Tel. 71 335 77 82
kontakt@keralla.pl
Menu
A+ A A-

Przykłady badań zakończonych

Badanie Rynku Gniazd i Łączników

  • Zakończyliśmy ogólnopolskie badanie wśród elektroinstalatorów. Badane kategorie produktowe, to:  GNIAZDA ELEKTRYCZNE I ŁĄCZNIKI.
  • Raport managerski dostępny w sprzedaży po 16. października.
  • Jeśli szukasz raportu managerskiego z innej kategorii produktowej – zgłoś swój pomysł: raporty@keralla.pl lub tel. 71 335 77 82

Kontekst i cel opracowania raportu:

  • Cykl raportów managerskich dla firm podejmujących decyzje biznesowe w oparciu o rzetelne i aktualne informacje rynkowe. Kategorie produktowe objęte badaniem w tej edycji to: GNIAZDA ELEKTRYCZNE I ŁĄCZNIKI
  • Pozostałe gotowe raporty managerskie
  • Sporządzić syntetyczny i użyteczny raport o praktykach zakupowych oraz potencjale, jaki tkwi w marce, który będzie wspierał decyzje biznesowe producentów i dystrybutorów oraz zainteresowanych rozwojem rynku markowych gniazd i łączników.
  • Określić poziom świadomości marek wśród instalatorów gniazd i łączników, ponieważ to profesjonaliści są grupą docelową, która rekomenduje, a przeważnie wybiera dla klienta markę.

Między innymi badane są marki:

  • ABB, Abex, Bachmann, Berke, Bticino, CJC Systems, Efapel, Elektro-Plast, Gira, Govena, Hager Polo, Jung,  Kanlux, Karlik, Kontakt Simon, KOS Elektro - System, Legrand, Livolo Electric, Ospel, Osram, Panasonic, Philips, Schneider Electric, Schrack, Schulte Evoline, Siemens, Tem, Timex - Elektro, Touchme, Varilight, Viko.

Badanie Rynku Kotłów

  • Zakończyliśmy ogólnopolskie badanie wśród firm instalacyjnych.
  • Kategoria produktowa objęta badaniem w tej edycji to: KOTŁY GAZOWE I KOTŁY NA PALIWA STAŁE STOSOWANE W MIESZKALNICTWIE.
  • Raport będzie dostępny od lipca 2017

Zamów raport

Kontekst i cel opracowania raportu:

  • Określić poziom świadomości marek kotłów gazowych i na paliwa stałe stosowane w mieszkalnictwie wśród firm instalacyjnych prowadzących działalność Polsce. Sprawdzić, jakie marki są tzw. „pierwszym wyborem” i wskazać, kto, dla kogo jest faktycznym konkurentem w percepcji osób odpowiedzialnych za wybór konkretnych marek kotłów.  Określić potrzeby i oczekiwania, praktyki zakupowe, zdefiniować aktualne kryteria wyboru marek kotłów gazowych i na paliwa stałe montowanych w mieszkalnictwie.

Więcej informacji: raporty@keralla.pl

 

Badania Rynkowe w Sektorze Chemii dla Przemysłu

  • Zakończyliśmy ogólnopolskie badanie wśród największych przedsiębiorstw produkujących elementy metalowe do różnych zastosowań w kontekście wykorzystywania technologii obróbki do powierzchni metalowych.
  • Więcej informacji: raporty@keralla.pl
     

Badania Rynku w Przemyśle Zgrzewalniczym

  • Instytut Keralla Research przeprowadził kompleksowe badanie dotyczące innowacyjnego rozwiązania w dziedzinie zgrzewania metali. Na podstawie analizy krajowego i zagranicznego rynku opracowaliśmy raport wspierający naszego Klienta w podejmowaniu dalszych działań nad komercjalizacją oraz kierunku prac nad opracowywaną technologią.
  • Zainteresuje Cię również komercjalizacja działań B+R.
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd