Zaktualizowany raport "Narzędzia i Elektronarzędzia 2022-2024" (4 SELL)
- Ogólnopolskie badanie wśród profesjonalistów: firmy budowlano-montażowe, elektroinstalacyjne i warsztaty (serwisy) z całej Polski.
- Raport managerski dla producentów i dystrybutorów elektronarzędzi profesjonalnych.
- Data wydania raportu: 11.2022.
- Stron: 51
- Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
- Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 4.200 PLN netto Kup raport
Czym jest licencja niewyłączna?
Pozostałe gotowe raporty managerskie
- Jak oceniają sytuację w swojej branży i jak prognozują do 2024 - czy fachowcy spodziewają się zleceń czy raczej widzą spadki? Czy można się spodziewać inwestycji w elektronarzędzia?
- Jakie będą trendy i kierunki rozwoju - czyli jakie produkty rozwijać dla tej grupy klientów?
- Jakich informacji potrzebują dziś fachowcy od producentów i dystrybutorów?
- Które marki uzyskują obecnie najwyższy poziom rozpoznawalności?
- A które wybierane są najczęściej do zakupu? W czym wyróżniają się najlepsze marki?
- Jakie źródła informacji o nowościach są dziś odwiedzane przez profesjonalistów? I czy webinary to dziś najlepsza możliwa inwestycja w komunikację? + wiele innych.
CELE PROJEKTU
- Cele projektu, metodologia i kontekst badania
- Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
- Charakterystyka badanych: zatrudnienie, staż w zawodzie, działalność
- Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
- Managerskie key findings
- Rekomendacje biznesowe B2B
Moduł 1. NASTROJE I PROGNOZY, CZYNNIKI WYBORU ELEKTRONARZĘDZI I NARZĘDZI, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI
- Wymieniani producenci i marki rynku elektronarzędzi profesjonalnych
- Ocena aktualnej sytuacji i prognozy do 2024 [wszystkie grupy]
- Ocena aktualnej sytuacji w branży a prowadzona działalność
- Prognoza sytuacji w branży do 2024 a prowadzona działalność
- Trendy w elektronarzędziach profesjonalnych do 2024
- Najważniejsze czynniki wyboru elektronarzędzi
- Najważniejsze czynniki wyboru narzędzi ręcznych
- Częstotliwość zakupu i wymiany narzędzi ręcznych i elektronarzędzi
- Miejsca zakupu narzędzi i elektronarzędzi
- Ocena dostępnej oferty i rola doradztwa sprzedawcy podczas wyboru narzędzi i elektronarzędzi
- Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru narzędzi i elektronarzędzi
- Znajomość spontaniczna i wspomagana marek elektronarzędzi
- Znajomość spontaniczna i wspomagana marek elektronarzędzi – cz.1-2
- Producenci elektronarzędzi wyróżniający się na tle innych
- Cechy wyróżniających się producentów elektronarzędzi – cz. 1-3
Moduł 2. MARKI ELEKTRONARZĘDZI KUPOWANE NAJCZĘŚCIEJ PRZEZ PROFESJONALISTÓW
- Marki elektronarzędzi kupowane najczęściej przez profesjonalistów
- Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
- Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
- Wizerunek najczęściej kupowanych marek elektronarzędzi
- Wizerunek najczęściej kupowanych marek elektronarzędzi – cz. 1-5
Moduł 3. ROLA TRADYCYJNYCH I NOWOCZESNYCH ŹRÓDEŁ INFORMACJI O NOWOŚCIACH BRANŻOWYCH
- Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
- Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1-2
- Zmiany w preferowanych źródłach informacji o narzędziach i elektronarzędziach
Moduł 4. PROFIL ZAKUPOWY TYPOWEGO UŻYTKOWNIKA PROFESJONALNYCH NARZĘDZI RĘCZNYCH I ELEKTRONARZĘDZI
- Profil zakupowy typowego użytkownika profesjonalnych elektronarzędzi
- Cechy wyróżniające użytkowników profesjonalnych elektronarzędzi wybranych marek – cz.1-3
Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B
Kup raport
Cena: 4.200 PLN netto
Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu: 519 08 81 84