Menu
A+ A A-

Badania Nowych Produktów

Wprowadzenie nowego produktu na rynek B2B wiąże się z ryzykiem. Nie można go uniknąć, ale można minimalizować. Badania marketingowe tego obszaru pozwalają sprawdzić między innymi, czy na projektowaną usługę lub tworzony produkt jest zapotrzebowanie wśród odbiorców biznesowych. Badania dają też ważną informację, jak potencjalny produkt może być przez odbiorców oceniany, zwłaszcza w relacji do tego, co już oferują inne firmy. Analiza tego typu obejmuje szeroko rozumianą weryfikację koncepcji produktu wskazując na szanse i zagrożenia, które wiążą się z inwestycją
w nowości. Analitycy Keralla Research przeanalizują każdy aspekt nowego produktu i dostarczą wszelkich użytecznych biznesowo informacji wspierających kluczowe decyzje organizacji.

Główne obszary badawcze związane z badaniami nowych produktów (przykłady):

  • Analiza nowego produktu bądź usługi na etapie konceptu dedykowanego odbiorcy biznesowemu
  • Badanie zalet i wad oraz cech wyróżniających produkt (szukanie i definiowanie add value)
  • Określenie poziomu realizacji potrzeb potencjalnego odbiorcy poprzez dostarczenie nowego produktu/usługi

 

 

Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w  Twojej organizacji.

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd