Tel. 71 335 77 82
kontakt@keralla.pl
Menu
A+ A A-

Raport "Instalator Techniki Grzewczej o Markach: pompy ciepła, rury i łączniki" (4 SELL)

    Data wydania raportu: wrzesień 2016. Sygn. 477/09/2016
    Stron: 40 (PowerPoint)
    Format dostawy: elektronicznie PDF
   Język: polski
   Cena licencji krajowej: 4 000 PLN netto. Zamów raport.

Pobierz opis raportu.


Kontekst i cel opracowania raportu:

  • Sporządzić syntetyczny, użyteczny i managerski raport, który będzie wspierał decyzje biznesowe producentów, dystrybutorów oraz wszystkich zainteresowanych rozwojem rynku markowego osprzętu, którego montującym i współdecydentem przy zakupie jest bardzo często (oprócz inwestora czy użytkownika końcowego) profesjonalista, instalator techniki grzewczej.
  • Określić poziom świadomości marek wśród instalatorów techniki grzewczej; sprawdzić, jakie marki są tzw. „pierwszym wyborem” i wskazać, kto dla kogo jest faktycznym konkurentem w percepcji instalatorów, którzy decydują bezpośrednio lub mają wpływ pośredni na wybór konkretnych marek.
  • Kategorie produktowe objęte badaniem w tej edycji to: POMPY CIEPŁA, RURY I ŁĄCZNIKI.
     

Cele szczegółowe projektu:

  • Zbadać, jak kształtuje się spontaniczna i wspomagana znajomość marek w kategorii: techniki grzewczej i techniki instalacyjnej?
  • Porównać rozpoznawalność marek (świadomości brandu) w relacji do stopnia jej wykorzystania (zakupu)?
  • Sprawdzić, jaki wizerunek mają najczęściej montowane marki pomp ciepła oraz rur i łączników?
  • Zidentyfikować występujące podobieństwa oraz różnice w postawach i praktykach zakupowych pomiędzy firmami ze względu na rozmiar (zatrudnienie) czy doświadczenie na rynku.
  • Wskazać źródła wiedzy o producentach i markach, o nowościach na rynku, poznać stosunek instalatorów do doradztwa, kryteria wyboru marek

Zawartość raportu:

Cele projektu
Cele projektu, metodologia i kontekst badania
Charakterystyka badanych wg specjalizacji, rozmiaru firmy, funkcji i stażu
Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
Managerskie key findings
 

Moduł 1. Czynniki wyboru, znajomość marek, wizerunek i wyróżniki
POMPY CIEPŁA
Główni producenci rynku pomp ciepła w Polsce
Najważniejsze czynniki wyboru pomp ciepła
Świadomość marek pomp ciepła
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek pomp ciepła
Marki pomp ciepła wyróżniające się na tle innych
Marki pomp ciepła kupowane najczęściej
Skłonność do zakupu pomp innych marek – drugi wybór
Bezpośredni konkurenci dla kupowanych lub rekomendowanych marek pomp
Wizerunek najczęściej kupowanych marek pomp ciepła
 

Moduł 2. Czynniki wyboru, znajomość marek, wizerunek i wyróżniki
RURY I ŁĄCZNIKI
Główni producenci rynku rur i łączników w Polsce
Najważniejsze czynniki wyboru rur i łączników
Świadomość marek rur i łączników
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek rur i łączników
Marki rur i łączników wyróżniające się na tle innych
Marki rur i łączników kupowane najczęściej
Skłonność do zakupu rur i łączników innych marek – drugi wybór
Bezpośredni konkurenci dla kupowanych lub rekomendowanych marek rur i łączników
Wizerunek najczęściej kupowanych marek rur i łączników
Porównanie: czynniki wyboru pomp ciepła oraz rur i łączników
Porównanie: najczęściej kupowane marki pomp oraz rur i łączników
 

MODUŁ 3. Praktyki zakupowe
Miejsca zakupu produktów techniki grzewczej i instalacyjnej
Źródła informacji o nowościach
Aktywność profesjonalistów w targach branżowych
Doradztwo w procesie wyboru techniki grzewczej i instalacyjnej
Profil typowego instalatora techniki grzewczej profesjonalisty
Porównanie: czynniki wyboru pomp ciepła oraz rur i łączników
Porównanie: najczęściej kupowane marki pomp oraz rur i łączników
 

Podsumowanie – rekomendacja biznesowe B2B
Keralla Research IBiRB2B. Wiele sektorów – jedna specjalizacja
Dane podstawowe, informacje licencyjne
 


 

DMC Firewall is a Joomla Security extension!