Menu
A+ A A-

Raport "Zawory i Grzejniki 2020-2022. Aktualne Praktyki Zakupowe Instalatorów i Potencjał Marek" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród 200 instalatorów. Badana kategoria produktowa to: ZAWORY NIEPRZEMYSŁOWE DO INSTALACJI WODNEJ, GAZOWEJ I C.O ORAZ GRZEJNIKI.
  • Raport managerski dla firm oferujących zawory nieprzemysłowe i grzejniki.
  • Data wydania raportu: luty 2020. Sygn. 489/02/2020
  • Stron: 78
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF)
  • Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN netto  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu
Pozostałe gotowe raporty managerskie


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie trendy będą ważne do 2022 roku w branży?
  • Jakie są kryteria wyboru marek zaworów i grzejników?
  • Czy zdanie końcowego klienta ma tak duże znaczenie przy wyborze marki?
  • Czy firmy instalacyjne różnią się pod względem wyboru określonej marki zaworów i grzejników?
  • Jakie marki rekomendują i montują instalatorzy oraz dlaczego? (wyróżniki)
  • Czy instalatorzy kupują stacjonarnie czy on-line?
  • Które z najczęściej kupowanych lub rekomendowanych marek  mają wizerunek gwarantujących niezawodne produkty i wprowadzających  innowacyjne rozwiązania?
  • Czy instalatorzy biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie zaworów  i grzejników?
  • Jaka jest spontaniczna i wspomagana znajomość marek zaworów i grzejników?
  • Które marki zaworów kulowych, termostatycznych oraz grzejników wyróżniają się na tle innych marek?
  • Czym wyróżniają się te marki?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności wobec marek grzejników i armatury instalacyjnej?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma ulubionej marki – jak liczny odsetek instalatorów sięgnie po konkurenta?
  • Marki drugiego wyboru – czyli kto jest dla kogo konkurentem w opinii instalatorów?
  • Jak zmieniają się źródła informacji z których instalatorzy pozyskują wiedzę o nowościach branżowych?
  • Czy wykonawcy korzystają z mobilnych aplikacji? Jeśli tak – aplikacje którego producenta są najbardziej popularne?
  • Jak wygląda profil zakupowy „typowego instalatora” (pod segmentację)?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • Afriso, Altech, Alterna, Arco, Brugman, Calido, Comap, Cosmo, Danfoss, Diamond, Efar, Enix, ESBE, Ferro, Ferroli, Fondital, Genebre, Giacomini, Gorgiel, Grohe, Heimeier, Herz, Honeywell, Idmar, Instal-Projekt, Invena, Irsap, Jafar, Jaga, Kan-therm, Keller, Kermi, KFA (Armatura Kraków), Komex, Korado, Lechar, Luxrad, Nanopanel, Oventrop, Perfexim, Purmo, Radeco, Radson, Red, Regulus, Schell, Schlosser, Stelrad, Terma, Termix, Termoteknik, Valvex, Vasco, Viessmann, Zehnder.

Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU
Cele projektu, metodologia i kontekst badania
Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
Charakterystyka instalatorów: zatrudnienie, staż zawodowy, wiek, stanowisko
Charakterystyka instalatorów: lokalizacja (regiony i województwa)
Managerskie key findings
Rekomendacje biznesowe B2B – cz. 1 – cz. 2

Moduł 1. ZAWORY NIEPRZEMYSŁOWE DO INSTALACJI WODNEJ, GAZOWEJ, C.O I GRZEJNIKI: TRENDY W ZAWORACH I GRZEJNIKACH, ROLA DORADZTWA
Trendy w zaworach nieprzemysłowych i grzejnikach
Rola doradztwa sprzedawcy podczas wyboru zaworów nieprzemysłowych i grzejników

Moduł 2. ZAWORY NIEPRZEMYSŁOWE DO INSTALACJI WODNEJ, GAZOWEJ I C.O: CZYNNIKI WYBORU ZAWORÓW NIEPRZEMYSŁOWYCH, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI
Wymieniani producenci i marki rynku zaworów nieprzemysłowych
Najważniejsze czynniki wyboru zaworów nieprzemysłowych
Sposoby zakupu zaworów nieprzemysłowych
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek zaworów nieprzemysłowych
Znajomość spontaniczna i wspomagana zaworów nieprzemysłowych – cz.1 – cz. 3
Producenci zaworów nieprzemysłowych wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów zaworów nieprzemysłowych

Moduł 3. ZAWORY NIEPRZEMYSŁOWE KULOWE: NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI ZAWORÓW KULOWYCH, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
Marki zaworów kulowych wybierane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek zaworów kulowych
Wizerunek najczęściej kupowanych marek zaworów kulowych – cz. 1 – cz. 5

Moduł 4. ZAWORY NIEPRZEMYSŁOWE TERMOSTATYCZNE: NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI ZAWORÓW TERMOSTATYCZNYCH, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
Marki zaworów termostatycznych wybierane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek zaworów termostatycznych
Wizerunek najczęściej kupowanych marek zaworów termostatycznych – cz. 1- cz.5

Moduł 5. GRZEJNIKI: CZYNNIKI WYBORU GRZEJNIKÓW, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI
Wymieniani producenci i marki rynku grzejników
Najważniejsze czynniki wyboru grzejników
Sposoby zakupu grzejników
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek grzejników
Znajomość spontaniczna i wspomagana grzejników – cz.1 – cz. 3
Producenci grzejników wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów grzejników – cz. 1- cz. 2
Marki grzejników wybierane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek grzejników
Wizerunek najczęściej kupowanych marek grzejników – cz. 1 – cz. 4

Moduł 6. ZAWORY NIEPRZEMYSŁOWE I GRZEJNIKI: WSPARCIE SPRZEDAŻY DO FIRM
Skala korzystania przez instalatorów z aplikacji mobilnych
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o zaworach i grzejnikach w relacji do 3 lat wstecz
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1 – cz. 2

Moduł 7. PROFILE ZAKUPOWE INSTALATORÓW
Profil zakupowy typowego instalatora – cz. 1 – cz. 2
Cechy wyróżniające instalatorów zaworów kulowych wybranych marek
Cechy wyróżniające instalatorów zaworów termostatycznych wybranych marek
Cechy wyróżniające instalatorów grzejników wybranych marek
Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B


Kup raport
Cena: 4.500 PLN netto (PL)

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

 

Our website is protected by DMC Firewall!