomiaru wrażliwości cenowej, by ustalić najbardziej adekwatną cenę produktu oraz badanie elastyczności cenowej popytu, by przetestować różne warianty cenowe.
Główne obszary badawcze związane z badaniami ofert i cen (przykłady):
- Pomiar wrażliwości cenowej nabywców biznesowych produktu bądź usługi
- Określenie akceptowalnej ceny i szukanie innych elementów tworzących korzyść dla odbiorcy firmowego (nie tylko cena sprzedaje)
- Badanie elastyczności cenowej popytu
Praktyczne zastosowanie raportu:
- Ustalenie strategii komunikacji zewnętrznej
Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w Twojej organizacji.