Menu
A+ A A-

Raport z badania instalatorów „Trendy w kotłach gazowych do 2025. Rozpoznawalność marek, aktualne kryteria wyboru, wyróżniający się producenci, sytuacja w branży"

Ogólnopolskie badanie wśród 300 instalatorów

Raport managerski dla producentów kotłów gazowych

Data wydania raportu: marzec 2024. Sygn. 4503/03/2024

Stron: 42

Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski + link do platformy Click Meeting (dostęp roczny od momentu publikacji do 03.2025)

Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN (+VAT)  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?

Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakich informacji oczekują instalatorzy od producentów?
  • Jakie są dziś kryteria wyboru marek?
  • Które marki i za co wyróżniają się na rynku?
  • Jakie są trendy w kotłach do 2025 roku zdaniem instalatorów?
  • Jakiej sytuacji w zleceniach na montaż kotłów spodziewają się instalatorzy na ten rok i kolejny?
  • Z jakich źródeł informacji korzystają instalatorzy?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • ACV, Ariston, Atag, Auer, Baxi, Beretta, Bosch Home Comfort, Broetje, Buderus, Chaffoteaux, Daikin, De Dietrich, EWFE, Ferroli, Fondital, Immergas, Klimosz, Saunier Duval, Termet, Thermagen, Unical, Vaillant, Viessmann, Wolf.


Zawartość raportu:
 

MODUŁ 1. SYTUACJA W INSTALACYJNEJ, TRENDY W KOTŁACH GAZOWYCH
Ocena aktualnej sytuacji w branży instalacyjnej i prognozy do 2025
Powody wzrostu i spadku zleceń
Trendy w kotłach gazowych do 2025
Jak wygląda decyzyjność przy wyborze marki kotłów gazowych – instalator a klient?

MODUŁ 2. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA MAREK: ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK KOTŁÓW GAZOWYCH, WYRÓŻNIKI
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek kotłów gazowych – cz. 1
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek kotłów gazowych – cz. 2
Producenci kotłów gazowych wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów kotłów gazowych: Viessmann, Vaillant
Cechy wyróżniających się producentów kotłów gazowych: Bosch Home Comfort, De Dietrich
Cechy wyróżniających się producentów kotłów gazowych: Termet, Beretta

MODUŁ 3. PRAKTYKI ZAKUPOWE INSTALATORÓW: KRYTERIA WYBORU, WIZERUNEK NAJPOPULARNIEJSZYCH MAREK
Najważniejsze czynniki wyboru kotłów gazowych
Potencjał marek kotłów gazowych na podstawie wybieralności i spontanicznej znajomości
Konkurenci wobec marek kotłów gazowych pierwszego wyboru a ich znajomość spontaniczna
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek kotłów gazowych
Wizerunek marki Viessmann
Wizerunek marki Vaillant
Wizerunek marki Bosch Home Comfort
Wizerunek marki De Dietrich
Wizerunek marki Buderus
Wizerunek marki Termet
Wizerunek marki Immergas
Wizerunek marki Beretta

MODUŁ 4. MIEJSCA, W KTÓRYCH INSTALATORZY SZUKAJĄ INFORMACJI O KOTŁACH GAZOWYCH (ŹRÓDŁA)
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o kotłach gazowych
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 2
Dopasowanie oferty kotłów gazowych
Miejsca zakupu kotłów gazowych

MODUŁ 5. PROFILE, CZYLI CECHY OGÓLNE GRUPY DOCELOWEJ INSTALATORÓW (FIRMY)
Profil zakupowy typowego instalatora kotłów gazowych
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Saunier Duval, Termet, De Dietrich, Ariston
Cechy wyróżniające grupy docelowej: ACV, Beretta, Bosch Home Comfort, Broetje
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Fondital, Immergas, Vaillant, Buderus, Thermagen, Viessmann

METODOLOGIA BADANIA
INFORMACJE LICENCYJNE


Kup raport z eksperckim omówieniem wyników

Cena: 4.500 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 733 69 24



 



 



 

 

Our website is protected by DMC Firewall!