Menu
A+ A A-

Badania Konkurencji B2B

Analitycy Keralla Research dostarczają informacji na temat otoczenia konkurencyjnego oraz pomagają określić pozycję przedsiębiorstwa na rynku wobec innych. Monitorowanie konkurencji to przede wszystkim cenna wiedza na temat działań i strategii pozostałych graczy. Uzyskana wiedza pozwala tym samym dopasować działania własnej organizacji do zmieniającego się otoczenia i uzasadnia kierunek weryfikowanych obszarów.

Główne obszary badawcze związane z badaniami konkurencji (przykłady):

  • Analiza cen, ofert oraz jakości obsługi konkurencji
  • Sposób organizacji sprzedaży i dystrybucji konkurencji
  • Identyfikacja i ustalanie pozycji własnej firmy poprzez analizę otoczenia konkurencyjnego
  • Analiza ryzyka wejścia na rynek uwzględniająca sposób organizacji sprzedaży oraz strategie konkurentów

Praktyczne zastosowanie raportu:

  • Monitorowanie działań konkurencji
  • Określenie pozycji firmy wobec konkurencji
  • Tworzenie strategii wejścia (modelu biznesowego)
     

 

Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w  Twojej organizacji.

Our website is protected by DMC Firewall!