Raport managerski "Aktualne Praktyki Zakupowe Firm Instalacyjnych i Potencjał Marek w Kategorii Kotłów Na Paliwa Stałe"
Ogólnopolskie badanie wśród firm instalacyjnych zajmujących się montowaniem i wyborem kotłów na paliwa stałe.
Raport managerski dla firm, producentów i dystrybutorów kotłów na paliwa stałe.
Data wydania raportu: sierpień 2017. Sygn. 480/08/2017
Stron: 55
Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 4.200 PLN netto Kup raport
Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu
Pozostałe gotowe raporty managerskie
Z raportu dowiesz się między innymi:
- Jakie czynniki wpływają na wybór marek kotłów na paliwa stałe stosowanych w mieszkalnictwie?
- Czy firmy instalacyjne wybierające dane marki coś różnicuje?
- Które marki są kupowane przez instalatorów najczęściej?
- W jakich kanałach sprzedaży instalatorzy kupują kotły: w hurtowniach czy u producentów?
- Jaki wizerunek mają najczęściej montowane (wybierane) marki?
- Czy instalatorzy biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie kotłów na paliwa stałe?
- Czy doradztwo, które jest obecnie dostępne uważają za użyteczne?
- Które marki mają wysoką znajomość spontaniczną, a które są znane, ale ze wspomaganiem?
- Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom użytkowania?
- Jak duży dystans dzieli marki wysoko plasowane „w świadomości” od marek słabo rozpoznawalnych?
- Które marki kotłów wyróżniają się na tle innych i w czym?
- Jak kształtuje się poziom lojalności wobec marek?
- Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma ulubionej marki kotła – jak liczny odsetek sięgnie po konkurenta?
- Kto właściwie jest dla kogo konkurentem w opinii instalatorów? Z jakimi markami porównuje nas rynek? (benchmark)
- Czy instalatorzy uczestniczą w targach branżowych i warto inwestować w takie wydarzenia?
- Czy instalatorzy biorą udział w programach lojalnościowych i czy są im wierni?
- Czy inwestycja w szkolenia branżowe ma komunikacyjny sens?
- Czy profesjonaliści korzystają już z mobilnych aplikacji dostarczanych przez producentów kotłów?
- W jakim kierunku przesuwa się uwaga instalatorów w zakresie źródeł informacji – w porównaniu do 3 lat wstecz?
- Jaki jest profil zakupowy „typowego instalatora” czyli które aspekty warto uwzględnić przy budżetowaniu całej strategii komunikacji zewnętrznej?
W raporcie występują m.in. następujące marki:
- Altech, Amco, Atmos (Mora Polska), Buderus, Cichewicz, Defro, Dom-Gaz, Drewmet, Elektromet, Ferroli, Galmet, HKS Lazar, HEF - Stal, Heiztechnik, Junkers, Kamen, KBO Kotłobud Osiek, Klimosz, Kołton, Kostrzewa, Kotłospaw, Kotły Żywiec, Krzaczek, Landzberg, Logiterm, Lumo Technika Grzewcza, Metalbet, Nibe Biawar, Ogniwo, Pereko, Rakoczy, Seko, Pleszew, Protech, Setlans, Skwiercz, Spyra, Stalmark, Tekla, Termo – Tech, Thermostahl, Tilgner, Viessmann, Zębiec, ZMK Sas.
Zawartość raportu:
CELE PROJEKTU
- Cele projektu, metodologia i kontekst badania
- Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
- Charakterystyka badanych wg: zatrudnienia, stażu, funkcji
- Charakterystyka badanych wg: liczby akredytacji, najczęściej wykorzystywanych uprawnień, liczby montowanych kotłów
- Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
- Managerskie key findings
Moduł 1. CZYNNIKI WYBORU KOTŁÓW NA PALIWA STAŁE, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI - KOTŁY NA PALIWA STAŁE STOSOWANE W MIESZKALNICTWIE
- Główni producenci rynku kotłów na paliwa stałe w Polsce – cz. 1
- Główni producenci rynku kotłów na paliwa stałe w Polsce – cz. 2
- Najważniejsze czynniki wyboru kotłów na paliwa stałe
- Miejsca zakupu kotłów na paliwa stałe i dopasowanie oferty
- Rola i użyteczność doradztwa
- Znajomość spontaniczna i wspomagana
- Znajomość spontaniczna i wspomagana marek kotłów na paliwa stałe
- Producenci kotłów na paliwa stałe wyróżniający się na tle innych
- Cechy najbardziej wyróżniających się producentów kotłów na paliwa stałe – cz. 1
- Cechy najbardziej wyróżniających się producentów kotłów na paliwa stałe – cz. 2
- Cechy najbardziej wyróżniających się producentów kotłów na paliwa stałe – cz. 3
- Cechy najbardziej wyróżniających się producentów kotłów na paliwa stałe – cz. 4
- Cechy najbardziej wyróżniających się producentów kotłów na paliwa stałe – cz. 5
Moduł 2. NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI KOTŁÓW NA PALIWA STAŁE, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
- Marki kotłów na paliwa stałe wybierane najczęściej przez instalatorów
- Skłonność do wyboru kotłów na paliwa stałe innych marek
- Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek kotłów na paliwa stałe
- Wizerunek najczęściej wybieranych marek kotłów na paliwa stałe
Moduł 3. WSPARCIE SPRZEDAŻY DO FIRM INSTALACYJNYCH
- Budowanie długoterminowych relacji w biznesie – motywacja programem
- Aktywność instalatorów w targach branżowych
- Aktywność instalatorów w szkoleniach branżowych
- Źródła informacji o nowościach
- Tradycyjne źródła informacji o nowościach branżowych
- Nowoczesne źródła informacji o nowościach branżowych – cz. 1
- Nowoczesne źródła informacji o nowościach branżowych – cz. 2
- Wykorzystanie aplikacji mobilnych dedykowanych instalatorom
Moduł 4. PROFILE ZAKUPOWE INSTALATORÓW
- Profil zakupowy typowego instalatora kotłów na paliwa stałe – cz. 1
- Profil zakupowy typowego instalatora kotłów na paliwa stałe – cz. 2
- Cechy wyróżniające instalatorów wybranych marek – cz. 1
- Cechy wyróżniające instalatorów wybranych marek – cz. 2
- Cechy wyróżniające instalatorów wybranych marek – cz. 3
- Cechy wyróżniające instalatorów wybranych marek – cz. 4
- Cechy wyróżniające instalatorów wybranych marek – cz. 5
PODSUMOWANIE – REKOMENDACJE BIZNESOWE B2B
DANE PODSTAWOWE INFORMACJE LICENCYJNE
Kup raport
Cena: 4.200 PLN netto
Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82