Co mówią Klienci?
Wybrane cytaty referencji...
(...) W związku z rozwojem naszej firmy, poprosiliśmy Keralla Research o przeprowadzenie Badania Satysfakcji naszych Klientów ze szczególnym uwzględnieniem sprawdzenia dopasowania oferty do potrzeb Klientów. (...) Uzyskane informacje będą stanowiły podstawy do wprowadzania działań mających na celu ciągły wzrost poziomu Zadowolenia Klientów i pomogą dostosować ofertę do zmieniających się oczekiwań rynku (...) Prezes Zarządu, Hitachi
(...) W pierwszej połowie roku 2016 mieliśmy okazję współpracować z Instytutem Badań i Rozwiązań B2B Keralla Research (...) Usługi obejmowały przeprowadzenie rozbudowanych badań rynkowych. Z pełnym przekonaniem polecamy Keralla Research jako Firmę niezwykle zaangażowaną w realizację zleconego zadania. Otrzymaliśmy zrozumienie naszych potrzeb, profesjonalne wsparcie podczas przygotowania i realizacji badań, a także wyczerpujące i insirujące przedstawienie wyników działań badawczych(...) Dyrektor ds. Promocji i Reklamy, ZPUE Koronea Group
(...) Instytut Keralla Research dla naszej firmy przeprowadził badanie satysfakcji naszych klientów. Przygotowany przez analityków Instytutu raport dostarczył nam szczegółowych informacji m.in. z poziomu zadowolenia z oferty oraz jakości zgrzewarek dostarczanych przez markę ASPA. Należy podkreślić, że badanie było prowadzone na trudnym rynku business to business i wymagało realizacji badania jakościowego z top managmentem firm produkcyjnych (...)Prezes Zarządu, Aspa
(...) Instytut Keralla Research prowadzi od 2,5 roku nasz projekt badawczy Bibby MSP Index. To unikalne w skali kraju, cykliczne badanie polskiego sektora MSP obejmującego reprezentatywną, ogólnopolską próbę małych i średnich przedsiębiorstw. (...) Instytut Keralla Research jest również autorem indeksu koniunktury MSP Bibby MSP Index. Badanie spotyka się z dużym zainteresowaniem mediów i specjalistów gospodarczych. Instytut Keralla Research zrealizował dla nas również inne badania: satysfakcji naszych klientów oraz badanie typu "Mystery Shopper". Instytut Keralla Research wyróżnia się wysokim poziomem merytorycznym, wysnuwa ciekawe wnioski i obserwacje z realizowanych projektów. Zawsze możemy liczyć na ciekawe spostrzeżenia i rekomendacje odnośnie planowania i prowadzenia całego projektu. (...) Kierownik ds. Marketingu, Bibby Financial Services
(...) Instytut Keralla Research przeprowadził (...) analizę rynkową dotyczącą nowego nowego dodatku przeznaczonego do lakierów elektroizolacyjnych stosowanych przy produkcji silników indukcyjnych klatkowych sterowanych przekształtnikami o modulowanej szerokości amplitudy. Projekt dotyczył innowacyjnego i wymagającego pod kątem badawczym potencjalnego produktu, a zakres prac obejmował m.in. zdefiniowanie możliwości komercjalizacji wynalazku. Badanie przeprowadzono równolegle na terenie Polski i Europy. (...) Poziom umiejętności oraz doświadczenie analityków w badaniach niszowych rynków pozwala nam polecić Instytut Keralla Research wszystkim instytucjom wspierającym innowacyjne projekty oraz pracującym nad komercjalizacją działań badawczo - rozwojowych (...) Prezes Zarządu, Akcelerator Technologiczny Gliwice
(...) Nasza firma korzystała z gotowych raportów managerskich Instytutu Keralla Research. Są to raporty dotyczące różnych segmentów, m.in. gniazd, łączników, aparatury elektrycznej, rozdzielnic i obudów. Gotowe raporty Instytutu Keralla charakteryzują się unikatowymi informacjami, które służą nam do podejmowania ważnych decyzji wspierających nasze działy sprzedaży i marketingu. Są to też użyteczne informacje, na których pracujemy na co dzień. (...) Dyrektor Marketingu, Legrand
(...) Instytut Keralla Research prowadził na nasze zlecenie analizy rynków i ewaluacjie ex-ante, które miały na celu, między innymi, szacowanie potencjału dla inwestycji o charakterze sportowym, kulturalnym i deweloperskim. Raporty Instytutu Keralla Research mają praktyczne zastosowanie i wspierają proces podejmowania decyzji biznesowych w prowadzonych działaniach inwestycyjnych. (...) Należy zaznaczyć, że przygotowanie raportów w każdym projekcie wymagało od analityków wysokich kompetencji i doświadczenia w dziedzinie badań. (...) Prezes Zarządu, BMT Polska
(...) Na przełomie roku 2014 i 2015 Instytut Keralla Research wykonał na zlecenie firmy VSoft badanie marketingowe innowacyjnego rozwiązania informatycznego dedykowanego instytucjom finansowym. Projekt ten, ze względu na specyfikę produktu, wymagał wysokich umiejętności rozpoznania naszych potrzeb, dopasowania metodologii i realizacji badania z respondentami reprezentującymi top management największych instytucji finansowych w Polsce. (...) Usługę przeprowadzono fachowo, sprawnie i terminowo, konsultując się z nami na każdym etapie badania. Mogliśmy również liczyć na pogłębienie zagadnień opisanych w raporcie i szczegółowe omówienie wyników badań po zakończonym już projekcie. (...) Ta satysfakcjonująca współpraca pozwala nam polecić Instytut Keralla Research każdej firmie, której zależy na wysokiej jakości przeprowadzonych badań i trafnych rekomendacjach w obszarze B2B oraz rozwiązań informatycznych.Dyrektor rozwoju obszaru windykacji, VSoft
(...) Z przyjemnością polecamy firmę Keralla Research jako profesjonalnego partnera w zakresie badań i analiz rynku B2B. Niewątpliwe atuty tej firmy to rzetelne i fachowe podejście do zagadnień, jak również otwartość i zaangażowanie. Firma Keralla przeprowadziła na moje zlecenie szczegółowe badanie marki, w tym decyzyjność, praktyki zakupowe, komunikacja, konkurencja i oczekiwania klientów (...) Wszelkie nasze wątpliwości i uwagi były przez firmę Keralla wyjaśniane na bieżąco i z dużą precyzją. Pracownicy Firmy wykazali się ogromnym doświadczeniem, rzetelnością oraz znajomością specyfiki naszego rynku.(...)Dyrektor Marketingu, Schneider Electric Polska
(...) W ramach prowadzonego przez Instytut badania "Skaner mikro, małych i średnich firm" kwartalnie zlecamy analitykom Instytutu wykonanie wewnętrznęgo badania dotyczącego tematyki wynajmu długoterminowego i zarządzania flotami pojazdów. Zarówno procedura badawcza jak i opracowane wyniki są zawsze wykonane zgodnie ze zleceniem i naszymi oczekiwaniami. Wyniki badań zawierają szczegółowe opisy i interesujące wnioski. (...) Instytut Keralla Research jest solidną firmą, która rzetelnie i starannie wykonuje swoją pracę. Jesteśmy zadowoleni z efektów współpracy z Instytutem Keralla Research. Dlatego z przyjemnością możemy polecić usługi jakie oferuje firma z zakresu badań i analizy rynku B2B. Marketing Manager, Carefleet
(...) Analitycy Instytutu Keralla Research przeprowadzili dla naszej firmy badanie komunikacji zewnętrznej oraz szczegółową analizę benchmarkingową naszego rynku. Zastosowano różne techniki badawcze, co pozwoliło w efekcie otrzymać pogłębioną, wielowymiarową i interesującą nas analizę (...) Badacze Instytutu Keralla Research aktywnie pracowali nad koncepcją badania, profesjonalnie przeprowdzili proces realizacji oraz przygotowali prezycyjny raport (...) W naszej opinii Instytut Keralla Research to profesjonalizm i wysoka jakość - dlatego polecamy usługi Instytutu Keralla wszystkim firmom wymagającym od agencji kompetencji, doświadczenia na rynku B2B i jakości (...)Dyrektor Departamentu Doskonalenia Biznesu, Intrum Justitia
(...) Instytut Keralla Research opracował na nasze wyłączne zamówienie unikatowy raport managerski B2B o interesującym nas segmencie rynku. Dzięki raportowi pozyskaliśmy wartościowe informacje, które pomogły w podjęciu strategicznych decyzji w firmie. (...) Zarówno wartość dostarczonych informacji, jak i poziom obsługi klienta pozwala nam polecić Keralla Research jako profesjonalnego dostawcę informacji biznesowych (...)CM&PA Leader, M&A Leader, 3M