Menu
A+ A A-

Raport "Aktualne Praktyki Zakupowe Firm Elektroinstalacyjnych i Potencjał Marek w Kategorii Gniazd i Łączników"

  • Ogólnopolskie badanie wśród elektroinstalatorów. Badana kategoria produktowa to: GNIAZDA I ŁĄCZNIKI.
  • Raport managerski dla firm oferujących gniazda i łączniki montowane w budownictwie mieszkaniowym, w tym w domach, obiektach użyteczności publicznej oraz na inwestycjach deweloperskich.
  • Data wydania raportu: październik 2017. Sygn. 482/10/2017 
  • Stron: 54
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
  • Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 4.200 PLN netto  Kup raport

    Czym jest licencja niewyłączna?

    Pobierz opis raportu
    Pozostałe gotowe raporty managerskie

Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie czynniki wpływają na wybór gniazd i łączników?
  • Które marki są kupowane przez profesjonalistów najczęściej?
  • W jaki sposób elektrycy kupują gniazda i łączniki? 
  • Jaki wizerunek mają najczęściej montowane (wybierane) marki?
  • Czy elektroinstalatorzy biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie osprzętu?
  • Czy doradztwo, które jest obecnie dostępne uważają za użyteczne? Jakiego doradztwa brakuje? 
  • Jak kształtuje się obecnie znajomość spontaniczna i wspomagana marek?
  • Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom użytkowania? 
  • Które marki gniazd i łączników wyróżniają się na tle innych i w czym?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności wobec marek?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma ulubionej marki osprzętu – jak liczny odsetek sięgnie po konkurenta?
  • Kto właściwie jest dla kogo konkurentem w opinii elektryków? Z jakimi markami porównuje nas rynek? (benchmark) 
  • Czy instalatorzy osprzętu elektroinstalacyjnego uczestniczą w targach branżowych i warto inwestować w takie wydarzenia?
  • Czy profesjonaliści biorą udział w programach lojalnościowych i czy są im wierni?
  • Czy inwestycja w szkolenia branżowe ma komunikacyjny sens? 
  • Czy elektroinstalatorzy korzystają już z mobilnych aplikacji dostarczanych przez producentów osprzętu?
  • W jakim kierunku przesuwa się uwaga elektryków  w zakresie źródeł informacji – w porównaniu do 3 lat wstecz?
  • Jaki  jest profil zakupowy „typowego elektroinstalatora”, czyli które aspekty warto uwzględnić przy budżetowaniu całej strategii komunikacji zewnętrznej
 
W raporcie występują m.in. następujące marki:
  • ABB, Abex, AKS Zielonka, Bachmann, Berker, Bticino , CJC Systems, Efapel , Elektro-Plast (Nasielsk), Elko, Emiter , Gira, Govena, Hager Polo, Jung, Kanlux, Karlik, Kontakt Simon, KOS Elektro – System, Legrand, Livolo Electric, Ospel, Panasonic, Schrack Technik, Schulte Evoline, Siemens, Tem, Timex-Elektro, Touchme, Varilight, Viko, Vimar.

Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU
  • Cele projektu, metodologia i kontekst badania
  • Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
  • Charakterystyka badanych wg: zatrudnienia, stażu, funkcji
  • Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
  • Managerskie key findings
  • Rekomendacje biznesowe B2B  
 

Moduł 1. CZYNNIKI WYBORU GNIAZD I ŁĄCZNIKÓW, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI - GNIAZDA I ŁĄCZNIKI

  • Producenci i marki rynku gniazd i łączników w Polsce – cz. 1 - 2
  • Najważniejsze czynniki wyboru gniazd i łączników
  • Sposoby zamawiania gniazd i łączników i dopasowanie oferty
  • Rola i użyteczność doradztwa
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana marek gniazd i łączników
  • Producenci gniazd i łączników wyróżniający się na tle innych
  • Cechy najbardziej wyróżniających się producentów gniazd i łączników – cz. 1 - 3
 

Moduł 2. NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI GNIAZD I ŁĄCZNIKÓW, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK

  • Poziom wpływu elektroinstalatorów na wybór osprzętu
  • Marki gniazd i łączników wybierane najczęściej przez elektroinstalatorów
  • Miejsca montażu najczęściej wybieranych marek
  • Praktyki łączenia gniazd i łączników różnych marek
  • Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
  • Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
  • Wizerunek najczęściej wybieranych marek gniazd i łączników  – cz. 1 - 5

 

Moduł 3. WSPARCIE SPRZEDAŻY DO FIRM ELEKTROINSTALACYJNYCH
  • Budowanie długoterminowych relacji w biznesie  – motywacja programem
  • Aktywność elektroinstalatorów w targach branżowych
  • Aktywność elektroinstalatorów w szkoleniach branżowych  - cz. 1 - 2
  • Źródła informacji o nowościach
  • Tradycyjne źródła informacji
  • Nowoczesne źródła informacji – cz. 1 - 2
  • Wykorzystanie aplikacji mobilnych dedykowanych elektroinstalatorom  
 
Moduł 4. PROFILE ZAKUPOWE ELEKTROINSTALATORÓW
  • Profil zakupowy typowego instalatora gniazd i łączników – cz. 1 - 2
  • Cechy wyróżniające instalatorów wybranych marek – cz. 1 - 3  

 

Kup raport
Cena: 4.200 PLN netto

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

DMC Firewall is a Joomla Security extension!