Menu
A+ A A-

Raport "Aktualne Praktyki Zakupowe Odbiorców Profesjonalnych Elektronarzędzi Do Drewna i Potencjał Marek"


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie trendy w elektronarzędziach do drewna profesjonaliści uznali za kluczowe w nadchodzących latach?
  • Jakie czynniki wpływają na wybór profesjonalnych elektronarzędzi do obróbki drewna?
  • Które marki są kupowane przez profesjonalistów najczęściej?
  • Gdzie najczęściej zawodowcy kupują elektronarzędzia do drewna?
  • Jaki wizerunek mają najczęściej wybierane marki?
  • Czy profesjonaliści biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie elektronarzędzi do drewna?
  • Czy doradztwo, które jest obecnie dostępne uważają za użyteczne? Jakiego doradztwa im brakuje?
  • Jak kształtuje się obecnie znajomość spontaniczna i wspomagana marek profesjonalnych elektronarzędzi do obróbki drewna?
  • Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom użytkowania (wyboru)?
  • Które marki elektronarzędzi do drewna wyróżniają się na tle innych i w czym?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności wobec marek?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma ulubionej marki elektronarzędzi do drewna – jak liczny odsetek sięgnie po konkurenta?
  • Kto właściwie jest dla kogo konkurentem w opinii profesjonalistów? Z jakimi markami porównuje nas rynek (benchmark)?
  • Czy zawodowcy biorą udział w programach lojalnościowych i czy są im wierni?
  • W jakim kierunku przesuwa się uwaga profesjonalistów w zakresie źródeł informacji – w porównaniu do 3 lat wstecz?
  • Jaki  jest profil zakupowy „typowego odbiorcy -użytkownika profesjonalnych elektronarzędzi do obróbki drewna”, czyli które aspekty warto uwzględnić przy budżetowaniu i projektowaniu strategii komunikacji swojego brandu?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • Baier Elektro, Black&Decker, Bosch, Celma, CMT, Collomix, Dedra, DeWalt, Duss, Eibenstock, Einhell, Fein, Festool, Flex, Graphite, Hilti , Hitachi, Lamello, Mafell, Makita, Metabo, Milwaukee, Rothenberger, Ryobi, Skil, Skislaw, Sparky, Stanley, Virutex, Wurth.

Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU
Cele projektu, metodologia i kontekst badania
Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
Charakterystyka badanych wg: zatrudnienia, stażu, działalności
Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
Managerskie key findings
Rekomendacje biznesowe B2B – cz. 1-2

Moduł 1. CZYNNIKI WYBORU ELEKTRONARZĘDZI DO OBRÓBKI DREWNA, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI
Wymieniani producenci i marki rynku profesjonalnych elektronarzędzi do obróbki drewna
Trendy i innowacje w elektronarzędziach do obróbki drewna
Najważniejsze czynniki wyboru elektronarzędzi do drewna
Częstotliwość zakupu i wymiany elektronarzędzi do drewna
Miejsca zakupu elektronarzędzi do drewna oraz dopasowanie oferty
Rola i użyteczność doradztwa sprzedawcy podczas wyboru elektronarzędzi do drewna
Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru elektronarzędzi do drewna
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek profesjonalnych elektronarzędzi do drewna – cz.1 – 2
Producenci elektronarzędzi do drewna wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów profesjonalnych elektronarzędzi do obróbki drewna  – cz. 1 - 4

Moduł 2. NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI PROFESJONALNYCH ELEKTRONARZĘDZI DO OBRÓBKI DREWNA, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
Marki elektronarzędzi kupowane najczęściej przez profesjonalistów
Przynależność segmentowa elektronarzędzi w opinii użytkowników poszczególnych marek
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek profesjonalnych elektronarzędzi do drewna
Wizerunek najczęściej kupowanych marek profesjonalnych elektronarzędzi do drewna – cz.1 - 5

Moduł 3. PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE, ŹRÓDŁA INFORMACJI
Uczestnictwo profesjonalistów w programach lojalnościowych
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o profesjonalnym sprzęcie
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1 - 2

Moduł 4. PROFIL ZAKUPOWY TYPOWEGO ODBIORCY  PROFESJONALNYCH ELEKTRONARZĘDZI DO OBRÓBKI DREWNA
Profil zakupowy typowego odbiorcy elektronarzędzi do drewna – cz. 1- 2
Cechy wyróżniające odbiorców elektronarzędzi do drewna wybranych marek – cz. 1 - 2
Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B


Kup raport
Cena: 4.200 PLN netto (PL)

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82

 

DMC Firewall is a Joomla Security extension!