Menu
A+ A A-

Badania Jakości Obsługi B2B

Obsługa i jej jakość to taki obszar firmy, który warto na bieżąco monitorować i ciągle udoskonalać. Wiele firm właśnie na jakości obsługi buduje swoją przewagę konkurencyjną. Zdobyte podczas badania informacje mogą stanowić punkt wyjścia podczas pracy nad udoskonaleniem jakości obsługi klienta biznesowego. Audytorzy Keralla Research mają doświadczenie w realizacji badań techniką Mystery Client – najpopularniejszą metodą wykorzystywaną nie tylko przy badaniu jakości obsługi we własnych punktach, ale także podczas badań konkurencji. W tym wypadku audytor wciela się w rolę klienta i sprawdza, w jaki sposób, w praktyce realizowana jest obsługa klienta.

Dobrze przygotowane badanie pozwoli uchwycić słabe strony obsługi, i co najważniejsze – jest inspiracją do podjęcia działań zmierzających do udoskonalenia jakości i wprowadzenia nowych, bardziej skutecznych rozwiązań.

Główne obszary badawcze związane z badaniem jakości obsługi (przykłady):

  • Słabe i mocne strony obsługi
  • Monitorowanie jakości obsługi własnej firmy i firm konkurencyjnych

Praktyczne zastosowanie raportu:

  • Sprawdzenie efektywności obsługi
  • Monitorowanie jakości obsługi
  • Identyfikacja słabych stron obsługi i zaplanowanie działań udoskonalających

 

Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w  Twojej organizacji.

Our website is protected by DMC Firewall!