Menu
A+ A A-

Raport z badania instalatorów „Trendy w pompach ciepła do 2025.Rozpoznawalność marek, aktualne kryteria wyboru, wyróżniający się producenci, sytuacja w branży”.

  • Ogólnopolskie badanie wśród 300 instalatorów pomp ciepła.
  • Raport managerski dla producentów pompy ciepła.
  • Data wydania raportu: listopad 2023. Sygn. 4501/11/2023
  • Stron: 39
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski + link do platformy Click Meeting (dostęp roczny od momentu publikacji do 11.2024)
  • Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN (+VAT)  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?

Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakich informacji oczekują instalatorzy od producentów?
  • Jakie są dziś kryteria wyboru marek?
  • Które marki i za co wyróżniają się na rynku?
  • Jakie są trendy do 2025 roku?
  • Jakiej sytuacji w zleceniach na montaż pomp spodziewają się instalatorzy na 2024 rok?
  • Z jakich źródeł informacji korzystają instalatorzy?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • ACV, Alpha Innotec, Altech, Apic, Ariston, Atlantic, Beretta, Bosch, Broetje, Buderus, Daikin, Danfoss, DeDietrich, Dimplex, Ekontech, Elektromet, Ferroli, Fonko, Galmet, Gorenje, Herz, Hewalex, Hibernatus, Hitachi, Immergas, IVT, Kaisai, Kospel, LG, Miller, Mitsubischi, Nibe, Panasonic, Samsung, Stiebel Eltron, Termet, Thermia, Tweetop, Vaillant, Viessmann, Viteco, Waterfurnace, Wolf.

     


Zawartość raportu:

MODUŁ 1. SYTUACJA W BRANŻY GRZEWCZEJ, TRENDY W POMPACH CIEPŁA
Ocena aktualnej sytuacji w branży grzewczej i prognozy do 2025
Trendy w pompach na lata 2023-2025
Jak wygląda decyzyjność przy wyborze marki pompy – instalator vs klient?

MODUŁ 2. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA MAREK: ROZPOZNAWALNOŚĆ POMP, WYRÓŻNIKI
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek pomp ciepła – cz. 1
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek pomp ciepła – cz. 2
Producenci pomp ciepła wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów pomp ciepła: Viessmann, Vaillant
Cechy wyróżniających się producentów pomp ciepła: Panasonic, NIBE
Cechy wyróżniających się producentów pomp ciepła: De Dietrich, DAIKIN

MODUŁ 3. PRAKTYKI ZAKUPOWE POMP: KRYTERIA WYBORU, WIZERUNEK NAJPOPULARNIEJSZYCH MAREK
Najważniejsze czynniki wyboru pomp ciepła
Potencjał marek pomp na podstawie wybieralności i spontanicznej znajomości
Konkurenci wobec marek pomp pierwszego wyboru a ich znajomość spontaniczna
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek pomp ciepła
Wizerunek marki Viessmann / Wizerunek marki Vaillant / Wizerunek marki Panasonic
Wizerunek marki NIBE / Wizerunek marki De Dietrich

MODUŁ 4. MIEJSCA, W KTÓRYCH INSTALATORZY SZUKAJĄ INFORMACJI O POMPACH CIEPŁA (ŹRÓDŁA)
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o pompach ciepła
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 2
Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru pomp ciepła ze strony hurtowni i producenta
Miejsca zakupu pomp ciepła

MODUŁ 5. PROFILE, CZYLI CECHY OGÓLNE GRUPY DOCELOWEJ INSTALATORÓW (FIRMY)
Profil zakupowy typowego instalatora pomp ciepła
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Panasonic, Vaillant, Viessmann, Kaisai
Daikin, NIBE, Ariston, Bosch, De Dietrch, Buderus, Atlantic, Stiebel Eltron

METODOLOGIA BADANIA
Charakterystyka badanych: stosowane akredytacje producentów pomp


INFORMACJE LICENCYJNE


Kup raport z eksperckim omówieniem wyników

Cena: 4.500 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 733 69 24

 

Our website is protected by DMC Firewall!