Menu
A+ A A-

Raport "Rozdzielnice i Obudowy - Aktualne Praktyki Zakupowe Elektroinstalatorów i Potencjał Marek" (4 SELL)


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie trendy na lata 2019-2021 są kluczowe według elektroinstalatorów?
  • Jakie kryteria są ważne dla elektroinstalatorów przy wyborze rozdzielnic i obudów?
  • Które marki są przez elektroinstalatorów montowane najczęściej?
  • Gdzie najczęściej elektroinstalatorzy kupują rozdzielnice i obudowy?
  • Jaki wizerunek mają według elektroinstalatorów najpopularniejsze marki rozdzielnic i obudów?
  • Czy elektroinstalatorzy biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie rozdzielnic i obudów?
  • Czy elektroinstalatorzy uważają dostępne doradztwo za użyteczne? Jakich informacji im brakuje?
  • Jaka jest spontaniczna i wspomagana znajomość marek rozdzielnic i obudów?
  • Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom wyboru?
  • Które marki rozdzielnic i obudów wyróżniają się na tle innych i w czym?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności elektroinstalatorów wobec marek?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma preferowanej marki rozdzielnic i obudów – jak liczny odsetek elektroinstalatorów sięgnie po konkurenta?
  • Kto jest dla kogo konkurentem w opinii elektroinstalatorów? Z jakimi markami porównuje nas rynek (benchmark)?
  • W jakim kierunku przesuwa się uwaga elektroinstalatorów w zakresie źródeł informacji – w porównaniu do 3 lat wstecz?
  • Jaki  jest profil zakupowy „typowego elektroinstalatora”? Które aspekty warto uwzględnić przy projektowaniu strategii komunikacji swojego brandu?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • ABB, AEP, Alfako, Apator Elkomtech, Assmann, EATON, Elektroplast Bydgoszcz, Elektro-Plast Nasielsk, Elektro-Plast Opatowek, ELS, Ergom, Eti-Polam, Famatel, GE Power, Hager Polo, Hensel, Incobex, Kanlux, Karwasz, Legrand, Noark, Pawbol, PCE, Revico, Rittal, Sabaj-System, Schneider Electric, Schrack Technik, Sez, Siemens, Spamel, Sypniewski, Tarel, Ver-tom, Viko by Panasonic, ZPUE.


Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU
Cele projektu, metodologia i kontekst badania
Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
Charakterystyka elektroinstalatorów: zatrudnienie, staż zawodowy, stanowisko, specjalizacja
Charakterystyka elektroinstalatorów: lokalizacja (regiony i województwa)
Managerskie key findings
Rekomendacje biznesowe B2B – cz. 1 – cz. 2

Moduł 1. ROZDZIELNICE I OBUDOWY: CZYNNIKI WYBORU ROZDZIELNIC I OBUDÓW, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI
Wymieniani producenci i marki rynku rozdzielnic i obudów
Ocena aktualnej sytuacji w branży elektroinstalacyjnej
Prognoza zapotrzebowania na usługi elektroinstalacyjne
Trendy w rozdzielnicach i obudowach
Najważniejsze czynniki wyboru rozdzielnic i obudów
Miejsca zakupu rozdzielnic i obudów
Rola i użyteczność doradztwa sprzedawcy podczas wyboru rozdzielnic i obudów
Dopasowanie oferty na rynku do potrzeb klientów
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek rozdzielnic i obudów
Znajomość spontaniczna i wspomagana rozdzielnic i obudów – cz.1 – cz. 3
Producenci rozdzielnic i obudów wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów rozdzielnic i obudów – cz. 1 – cz. 2

Moduł 2. ROZDZIELNICE I OBUDOWY: NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI ROZDZIELNIC I OBUDÓW, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
Marki rozdzielnic i obudów montowane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek rozdzielnic i obudów
Wizerunek najczęściej kupowanych marek rozdzielnic i obudów – cz. 1 – cz. 5
Typ obiektu a decyzyjność w kwestii wyboru marki rozdzielnic i obudów

Moduł 3. ROZDZIELNICE I OBUDOWY: OPROGRAMOWANIA DO PROJEKTOWANIA ROZDZIELNIC, ŹRÓDŁA INFORMACJI
Skala korzystania z oprogramowania do projektowania rozdzielnic
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o rozdzielnicach i obudowach w relacji do 3 lat wstecz
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1 – cz. 2

Moduł 4. ROZDZIELNICE I OBUDOWY: PROFIL ZAKUPOWY TYPOWEGO ELEKTROINSTALATORA
Profil zakupowy typowego elektroinstalatora  – cz. 1 - 2
Cechy wyróżniające elektroinstalatorów wybranych marek
Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B


Kup raport
Cena: 4.200 PLN netto (PL)

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

Our website is protected by DMC Firewall!