Menu
A+ A A-

Raport "Narzędzia i Elektronarzędzia - Aktualne Praktyki Zakupowe Profesjonalistów i Potencjał Marek 2019" (4 SELL)


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie trendy w elektronarzędziach profesjonaliści uznają za kluczowe na kolejne lata?
  • Jakie kryteria wyboru stosują podczas wyboru narzędzi i elektronarzędzi?
  • Które marki elektronarzędzi są kupowane przez profesjonalistów najczęściej?
  • Gdzie najczęściej zawodowcy kupują elektronarzędzia?
  • Jaki wizerunek mają w ich opinii najpopularniejsze marki?
  • Czy profesjonaliści biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie narzędzi i elektronarzędzi?
  • Czy doradztwo, które jest obecnie dostępne uważają za użyteczne? Jakiego doradztwa im brakuje?
  • Jaka jest znajomość spontaniczna i wspomagana marek (producentów) profesjonalnych elektronarzędzi?
  • Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom wyboru?
  • Które marki elektronarzędzi wyróżniają się na tle innych i w czym?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności wobec marek?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma preferowanej marki elektronarzędzi – jak liczny odsetek sięgnie po konkurenta?
  • Kto właściwie jest dla kogo konkurentem w opinii profesjonalistów? Z jakimi markami porównuje nas rynek (benchmark)?
  • W jakim kierunku przesuwa się uwaga profesjonalistów w zakresie źródeł informacji – w porównaniu do 3 lat wstecz?
  • Jaki jest profil zakupowy „typowego użytkownika profesjonalnych elektronarzędzi”, czyli które aspekty warto uwzględnić przy budżetowaniu i projektowaniu strategii komunikacji swojego brandu?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • AEG Powertools, Berner, Black&Decker, Bosch, Celma, Dedra, DeWalt, Einhell, Fein, Festool, Flex, Graphite, Haupa, Hilti, Hitachi, Hubix, JCB, King Tony, Kress, MacAllister, Makita, Metabo, Milwaukee, Panasonic, Rems, Ridgid, Rothenberger, Rubi, Ryobi, Skil, Sparky, Stanley, Toya (Yato), Weidmuller, Wurth.

Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU
Cele projektu, metodologia i kontekst badania
Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
Charakterystyka badanych: zatrudnienie, staż w zawodzie, działalność, typ nabywanych narzędzi i elektronarzędzi
Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
Managerskie key findings
Rekomendacje biznesowe B2B – cz. 1-2

Moduł 1. CZYNNIKI WYBORU PROFESJONALNYCH ELEKTRONARZĘDZI, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI
Wymieniani producenci i marki rynku elektronarzędzi profesjonalnych
Trendy w elektronarzędziach profesjonalnych
Najważniejsze czynniki wyboru elektronarzędzi
Najważniejsze czynniki wyboru narzędzi ręcznych
Częstotliwość zakupu i wymiany narzędzi ręcznych i elektronarzędzi
Miejsca zakupu narzędzi i elektronarzędzi
Ocena dostępnej oferty narzędzi i elektronarzędzi
Rola i użyteczność doradztwa sprzedawcy podczas wyboru narzędzi i elektronarzędzi
Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru narzędzi i elektronarzędzi
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek elektronarzędzi
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek elektronarzędzi – cz.1 – 2
Producenci elektronarzędzi wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów elektronarzędzi  – cz. 1-2

Moduł 2. NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI ELEKTRONARZĘDZI, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
Marki elektronarzędzi kupowane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek elektronarzędzi
Wizerunek najczęściej kupowanych marek elektronarzędzi – cz. 1-5

Moduł 3. ŹRÓDŁA INFORMACJI, PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE
Uczestnictwo w programach lojalnościowych
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1-2
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o narzędziach i elektronarzędziach

Moduł 4. PROFIL ZAKUPOWY TYPOWEGO UŻYTKOWNIKA PROFESJONALNYCH NARZĘDZI RĘCZNYCH I ELEKTRONARZĘDZI
Profil zakupowy typowego użytkownika profesjonalnych elektronarzędzi – cz. 1-2
Cechy wyróżniające użytkowników profesjonalnych elektronarzędzi wybranych marek
Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B


Kup raport
Cena: 4.200 PLN netto (PL)

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82

Our website is protected by DMC Firewall!